Dat is misschien ook bij mij het geval......quote:Op dinsdag 1 september 2015 17:40 schreef DO2 het volgende:
[..]
Valt mij ook tegen, ja. Maar ms ben ik Beach House inmiddels ook gewoon beu.
Space Song is ook prima.quote:Op dinsdag 1 september 2015 18:27 schreef BoerBert het volgende:
Van Beach House alleen even PPP luisteren, daarna Nicolas Jaar en Sufjan op repeat.
Bobquote:Op dinsdag 1 september 2015 14:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hey
Ik heb een jaar geen muziek geluisterd, dus alles gemist. Wat raden jullie op aan? (hopelijk kennen jullie me nog) Een top 5 of zo
Heb na jaren het pluggen een tijdje geleden opgegevenquote:Op dinsdag 1 september 2015 17:34 schreef richolio het volgende:
Dan Mangan + Blacksmith is ook nooit meer genoemd hier. Viel die niet zo goed?
Ik vond 'm ook niet geweldig ofzo. Dat gezegd hebbende;
The Maccabees was ook een verassing voor mij. Plezierig, minder puberaal album.quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:28 schreef kciR het volgende:
Meeste goede albums zijn mijn inziens al wel genoeg. Ik wil alleen nog even The Maccabeed en Lower Dens toevoegen.
The Weeknd is trouwens het laatste jaar uitgegroeid tot een enorm populaire naam. Een paar jaar terug scoorde hij als vrij onbekende naam met House of Balloons hier nog hoge ogen als ik mij niet vergis. Zie ik met z'n laatste album niet zo snel gebeuren. Is wel echt veel hit gevoeliger geworden allemaal..
quote:Op dinsdag 1 september 2015 22:29 schreef Moody het volgende:
[..]
Bedankt!! Over 2 weken Huttenheugte bij jou om de hoek, maar dat terzijde
Jammer dat hij Lowlands af moest zeggenquote:Op dinsdag 1 september 2015 22:38 schreef Moody het volgende:
Beste nummer van dit jaar tot nu toe:
Indie klassieker in de dop.
Ja en Plopsaland he....zoon #1 moeten we ook tevreden houdenquote:
Oh dat wist nietquote:Op dinsdag 1 september 2015 22:43 schreef kciR het volgende:
[..]
Jammer dat hij Lowlands af moest zeggen
De vorige (Given To The Wild) van The Maccabees was ook niet onaardig hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |