Ik waarschuwde je nogquote:Op zondag 13 september 2015 20:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Gvd. Zij dacht dat date vanavond was maar ze zei echt de 20e. Ik heb een familiefeest nu, dus kon sowieso niet. Zij kan volgende week niet. Hele week niet![]()
Wel een beetje klaar mee, maar wie weet geef ik het nog een kans.
Of je ziet het wat minder zwaar (het is maar een weekje nog) of je kapt het af. Meer smaken zijn er niet denk ik. Had je nou al eens eerder met haar gedate?quote:Op zondag 13 september 2015 20:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Gvd. Zij dacht dat date vanavond was maar ze zei echt de 20e. Ik heb een familiefeest nu, dus kon sowieso niet. Zij kan volgende week niet. Hele week niet![]()
Al eerder gedate? En was het toen leuk/gezellig? Dan zou ik het tijd geven.quote:Op zondag 13 september 2015 20:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Ai, dat is klote. Het duurt te lang of...?quote:Op zondag 13 september 2015 20:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Van uitstel komt afstel. Dit soort geintjes is mij ook vaak overkomen. Uiteindelijk bleek ze op een ander paard te wedden en waren de dagen dat ze niet kon juist de tijden dat ze met de ander afsprak en uiteindelijk is er nooit een date gekomen met jou... Dat is het nadeel van online daten: te vrijblijvend als je elkaar nog niet in het echt hebt gezien. Dan blijf je oppervlakkig contact houden. Als het online klikt gewoon binnen een week afspreken, is 't niets heb je hooguit 2 uurtjes verspiltquote:Op zondag 13 september 2015 23:02 schreef yats het volgende:
[..]
Ai, dat is klote. Het duurt te lang of...?
Het zou niet de eerste date zijn. Verder is t een vriend in van een vriendin van sonic en geen online contact. Dat hele verhaal gaat dus niet op.quote:Op zondag 13 september 2015 23:29 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Van uitstel komt afstel. Dit soort geintjes is mij ook vaak overkomen. Uiteindelijk bleek ze op een ander paard te wedden en waren de dagen dat ze niet kon juist de tijden dat ze met de ander afsprak en uiteindelijk is er nooit een date gekomen met jou... Dat is het nadeel van online daten: te vrijblijvend als je elkaar nog niet in het echt hebt gezien. Dan blijf je oppervlakkig contact houden. Als het online klikt gewoon binnen een week afspreken, is 't niets heb je hooguit 2 uurtjes verspilt
Als je echt wil maak je samen even tijd, al is het maar een half uurtje op een donderdagmiddag. Dat lijkt me redelijk om te vragen deze week. Dan heb je iig een glimp van elkaar opgevangen in real life, toch? Niks irritantanters dan weken appen/plannen om uiteindelijk binnen 2 minuten te weten dat het 'm niet wordt als je haar ziet. Iets zegt me dat er volgende week ook weer een reden is waarom een van jullie niet kan.
'Weet je nog, die eerste avond?'quote:Op zondag 13 september 2015 23:58 schreef Cue_ het volgende:
Korte update van mij.
Van t weekend na sluitingstijd stond ik ineens te zoenen met iemand (jaja.. te dronken enzo![]()
)
Maar was wel gezellig verder. Ook nog emotionele shit erbij doordat een vriend van me nog allerlei lieve dingen tegen me zei. Maargoed, die jongen, waarvan ik de naam ook niet wist had zichzelf in m'n telefoon gezet als "de jongen die je gaat vergeten"
Blijkbaar heb ik hem die avond niet afgeschrikt, want heb hem vandaag een bericht gestuurd of ie een keertje wil afspreken en blijkbaar wil hij dat wel.
Nog even zien hoe wat en wanneer, maar het is een eerste stap.
Ja en ja. Je hebt wel gelijk, denk ik. Ben wel benieuwd wanneer dan welquote:Op zondag 13 september 2015 21:58 schreef K44S het volgende:
[..]
Al eerder gedate? En was het toen leuk/gezellig? Dan zou ik het tijd geven.
quote:Op zondag 13 september 2015 23:58 schreef Cue_ het volgende:
Korte update van mij.
Van t weekend na sluitingstijd stond ik ineens te zoenen met iemand (jaja.. te dronken enzo![]()
)
Maar was wel gezellig verder. Ook nog emotionele shit erbij doordat een vriend van me nog allerlei lieve dingen tegen me zei. Maargoed, die jongen, waarvan ik de naam ook niet wist had zichzelf in m'n telefoon gezet als "de jongen die je gaat vergeten"
Blijkbaar heb ik hem die avond niet afgeschrikt, want heb hem vandaag een bericht gestuurd of ie een keertje wil afspreken en blijkbaar wil hij dat wel.
Gewoon een nieuwe datum prikken. Wat maakt dat ene weekje uit? Zeker als het een vervolg is op een geslaagde date.quote:Op maandag 14 september 2015 06:42 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja en ja. Je hebt wel gelijk, denk ik. Ben wel benieuwd wanneer dan wel
'Een vriend die allerlei lieve dingen zei'quote:Op zondag 13 september 2015 23:58 schreef Cue_ het volgende:
Korte update van mij.
)
Yup, daar zit ie ook in. Was ook geen versierpoging van hemquote:Op maandag 14 september 2015 09:20 schreef fathank het volgende:
'Een vriend die allerlei lieve dingen zei'
friendzone much
Is dat niet een beetje naïef gedacht?quote:Op maandag 14 september 2015 09:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Yup, daar zit ie ook in. Was ook geen versierpoging van hem
Maakt het uit? Hij doet er verder niet toe mbt 'vergeetdate'quote:Op maandag 14 september 2015 09:22 schreef fathank het volgende:
Is dat niet een beetje naïef gedacht?
quote:Op maandag 14 september 2015 09:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maakt het uit? Hij doet er verder niet toe mbt 'vergeetdate'
(behalve dan dat door die vriend hij al wat andere kanten heeft gezien van me, dan ik normaal zou laten zien)
Ik heb het zelfde "probleem"quote:Op maandag 14 september 2015 06:42 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja en ja. Je hebt wel gelijk, denk ik. Ben wel benieuwd wanneer dan wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |