Waarom heeft god een lul ?quote:Op dinsdag 8 september 2015 08:14 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Waarom zou God zich willen voortplanten?
Nee, hij trouwde met een meisje van 9, omdat hij haar daarmee hielp, en niet om seks mee te hebben.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mannen wel?
Oh.. en Mohammed had toch seks met een meisje van 9?
ATON, ik had er inderdaad niet op hoeven te reageren. Besef wel dat het Christelijke Europa zich zo gevormd heeft tot het heden van vandaag. Hoewel, ik denk dat als mensen schreeuwen om "kerken afbreken", goed is om hen ongelijk te geven, misschien had ik mijn bericht iets beter moeten formuleren. Maar men maakt er namelijk gebruik van.quote:Op dinsdag 8 september 2015 04:56 schreef ATON het volgende:
[..]
Zelfs zonder toevoegsel is dit een dom antwoord.
quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2015 04:56 schreef ATON het volgende:
Zelfs zonder toevoegsel is dit een dom antwoord.
quote:Op dinsdag 8 september 2015 05:07 schreef ATON het volgende:
Hoh !, maar steeds dommere antwoorden. De school is maar pas open. Zal daar aan liggen.
Vind je reacties nogal triest. Als je dit roept en verder niks, nog niet eens kunnen onderbouwen waarom? Volgens mij diskwalificeer je jezelf in een discussie zo. Uk denk dat jouw antwoorden wel het "domste" van allemaal zijn!!quote:
Zo begrijp je al stukken beter en ben er mee eens.quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:05 schreef Daniel11x het volgende:
[..]
ATON, ik had er inderdaad niet op hoeven te reageren. Besef wel dat het Christelijke Europa zich zo gevormd heeft tot het heden van vandaag. Hoewel, ik denk dat als mensen schreeuwen om "kerken afbreken", goed is om hen ongelijk te geven, misschien had ik mijn bericht iets beter moeten formuleren. Maar men maakt er namelijk gebruik van.
Inderdaad het was in de middeleeuwen geen goed geloof omdat men achterlijk was en bijna alles als duivels zag. Tijden zijn veranderd men is intelligenter geworden en heeft het licht gezien. Daarom is er ook Atheïsme ontstaan.
Ik ben van mening dat het Christendom en Europa onafscheidelijk zijn. Anders had men nu al gezegd weg met het huis van God.
Volgens mij met een Meisje van 6, Aisha. Maar hij consumeerde het huwelijk pas toen ze 9 was. 6 vond zelfs Mo te jong blijkbaar.quote:Op dinsdag 8 september 2015 08:54 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Nee, hij trouwde met een meisje van 9, omdat hij haar daarmee hielp, en niet om seks mee te hebben.
Deze posten zijn zijn pas triest en een ernstig antwoord niet waard.quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:07 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Vind je reacties nogal triest. Als je dit roept en verder niks, nog niet eens kunnen onderbouwen waarom? Volgens mij diskwalificeer je jezelf in een discussie zo. Uk denk dat jouw antwoorden wel het "domste" van allemaal zijn!!
Ga maar weer lekker met je blokken spelen.quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:10 schreef ATON het volgende:
Deze posten zijn zijn pas triest en een ernstig antwoord niet waard.
Enkel in de geschiedenis, wat mij betreft heeft geen enkele maatschappij religie nodig. Er is een prima substituut voor. Een wetboek van strafrecht. Dat is een veel opener systeem.quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:05 schreef Daniel11x het volgende:
Ik ben van mening dat het Christendom en Europa onafscheidelijk zijn.
Hij zegt onwetend, maar hij spiegelt. Hij is de onwetende, hij gaat uit van een visie die klakkeloos wordt aangenomen(Koran). Ik ben niet onwetend, ik ben ongelovig!quote:Op dinsdag 8 september 2015 08:13 schreef Hexx. het volgende:
Het is niet onwetend. Als je naar die lijst kijkt wéét je gewoon dat Allah géén god kán zijn! Zó slecht?
vergeet je niet een ander groot groep?quote:Op dinsdag 8 september 2015 07:41 schreef de_tevreden_atheist het volgende:
[..]
Dat zijn arabische christenen hè.
Ik moet ook niet op je ingaan, wat een sneu gedrag dit!!quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:50 schreef Roberta_J het volgende:
Whaha wie heeft er nog meer het idee dat er een autistische kleuter achter HongKongPhoey zit?
Beetje zoiets als dit:
WTF... ben niet eens met je in discussiequote:Op dinsdag 8 september 2015 11:57 schreef HongKongPhoey het volgende:
Want? Je bent het niet met me eens, maar kan mijn stelling niet ontkrachten? Je reactie is erg kinderlijk. En je denkt mijn stelling zo onderuit te halen? Zie je niet hoe hypocriet het is?
quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:59 schreef Roberta_J het volgende:
WTF... ben niet eens met je in discussieik zie alleen een rare user en voelde even de behoefte dat te melden.
Maar jouw gedrag is natuurlijk wel acceptabel? Fok is gek op roeptoeters?quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:12 schreef Roberta_J het volgende:
Jij gaat niet geaccepteerd worden op fok.
Maar zelf alleen dit doenquote:Op dinsdag 8 september 2015 11:50 schreef Roberta_J het volgende:
Whaha wie heeft er nog meer het idee dat er een autistische kleuter achter HongKongPhoey zit?
Beetje zoiets als dit:
quote:Op dinsdag 8 september 2015 11:59 schreef Roberta_J het volgende:
WTF... ben niet eens met je in discussieik zie alleen een rare user en voelde even de behoefte dat te melden.
quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:12 schreef Roberta_J het volgende:
![]()
Jij gaat niet geaccepteerd worden op fok.
quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:19 schreef Roberta_J het volgende:
Ik heb nu al zoiets van: 'ach, ik weet wie het zegt'. Doe je goed.
????quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:20 schreef Roberta_J het volgende:
Ga mij ook maar effe 8 keer quoten. Vind ik wel leuk haha
quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:23 schreef HongKongPhoey het volgende:
[..]
Maar zelf alleen dit doen
[..]
[..]
[..]
[..]
????
we? Volgens mij ben jij degene die loopt te trollen, niet ik. Ga toch weg joh, gekke meidquote:Op dinsdag 8 september 2015 12:25 schreef Roberta_J het volgende:
Laten we dit topic verder niet verpesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |