quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bekende Groninger
En dan niet Paxcon uitnodigen
Thanks man.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dit een prachtige TT, Mani.
LIVE EREDIVISIEVERSLAGEN #10We houden allemaal van Taart GGMMquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:20 schreef GGMM het volgende:
TT heeft niks met VI te maken.
TR gemaakt.
Gaat hij er serieus op in.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
LIVE EREDIVISIEVERSLAGEN #10We houden allemaal van Taart GGMM
Deze TT heeft niets met de Eredivisie te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:22 schreef Cavaliers het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TRquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een TR omdat je je dood mag lachen? Draag ik humor aan, is het nog niet goed :S
NEE.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:23 schreef GGMM het volgende:
Wat een domme vent is dit zeg.
Zijn alle mensen uit Groningen zo?
quote:
Nee hoor je bent een grote knuffelbeer.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk niet die van mij. Ik sta er vandaag al niet zo goed op bij de moderators(vooral johannes)
Als johannes aangeeft dat je moet stoppen moet je niet doorgaan.quote:
Johannes is dus een man met visie.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk niet die van mij. Ik sta er vandaag al niet zo goed op bij de moderators(vooral johannes)
TR.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:24 schreef Brammess het volgende:
onlogisch bannen zou niet een slechte zet van de mods van VBL zijn
Wat onaardigquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:24 schreef Brammess het volgende:
naaierquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:24 schreef Brammess het volgende:
Nee dat was terecht.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jammer dat je Pascalus onterecht straft.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee dat was terecht.
Voorbeeldusers zoals Cavaliers deden dat in een spoiler
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee dat was terecht.
Voorbeeldusers zoals Cavaliers deden dat in een spoiler
Ik heb je post gelaten dat is respect genoeg net zoals bij iedereen, pascalquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:25 schreef Pascalus het volgende:
Jammer dat KingRoland mij nu een mes in de rug steekt.
Wonen in Grollo IS de doodstraf.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:25 schreef DrDentz het volgende:
In Grollo hebben ze niet de doodstraf?
Het zijn ook je eigen beweegredenen want ik heb je al meerdere dingen in een spoiler zien plaatsen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Jammer, maar ik respecteer je beweegredenen.
Maar als Wilfred het op TV zegt, is er toch niets meer spoiler aan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het zijn ook je eigen beweegredenen want ik heb je al meerdere dingen in een spoiler zien plaatsen.
Dit soort roddel en achterklap mag in het RTL Boulevard topic.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:26 schreef DrDentz het volgende:
Johan z'n huis staat te koop, gaat hij dan permanent in Grollo wonen?
neequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:26 schreef Kopsterk het volgende:
Ik kreeg laatst zelfs een positieve note. Jelly allemaal??!?!?
Dankzij welke zeer goede vriend?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:26 schreef Kopsterk het volgende:
Ik kreeg laatst zelfs een positieve note. Jelly allemaal??!?!?
7/10quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heet zijn kind burrito
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Hm, ik overweeg te schakelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij postte het tien seconden voordat Wilfred het op tv zei.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar als Wilfred het op TV zegt, is er toch niets meer spoiler aan?
Vertel eens, we zijn allemaal erg benieuwdquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:27 schreef GGMM het volgende:
Overigens ken ik een trucje waardoor je post niet verwijderd kan worden.
Jullie mogen me best aanraken.
quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Erg groot talent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik zojuist gedaan. Jezus hey :Squote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vertel eens, we zijn allemaal erg benieuwd
Gouden gozer ben je. Kun jij mij al superclose vriend vertellen waarom Sked zo'n hekel aan mij heeft? Ik slaap er slecht van.quote:
Ik vind dat je van een mug een olifant maakt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij postte het tien seconden voordat Wilfred het op tv zei.
Hmmquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik zojuist gedaan. Jezus hey :S
Wat kort.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:28 schreef TC03 het volgende:
Columnpje van Grunberg:
http://www.volkskrant.nl/(...)-hervormen~a4130649/
Sked heeft een waardeloze mensenkennis.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:28 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Gouden gozer ben je. Kun jij mij al superclose vriend vertellen waarom Sked zo'n hekel aan mij heeft? Ik slaap er slecht van.
Jij bent degene die er over zeurt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dat je van een mug een olifant maakt.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:29 schreef GGMM het volgende:
Moeten zelfs invalbeurten in een spoiler?
Ik weet nog niet wat ik van dit nieuwe beleid moet denken.
Ik geef op.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent degene die er over zeurt.
Vertelquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:27 schreef GGMM het volgende:
Het ligt op een steenWORP afstandquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:30 schreef marcodej het volgende:
Het is een kleine stap van De Worp naar Saudie Arabië.
Stinho heeft gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent degene die er over zeurt.
Ik geloof er niets van.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:27 schreef GGMM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:31 schreef Pascalus het volgende:
Niemand lacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bijnaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk Pascal zo is het!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
Ik ben blij dat je snel leert
Positieve note
XDquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo is er toch nog iemand die het eens is met Gramulanion.
Wie?!?!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo is er toch nog iemand die het eens is met Gramulanion.
Offer jij je op?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Linda moet eens goed in de kont geneukt worden
Johan mag dat.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:33 schreef DrDentz het volgende:
Hoe kan dit allemaal, het is toch allemaal RTL.. hoe mag je je eigen werkgever afzeiken op nationale tv..
Ik heb ooit per ongeluk 1 zin van haar blad te lezen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Linda is fake
Ik ken de echte Linda niet
Ik denk dat ze dan een enorme kutscheet laat.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Louis is de analyserende mens. Truus wat minder.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:33 schreef Cavaliers het volgende:
Louis is van het Human Being Principle.
Denk dat ze al wel aardig uitgerekt is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Balletdanseres ofzoquote:
Gewoon niet doen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:35 schreef GGMM het volgende:
Godverdomme, ik wil praten over NAC maar dat mag niet.
Ja in een spoiler, maar dat wili k niet.
KUTZOOI
Staat Jelle weer te schutteren? Alleen daarom hoop ik dat ze terug komen in de eredivisie.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:35 schreef GGMM het volgende:
KUTZOOI
VBL / [Jupiler League 2015/2016 #2] Alex Pastoor is engquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:35 schreef GGMM het volgende:
KUTZOOI
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:36 schreef GGMM het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door KingRoland op 28-08-2015 21:36 ]
DAAR IS GEEN ENE HONDquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
VBL / [Jupiler League 2015/2016 #2] Alex Pastoor is eng
KingRoland verwijderde de post en zette hem weer terug.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:36 schreef Pascalus het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door KingRoland op 28-08-2015 21:36 ]
WAT WAS DAT
Dit soort dingen zijn altijd in scène gezetquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Even wat vermaak tijdens de reclame
Dat is niet waar. Probeer het nog een keerquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
KingRoland verwijderde de post en zette hem weer terug.
Of iemand anders verwijderde de post en hij zette hem weer terug, dat ze gelijktijdig klikte ofzo.
Ja dan weet ik het ook niet meer hoor. :Squote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Probeer het nog een keer![]()
Mag dat wel van johannes?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We posten over Voetbal op Vrijdag in Live Eredivisieverslagen.
Ook niet waar.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:37 schreef Pascalus het volgende:
Die extra T in "ontstnapte".
Dat was KingRoland.
Wat moesten we toch zonder jou.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ben erg coulant.
Oh dat vind ik nog leuker.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anders gooi ik er wel een overtuigend betoog uit.
Raar dat dat wel mag. Daar is dat topic helemaal niet voor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ben erg coulant.
Wat is dit voor achterlijke bedoelingquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh dat vind ik nog leuker.
In dat geval mag het niet, tenzij je een goed betoog hebt.
Jij bent zéker goed bezig als GGMM er ook om moet lachenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
GGMM moest ook pas lachen om mijn grap. Ik ben goed bezig
In dat andere topic moesten meer mensen lachenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Welk topic zal ik het nog meer proberen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:39 schreef Sked het volgende:
[..]
In dat andere topic moesten meer mensen lachen
Dat is inderdaad zo.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Raar dat dat wel mag. Daar is dat topic helemaal niet voor.
Je beleid is niet echt consequent.
Nou grappig man. Niveau Lama's.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
TV SC vinden ze dit leukquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welk topic zal ik het nog meer proberen?
Hecht je nog steeds waarde aan een betoog?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo.
Maar gelukkig ben ik voor jou een open boek dus je kan elke keer inschatten hoe ik zal reageren.
Ik lees je betogen erg graag.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is dit voor achterlijke bedoeling.
Rare reactie op mijn serieuze kritiek.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo.
Maar gelukkig ben ik voor jou een open boek dus je kan elke keer inschatten hoe ik zal reageren.
Ja graag!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hecht je nog steeds waarde aan een betoog?
Het is echt waar.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rare reactie op mijn serieuze kritiek.
Die zijn erg lekker kan ik je meldenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:41 schreef Cavaliers het volgende:
Ik heb wel trek in zo'n pizzaburger.
viesdikquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:41 schreef Cavaliers het volgende:
Laatst had je ook al zo'n rare post in het feedback-topic. Iemand gaf kritiek en jij zegt 'bedankt voro je mening!'quote:
Is GGMM bij je geweest? ik wist dit nog niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Lama's is dan ook een leuk programma
Dikke zak.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:41 schreef Cavaliers het volgende:
Nog nooit gehad, maar het is toch gewoon een opgevouwen pizza?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:41 schreef Cavaliers het volgende:
Buiten VI om kijkt er niemand naar die zender.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom maken ze steeds reclame voor VI tijdens de reclameblok van VI? :S
2 kleine pizza's die je op elkaar kan doen zodat het op een burger lijktquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:41 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Nog nooit gehad, maar het is toch gewoon een opgevouwen pizza?
Ik was niet zo onder de indruk van die kritiek.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laatst had je ook al zo'n rare post in het feedback-topic. Iemand gaf kritiek en jij zegt 'bedankt voro je mening!'
Waar ben je dan mee bezig vraag ik me af.
Hahahahahahahahahahahaquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:42 schreef KingRoland het volgende:
Geef mij maar 6 hot wings van de KFC lekker
Kijk jij nooit naar auto's die rijden over het ijs in Alaskaquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Buiten VI om kijkt er niemand naar die zender.
Stoer zeg. En dan kan je niet normaal reageren?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik was niet zo onder de indruk van die kritiek.
Zal ik doen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als je nog meer kritiek hebt post jij dan ook maar wat in het Feedback topic.
Bedankt!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stoer zeg. En dan kan je niet normaal reageren?
[..]
Zal ik doen.![]()
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:42 schreef KingRoland het volgende:
Je kan ook te hard rijden, heb je ook bonnen xDquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ze hebben nu bonnen dus een aanrader
Dat klopt JRquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet gekregen in m'n brievenbus, zijn ze online te vinden ergens?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ze hebben nu bonnen dus een aanrader
Já! Die zijn zo lekkerquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:42 schreef KingRoland het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan ook te hard rijden, heb je ook bonnen xD
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:44 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Niet gekregen in m'n brievenbus, zijn ze online te vinden ergens?
http://www.actiecode.nl/actie-download/119040/3428quote:
Mad.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:45 schreef Sked het volgende:
Kunnen ze niet op een Feyenoorder stemmen, stemmen ze op een ex-Feyenoorder
Net zo vaak als jij, nog nooit!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:45 schreef Mani89 het volgende:
Hoe vaak is Vermeer al speler van de week geworden?
Oké.quote:
Genot.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
http://www.actiecode.nl/actie-download/119040/3428
A.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:46 schreef GGMM het volgende:
Die keuzevragen zijn
A. Teringdom.
B. Hartstikke leuk
Daar kon ik ook smakelijk om lachen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij denkt aan Frank Evenblij Bassie
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:46 schreef Brammess het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
Kan je nog even samenvatten welk punt je nou wil maken? Voor de rest vind ik het wel een redelijk verhaal.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké.
FredvZ zou niet van de strategie houden om over Voetbal op Vrijdag in het Eredivisietopic te praten. Het zeer waardevolle overzicht dreigt hiermee verloren te gaan. Echter, de mens houdt van gemak. Voor Henk en Ingrid is het niet prettig om in twee topics tegelijk te posten terwijl meerdere mensen aar hetzelfde programma kijken. Een topic over Voetbal op Vrijdag zou ook weer zeer stom zijn omdat er dan zoveel topics zijn dat het een onhandige en onduidelijke warboel wordt zodat niemand meer weet waar het moet posten.
Dit is vast een tegenvallend betoog maar ik heb geen zin om meer tijd hieraan te besteden.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:47 schreef Pascalus het volgende:
graag op anoniem
Ryangodquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:46 schreef Brammess het volgende:
Godverdomme zeg.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je nog even samenvatten welk punt je nou wil maken? Voor de rest vind ik het wel een redelijk verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |