Klinkt verrukkelijk!quote:Op maandag 14 december 2015 20:10 schreef vinnypassy het volgende:
Foto is helaas wat rommelig geworden, maar wat was dit lekker! Ik dacht: doe eens gek met je restjes pulled pork. Die heb ik opgebakken met een beetje five spices en oestersaus, vervolgens zelf Chinese stoombroodjes en zoetzure groentjes gemaakt, beetje hoisinsaus, limoen, lente-ui, koriander en sriracha extra pittig en nomnomnom zeg. :<
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Ik vind het niet echt kloppen bij Surinaams eten hoor.quote:Op woensdag 16 december 2015 23:30 schreef Iwanius het volgende:
Miep heeft de tafelindeling gedaan in overleg met mij.Of te wel "Zoals 't heurt"![]()
Dit.quote:Op donderdag 24 december 2015 09:34 schreef RobinOok het volgende:
Snap ik! Ik hou niet van cupcakes maar de foto is een dikke 10! Echt goed.
Niet om te zeuren, maar leg mij het verschil eens uit tussen pannen op tafel (waar je iets op tegen hebt) of een ovenschaal met kippastei op tafel?quote:
quote:Op donderdag 24 december 2015 09:34 schreef RobinOok het volgende:
Snap ik! Ik hou niet van cupcakes maar de foto is een dikke 10! Echt goed.
Bedankt!quote:
Dat vroeg ik mij dus ook af. Ik vind die ovenschaal er niet uitzien. Maar als de etiquette het goed vindt, dan mag het blijkbaar, ook al ziet het er niet uit.quote:Op donderdag 24 december 2015 09:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Niet om te zeuren, maar leg mij het verschil eens uit tussen pannen op tafel (waar je iets op tegen hebt) of een ovenschaal met kippastei op tafel?
Je kunt die pastei toch ook gewoon in de keuken alvast netjes portioneren op borden, met een maïskolfje ernaast en wat aangemaakte sla?
Nice hoor, hele mooie foto. Heb je een speciale ruimte om foto's te maken, of heb je het overdag gemaakt?quote:Op donderdag 24 december 2015 08:49 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Simpel cupcakes gemaakt, maar wel blij met de foto.
Ik heb een hoekje met studiolampen. Het was overigens wel gewoon overdag, maar zelfs dan is het de laatste tijd vaak nog te grauw. Ik ben wel weer klaar voor lange dagen en veel licht.quote:Op donderdag 24 december 2015 12:51 schreef vinnypassy het volgende:
[..]
Nice hoor, hele mooie foto. Heb je een speciale ruimte om foto's te maken, of heb je het overdag gemaakt?
Het gaat alweer de goeie kant op.quote:Op donderdag 24 december 2015 13:28 schreef Myraela het volgende:
Ik ben wel weer klaar voor lange dagen en veel licht.
QFT.quote:Op vrijdag 25 december 2015 19:15 schreef LintuxCx het volgende:
Szechuan en bitterballen, maak me gek.
Lijkt me goddelijk.quote:Op zaterdag 26 december 2015 12:22 schreef fietsie het volgende:
Niet zo fancy, wel beetje trots...
[ afbeelding ]
Volgende keer toch maar weer goede camera pakken voor zo'n foto..
Uhuhquote:Op zaterdag 26 december 2015 14:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lijkt me goddelijk.Is dat vlees van die poten al langzaam van het bot aan het glijden?
Even tussendoor, maar ik vind Maanchi's filmpjes erg leukquote:Op zondag 13 december 2015 16:08 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kongnamul-muchim
Anders dan de ons meer bekende taugé blijven sojascheuten wel crunchy als je ze kookt.
Klik om meer te lezen over: sojascheuten & tauge of klik voor Maangchi's recept voor: kongnamul muchim
Ziet er goed uit! Recept voor briochebroodjes?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:28 schreef vinnypassy het volgende:
Hamburgers (zonder bindmiddel, alleen met wat peper en zout) op zelfgemaakte briochebroodjes met zelfgemaakte rode uiencompôte, belegen kaas en ketchup. Ideaal voor een dag als vandaag.![]()
[ afbeelding ]
Voor 8 stuks:quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:29 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Recept voor briochebroodjes?.
Hmmm verrukkelijk!quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:28 schreef vinnypassy het volgende:
Hamburgers (zonder bindmiddel, alleen met wat peper en zout) op zelfgemaakte briochebroodjes met zelfgemaakte rode uiencompôte, belegen kaas en ketchup. Ideaal voor een dag als vandaag.![]()
[ afbeelding ]
Oeh, lekker!quote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:28 schreef vinnypassy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was half om half van de slager, zit meestal wel een goede verhouding vet in. Vlees klein beetje aandrukken, maar niet teveel (perfect rondje vormen is niet te doen). Vuur redelijk hoog, vlees er voorzichtig indoen en daarna voorzichtig omdraaien.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:06 schreef SnoepTomaatje het volgende:
[..]
Oeh, lekker!
Hoe houd je het vlees zo mooi bij elkaar zonder bindmiddel?
Ik vind het knap hoe jij de fotos maakt. Bij mij zal of de saus er al naar beneden gedrupt zijn óf er zal een hap uit genomen zijn want mén dat ziet er lekker uitquote:Op zaterdag 9 januari 2016 14:18 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Broodje met leftover entrecote en homemade knoflooksausje (geslagen room, yoghurt, mayo, peper, zout, citroensap, snufje kerriepoeder, sjalotje, peterselie) op een afbakbroodje.
(Laat de Turkse slager vaak een dikke plak entrecote afsnijden omdat ik niet zo'n voorgesneden, miezerige dunne plak wil. Maar dan is het vaak wel beetje veel voor met ons tweetjes. Dus dan bewaar ik een stukkie en eet het de volgende dag op brood)
Klopt, alleen niet geschikt om hem rood te bakken.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 20:17 schreef vinnypassy het volgende:
[..]
Dit was half om half van de slager, zit meestal wel een goede verhouding vet in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |