SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 4% gewijzigd door Deuce92 op 29-08-2015 00:01:49 ]
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:01 schreef clumsy_clown het volgende:
faeroer. Kerel. Je bent zo blank als maar zijn kan. Praat normaal.
Nee nog nooit eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:08 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Sap, heb jij wel eens ads gekregen voor tranny dating?
Ik ook niet. Misschien een tip voor Danny?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee nog nooit eigenlijk.
Wel van thaise vrouwen dating, zaten misschien ook paar trannies tussen.
lolwatquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:25 schreef Dimachaerus het volgende:
je bent niet de enige die helpessssss heeft gemeet
Met reden. Hoezo?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:33 schreef no1uknow het volgende:
cc ik heb jou nog nooit XD zien gebruiken
Sap zou wel de eerste hier zijn die aids krijgt van tranny dating, snap je.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:08 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Sap, heb jij wel eens ads gekregen voor tranny dating?
jeetje maak je niet dikquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 00:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ok Mctelly, dial down the hilarity. We weten allebei hoe accuraat dat imago is.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 09:00 schreef no1uknow het volgende:
[..]
jeetje maak je niet dik
Daarover gesproken, mijn bulk loopt wel een beetje uit de hand. Ben ook baard groeien dus ik ga gwn PL-bearmode denk ik.
Melk, wat ben je laat? Is er iets?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 10:14 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Rijs en schijn gymbroeders
ik heb dat abo-topic in FB met stijgende verbazing zitten bekijkenquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 10:17 schreef Klokov het volgende:
Tering, ik blijf van de ene verbazing in de andere springen. Het is alsof Danny en Yvonne willen dat FOK! failliet gaat. Het zakelijk inzicht van een aardappel is nog beter.
Echt hequote:Op zaterdag 29 augustus 2015 10:17 schreef Klokov het volgende:
Tering, ik blijf van de ene verbazing in de andere springen. Het is alsof Danny en Yvonne willen dat FOK! failliet gaat. Het zakelijk inzicht van een aardappel is nog beter.
daarom post je er zoveel over tochquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 10:28 schreef Awesome_ het volgende:
Verder ben ik het wel met Jeroen eens, pak em beet een jaar of 2 geleden had ik het allemaal heel kut gevonden.
Nu, not so much.
Zie jou nu niet echt als een PL beer broertje!quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 09:00 schreef no1uknow het volgende:
[..]
jeetje maak je niet dik
Daarover gesproken, mijn bulk loopt wel een beetje uit de hand. Ben ook baard groeien dus ik ga gwn PL-bearmode denk ik.
Gewoon lekker slapen voor ik de komende maanden weer kut slaap.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 10:23 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Melk, wat ben je laat? Is er iets?
Wat ben je van plan?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 10:47 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Gewoon lekker slapen voor ik de komende maanden weer kut slaap.
Nog even lekker gebruik van maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |