Met flosdraad. Had ik al een paar keer eerder geprobeerd deze week, maar toen probeerde ik hem naar beneden te trekken. Vandaag kreeg ik de geniale ingeving om hem naar de zijkant te trekken, en voilaquote:
Een soort Buurman en Buurman verhaal, nice.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Met flosdraad. Had ik al een paar keer eerder geprobeerd deze week, maar toen probeerde ik hem naar beneden te trekken. Vandaag kreeg ik de geniale ingeving om hem naar de zijkant te trekken, en voila
Dit verhaal komt zeker in mijn memoires.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een soort Buurman en Buurman verhaal, nice.
Tussen mijn achterste kiezen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Waar hij in zat ben ik wel benieuwd naar
Saai verhaal zo.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Tussen mijn achterste kiezen.
Stop jij tandenstokers wel eens ergens anders in dan?quote:
Je moet klein beginnen hoor ik altijd.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 22:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Stop jij tandenstokers wel eens ergens anders in dan?
Ben ik niet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:03 schreef d4v1d het volgende:
Sinds wanneer ben jij weer nieuwsposter
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 19:57 schreef YokiKater het volgende:
Check wat ik net in de tuin tegenkwam.
Ow. Ik dacht dat je erop ging springen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja geen idee. Ik werd het niet eens over de prijs met die verkoper op de rommelmarkt.
ja maar ik had dus geen beeldjequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:13 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ow. Ik dacht dat je erop ging springen?
Moeten ze er natuurlijk geen euro voor vragen he.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:13 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ow. Ik dacht dat je erop ging springen?
zeker een jonge gastquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Die gast woonde 2 of 3 jaar in Australië en sprak al met een enorm accent nederlands. Gaat dat zo snel?
Midden-eind 20 ofzo?quote:
Ja dat sowieso. Maar ik bedoel dat hij nauwelijks meer Nederlands kon. Haast onverstaanbaar, met echt een enorm accent.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:55 schreef anonymoussie het volgende:
Sowieso een taal leren gaat hoe jonger hoe beter, toch?
Ow. Ja. Vreemd.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Maar ik bedoel dat hij nauwelijks meer Nederlands kon. Haast onverstaanbaar, met echt een enorm accent.
Die heeft geworpen dus de buit is binnen! Gelukkig hebben we de PB foto's nog.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:57 schreef Njosnavelin het volgende:
Do is best wel aangekomen lijkt het #SBS6
Oja, die was zwanger. Vind haar zo ook mooi, eerst was ze wel erg skinny.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die heeft geworpen dus de buit is binnen! Gelukkig hebben we de PB foto's nog.
Sowieso een prachtige meidquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja, die was zwanger. Vind haar zo ook mooi, eerst was ze wel erg skinny.
Oeh toevallig had ik dit op repeat staan vandaag.quote:
Goed lichaamquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sowieso een prachtige meid
[ afbeelding ]
Ja die is ook mooi. En stella was a diver and she was always down.quote:
Ja, maar dat nummer ging over felacio kwam ik later achter. Toen was de magie toch wel een beetje minder.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja die is ook mooi. En stella was a diver and she was always down.
Hahahaha serieus? dat wist ik niet.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, maar dat nummer ging over felacio kwam ik later achter. Toen was de magie toch wel een beetje minder.
Ja het is echt zo, toen ik de tekst later terug las was de innuendo wel heel duidelijk, maar blijft een geweldige song natuurlijk.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hahahaha serieus? dat wist ik niet.
Nou ik ga eens even een nieuwe tab openen en het nakijken.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja het is echt zo, toen ik de tekst later terug las was de innuendo wel heel duidelijk, maar blijft een geweldige song natuurlijk.
Ahaquote:Well, she was my catatonic sex toy, love-joy diver
She went down down down there into the sea,
Yeah she went down down down there, down there for me, right on
Mensen die sex voor het huwelijkquote:
Daarom ook na de seks ten huwelijk vragen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mensen die sex voor het huwelijk
Fokker98quote:
He bah, hij is van Flevoland, daar wil je toch niet aanzitten.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wil je nu aan Fokker zijn billetjes zitten?
Welke?quote:
Nee, aan die van een rasechte Groninger wel zekerquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
He bah, hij is van Flevoland, daar wil je toch niet aanzitten.
Dat misschien nog wel minder, dat is nog vreemder volkquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, aan die van een rasechte Groninger wel zeker
Ontkennen dat je uit Groningen komtquote:Op zondag 30 augustus 2015 00:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat misschien nog wel minder, dat is nog vreemder volk
Hmm, klinkt niet echt spannend. Heb gisteren San Andreas gekeken, was ook niet echt bepaald een meesterwerk.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
X+Y (2014) - IMDb
Het was duidelijk geen Rambo.
Is dat met The Rock in een helikopter?quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, klinkt niet echt spannend. Heb gisteren San Andreas gekeken, was ook niet echt bepaald een meesterwerk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is dat met The Rock in een helikopter?Correct. Die chick die voor de dochter van Dwayne moet doorgaan is wel leuk overigens, al is het wel totaal onrealistisch dat ze voor een 18 jarig meisje moet doorgaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Oehh is dat Alexandra Daddario?quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Correct. Die chick die voor de dochter van Dwayne moet doorgaan is wel leuk overigens, al is het wel totaal onrealistisch dat ze voor een 18 jarig meisje moet doorgaan
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 augustus 2015 01:08 schreef Specularium het volgende:
Anders plaats je even een mooie foto ipv enge gifjes, ontzettende anus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |