Bedankt voor deze wijze raad.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:32 schreef Floxen het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet erg goed uitzien als jij nog voordat de date echt begint al "praat" over One Direction en Hitkrant. Het betekent dat je haar als een kind ziet. Beter ga je clean naar de date, voordat je het zelf bij voorbaat al gaat verpesten.
Och, het was dus alleen om op te scheppen dat je een tiener hebt kunnen versieren. Begrepen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 01:07 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Bedankt voor deze wijze raad.Dat snap ik gofferdomme zelf toch ook wel. Gristus, moet alles hier met PI's en smileys verduidelijkt worden of hebben sommige mensen nog wel enig inzicht?
Anyways, de date was prima. Binnenkort nog een keer afspreken.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 08:07 schreef Floxen het volgende:
[..]
Och, het was dus alleen om op te scheppen dat je een tiener hebt kunnen versieren. Begrepen.
Je bent ook wel een echte zure. Moet je niet ergens mensen veroordelen omdat ze te snel sex hebben?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 08:07 schreef Floxen het volgende:
[..]
Och, het was dus alleen om op te scheppen dat je een tiener hebt kunnen versieren. Begrepen.
Ok ik ben al wegquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 08:58 schreef Re het volgende:
vanaf hier gaan we aardig doen en ook nog on-topic reageren zonder SC!
Dat grapje is ondertussen nu zo oud als de weg naar Rome.quote:
Jaquote:
Tinderdate verzetten naar na vakantiemeisje?quote:Op maandag 7 september 2015 08:03 schreef the85mc het volgende:
Hoi! Even vraagje, ben benieuwd naar jullie mening.
Was laatst backpacken, tijdens reizen leuk meisje tegen gekomen. We hebben toen 2 uur gepraat dus nog vrij kort. Het leek haar leuk om contact te houden via FB, omdat we misschien naar dezelfde plaatsen zouden reizen. Tijdens vakantie haar niet meer gezien maar af en toe wel contact gehad. Ik merkte wel dat ze me echt leuk vond.
Toen ik thuis kwam zeiden paar vrienden dat ik moest gaan tinderen / innercircle omdat ik nu weer single ben sinds 2 maanden, dat ben ik gaan doen sinds paar dagen.
Vakantiemeisje stelde voor om eens wat te gaan drinken. Dat hebben we gisteren gedaan en was erg leukze was leuker dan ik had gedacht. Er komt sowieso nog een date.
Maar heb morgen date gepland staan met meisje van tinder. Lijkt ook een leuke chick. Maar ik zit eraan te denken om date af te zeggen omdat ik vakantiemeisje toch wel erg leuk vind.
Wat zouden jullie doen? Date van tinder nog door laten gaan of niet?
Vakantiemeisje zou relatie materiaal kunnen zijn.. Dus kan heel goed dat er nog veel dates volgen.quote:Op maandag 7 september 2015 08:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Tinderdate verzetten naar na vakantiemeisje?
Dan of tindermeisje gewoon nu daten en zien hoe het loopt. Tis niet erg om het bij 1 aovndje te houden.quote:Op maandag 7 september 2015 08:23 schreef the85mc het volgende:
[..]
Vakantiemeisje zou relatie materiaal kunnen zijn.. Dus kan heel goed dat er nog veel dates volgen.
Zoals al wordt gezegd... na vakantiemeisje daten.quote:Op maandag 7 september 2015 08:03 schreef the85mc het volgende:
Hoi! Even vraagje, ben benieuwd naar jullie mening.
Was laatst backpacken, tijdens reizen leuk meisje tegen gekomen. We hebben toen 2 uur gepraat dus nog vrij kort. Het leek haar leuk om contact te houden via FB, omdat we misschien naar dezelfde plaatsen zouden reizen. Tijdens vakantie haar niet meer gezien maar af en toe wel contact gehad. Ik merkte wel dat ze me echt leuk vond.
Toen ik thuis kwam zeiden paar vrienden dat ik moest gaan tinderen / innercircle omdat ik nu weer single ben sinds 2 maanden, dat ben ik gaan doen sinds paar dagen.
Vakantiemeisje stelde voor om eens wat te gaan drinken. Dat hebben we gisteren gedaan en was erg leukze was leuker dan ik had gedacht. Er komt sowieso nog een date.
Maar heb morgen date gepland staan met meisje van tinder. Lijkt ook een leuke chick. Maar ik zit eraan te denken om date af te zeggen omdat ik vakantiemeisje toch wel erg leuk vind.
Wat zouden jullie doen? Date van tinder nog door laten gaan of niet?
Je moet ook niet appen maar afspreken.quote:Op maandag 7 september 2015 09:32 schreef the85mc het volgende:
Ja, ik ga er nog over nadenken. Maar ik ga denk ik weer van Tinder af, teveel dames zitten tegelijkertijd te appen en ik kan echt niet meer uit elkaar houden wie wat heeft gezegd na een tijdje. En ik dacht dat ik zelf vrij kieskeurig was dus heb niet veel geliked op tinder..
Ja snap ik, maar ik had dus sowieso morgen al date gepland, en 2 anderen wilden zelf afspreken, alleen moet kijken wanneer ik zelf kan en in de tussentijd kun je niet negeren..quote:Op maandag 7 september 2015 09:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Je moet ook niet appen maar afspreken.
Gewoon eerlijk zeggen dat je een leuke date gehad hebt met iemand anders en eerst even kijken wil of dat wat wordt voordat je verder date met anderen...nog nooit meegemaakt dat iemand dat een probleem vond...en als het toch niks wordt heb je nog andere opties staanquote:Op maandag 7 september 2015 10:19 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar ik had dus sowieso morgen al date gepland, en 2 anderen wilden zelf afspreken, alleen moet kijken wanneer ik zelf kan en in de tussentijd kun je niet negeren..
Zozo, er is iemand populair. Maar wees gewoon eerlijk. Je kunt prima zeggen dat je een date met iemand gehad hebt en eerst af wil wachten hoe of wat dat verder gaat,quote:Op maandag 7 september 2015 10:19 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar ik had dus sowieso morgen al date gepland, en 2 anderen wilden zelf afspreken, alleen moet kijken wanneer ik zelf kan en in de tussentijd kun je niet negeren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |