abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155712000
quote:
7s.gif Op maandag 31 augustus 2015 17:02 schreef Kyubey het volgende:

[..]

He, de valpartij van het balkon overtreedt wel alle natuurwetten.
good point, die was wel onmogelijk, echter is dat echt een uitzondering

Wat mij, na een nachtje slapen, irriteert is het einde (dat stuk met mitsuki) i.c.m de acties van haruka door de hele serie, ik vind het niet kloppen..

[ Bericht 12% gewijzigd door mschol op 31-08-2015 19:01:32 ]
pi_155715125
quote:
10s.gif Op maandag 31 augustus 2015 16:45 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

De inwoners van onder andere Nanjing en Korea willen even met je praten.
https://en.wikipedia.org/wiki/Uyoku
pi_155715340

Spot de referenties!
pi_155720919
quote:
14s.gif Op maandag 31 augustus 2015 20:18 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]

Spot de referenties!
Sekai Seifuku, Aldnoah Zero, Mahouka, Digimon Adventure tri. 1: Saikai
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
  maandag 31 augustus 2015 @ 22:36:55 #95
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_155721132
quote:
10s.gif Op maandag 31 augustus 2015 16:45 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

De inwoners van onder andere Nanjing en Korea willen even met je praten.
Dan heb je het over 1 donkerzwarte bladzijde uit de geschiedenis, en zo zullen ze er nog wel een paar hebben... maar leg dat even naast encyclopedie aan zwarte bladzijden van 'het westen', dan valt het natuurlijk een beetje in het niet...
pi_155722611
Om van Japan een Shangri-La van menselijkheid van maken gaat vrij ver. Er is misschien meer een ´je mot kop niet boven het maaiveld uitsteken´-mentaliteit dan op sommige andere plaatsen. Maar om Japan --een land dat sinds de oorlog bijna onafgebroken door, wat neerkomt op, het rechtsere broertje van het CDA geregeerd is-- een monoliet van links-humanistische ideeën te noemen is misschien niet ridicuul, maar ook weer niet waarschijnlijk.

De Japanse communistische partij is echter GOAT. En als zij ooit de verkiezingen zouden winnen dat zou Japan waarlijk het mythische land van rijstewijn en suikersnoepjes zijn.

[ Bericht 8% gewijzigd door Repelsteeltju op 31-08-2015 23:23:34 ]
“An interesting thing is a good thing.”
pi_155722836
Een land dat niet door links geregeerd wordt, wat een hemel moet dat zijn.,
pi_155723360
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 23:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ze hebben wel een paar ´linkse´ speerpunten zo willen ze de arbeidsparticipatie van vrouwen verhogen en lijken ze eindelijk een anticyclisch begrotingsbeleid te zijn gaan voeren. Dat zijn wel hele linkse paradepaartjes. Ik vraag me nu ook een beetje af hoe het ongeveer met de belasting zit al daar maar heb niet echt tijd om het op te zoeken.
pi_155723375
Dat verschil in animatie tussen Het angel Beats concert en die van Charlotte :o

Angel beats
https://madokami.com/nhdrkw.webm

Charlotte
https://madokami.com/mucwqe.webm
  maandag 31 augustus 2015 @ 23:41:16 #100
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_155723486
quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 23:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
... in dat geval zou Nederland een paradijs moeten zijn, want Links heeft hier niet geregeerd. We hebben hier al jarenlang Rechts beleid, en als gevolg daarvan is de zorg afgebroken, de werknemersrechten uitgekleed, de huizenmarkt compleet verkankerd, hogere financiele drempels om door te studeren, verwikkeld in een aantal twijfelachtige buitenlandse conflicten, de complete vernederingen van financieel zwakkere ouderen, etc etc.

Maar goed, blijf vooral lekker Links overal de schuld van geven, die zonder te regeren blijkbaar toch alles kapot hebben weten te maken... :')

quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 23:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
Om van Japan een Shangri-La van menselijkheid van maken gaat vrij ver. Er is misschien meer een ´je mot kop niet boven het maaiveld uitsteken´-mentaliteit dan op sommige andere plaatsen. Maar om Japan --een land dat sinds de oorlog bijna onafgebroken door, wat neerkomt op, het rechtsere broertje van het CDA geregeerd is-- een monoliet van links-humanistische ideeën te noemen is misschien niet ridicuul, maar ook weer niet waarschijnlijk.

De Japanse communistische partij is echter GOAT. En als zij ooit de verkiezingen zouden winnen dat zou Japan waarlijk het mythische land van rijstewijn en suikersnoepjes zijn.
Ik zeg nergens dat Japan een Shangri-La is, maar over het algemeen is men in Azie veel 'humanistischer', terwijl het westen toch voor een groot deel gericht is op conflicten, en we ons heel sterk voelen als we even onze militaire macht kunnen laten zien, het liefst in coalitieverband, waarbij we weer in de zoveelste oorlog verwikkeld raken waarbij we zogenaamd 'democratie' komen brengen in een land, maar stiekum doen we het natuurlijk voor hele andere belangen...

In Japan, en ook in Taiwan, Korea, Hong Kong, Singapore, etc etc... daar is het helemaal niet 'stoer' om conflicten aan te gaan en andere mensen te onderwerpen en leed te veroorzaken etc etc. Dat wordt eerder gezien als heel vreemd en onmenselijk gedrag. Er is daar veel minder begrip voor gewapende 'oplossingen'.

In het westen, en vooral in de USA zie je dat natuurlijk, wordt het GEEIST van een president(s-kandidaat) dat ie 'STERK' is, en dan bedoelt men dat ie niet bang is om tegenstanders te vermorzelen wanneer het nodig is, en dan is er vaak maar een erg lage grens vereist waarbij dat dus nodig geacht wordt... ;)

In landen als Japan wil men gewoon goede quality-of-life, dus mooie schone parken, veiligheid, banen, dat iedereen lief met elkaar omgaat op een normale manier. Niets 'conflicten'. Gewoon 1 land, 1 volk, samen leven.
pi_155723958
Volgens de diplomatenkrantjes die ik wel eens doorblader is in Oost-Azië een wapenwedloop van jewelste gaande. Zodra Amerika het noodzakelijke stapje terug zet en haar troepen gedeeltelijk of geheel uit de regio terugtrekt heb je daar een kruitvat van ongekende proporties.

ik ben benieuwd wat voor invloed de afwikkeling van de spanningen zal hebben op mijn Chinese tekenfilms, maar het zou me niet verbazen als de landen in dat gebied over een paar jaar als veel minder humaan bekend staan.
pi_155724533
quote:
I know, am several hours behind schedule, and you can’t blame me, because I was held in police custody for the past 24 hours, that’s right, I was arrested for my involvement in Fansubbing.

But after examining my releases , the authorities realized that my subs were too shit to be considered as a proper Fansub release, and with that, all charges were dropped and I was let go.
:')
bron
pi_155729884
quote:
And don’t worry, I was just kidding about the Police thing xD
Triest man.
pi_155730542
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 11:51 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Triest man.
Dat maakt het nog wel triester idd :')
  dinsdag 1 september 2015 @ 14:59:56 #105
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_155733654
quote:
14s.gif Op maandag 31 augustus 2015 20:18 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]

Spot de referenties!
quote:
7s.gif Op maandag 31 augustus 2015 22:31 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

Sekai Seifuku, Aldnoah Zero, Mahouka, Digimon Adventure tri. 1: Saikai
pi_155735109
http://streamable.com/enjx
Mooi ge-edit!

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 14:59 schreef De_Dakgoot het volgende:

[..]

[..]

Uhuh, gezien. Kudo voor jou.
pi_155735125
Dit is Netflix Japan de anime gedeelte:

Matig!
pi_155735220
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:12 schreef Qunix het volgende:

[ afbeelding ]

Matig!
hoe ziet die er hier uit dan? volgens mij nog veel matiger..
pi_155735432
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:16 schreef mschol het volgende:

[..]

Geen idee, al denk ik wel dat het nog kariger is...

Ik definieer Netflex als streamen en daar doe ik niet aan.
  Designer dinsdag 1 september 2015 @ 16:47:53 #110
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_155735919
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:16 schreef mschol het volgende:

[..]

Zeg maar gerust niet aanwezig. De Amerikaanse heeft nog wat, maar dat is ook niet veel. Voor iets dat net begint en haaks staat op wat de industrie gewend is vind ik het nog meevallen.
🐙
pi_155736104
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:25 schreef Qunix het volgende:

[..]

Geen idee, al denk ik wel dat het nog kariger is...

Ik definieer Netflex als streamen en daar doe ik niet aan.
netflix opzich zou ik zelf niet direct als streamen zien, al is dat het eigenlijk wel..
maarja, voor die paar films vind ik 10 euro in de maand zonde
pi_155744893
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 september 2015 16:12 schreef Qunix het volgende:

[ afbeelding ]

Matig!
Zelfs mijn stream server heeft meer erop staan :P
pi_155745701
http://www.nu.nl/werk-en-(...)aantrekkelijker.html

dat moet positief zijn voor ons, we kijken anime en wijken daarmee af van de rest :+
  dinsdag 1 september 2015 @ 22:29:23 #114
356357 De_Dakgoot
Yane no kishi
pi_155746234
Streamen :{w
  Designer dinsdag 1 september 2015 @ 23:42:19 #115
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_155748817
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 22:16 schreef mschol het volgende:

dat moet positief zijn voor ons, we kijken anime en wijken daarmee af van de rest :+
Het is geruststellend dat het niet aan mij ligt, klaarblijkelijk hebben gewoon veel te weinig vrouwen dat onderzoek gelezen. Dat is het ja. :7

Betekent dit trouwens ook dat de voor vrouwen onverklaarbaar aantrekkelijke antropomorfe vanillepasta die iedere harem MC is, op leugens is gebaseerd? :o
🐙
pi_155749896
pi_155756386
quote:

Omdat media als nu.nl dit soort onzinberichten blijven plaatsen blijven psychologen en andere sociale-´wetenschappers´ onderzoeksresultaten vervalsen.
  woensdag 2 september 2015 @ 14:53:56 #118
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_155759097
quote:

NWS / 'Veel psychologische studies niet reproduceerbaar'
Helemaal super.
pi_155783600
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 23:42 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Het is geruststellend dat het niet aan mij ligt, klaarblijkelijk hebben gewoon veel te weinig vrouwen dat onderzoek gelezen. Dat is het ja. :7

Betekent dit trouwens ook dat de voor vrouwen onverklaarbaar aantrekkelijke antropomorfe vanillepasta die iedere harem MC is, op leugens is gebaseerd? :o
Achja binnenkort heeft japan toch robots met onaholes kun je die verkleden alsje waifu
pi_155786235
Je moet Japanse vrouwen met charme versieren en aangezien merendeel van de Japanse mannen geen idee heeft wat dat inhoud kom je niet ver.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')