Nee, eigenlijk niet neequote:Op zondag 30 augustus 2015 22:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kan het niet meer aanzien, al die onweersbuien daar in het zuiden...als of ze vanmorgen niks hebben gehad!
Echt wel....1 grote lichtshow ten westen van Helmond.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:00 schreef d.k. het volgende:
[..]
Grappig, 10 km ten oosten van Eindhoven niets te zien of horen...
daar heb je wel een puntquote:Op zondag 30 augustus 2015 22:06 schreef Toefjes het volgende:
De onweersgebieden uit Frankrijk en Nederland lijken te gaan fuseren boven België
hier in Amsterdam wel denk ik. Maar de zaak splitst, even afwachten.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:11 schreef Straatcommando. het volgende:
Dit gaat weer een schampschot van epische proporties worden..
Ik zit nu regio Arnhem.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
hier in Amsterdam wel denk ik. Maar de zaak splitst, even afwachten.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
hier in Amsterdam wel denk ik. Maar de zaak splitst, even afwachten.
Zuid Limburg dito. Alsof er tussen twee wolkenlagen een gordijn naar een Doctor Who-intro is opengeschoven. En aan de andere kant een knoeperd van een maan en boven me de sterren.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:06 schreef Dipstaart het volgende:
Ik zie hier in het uiterste zuid oosten van Brabant gewoon in de verte de flitsen boven de wolken uitkomen.. Sick!
is een riskante buiquote:Op zondag 30 augustus 2015 22:12 schreef Nattekat het volgende:
Boven Zeeland is een bow aan het ontstaan...
Dan toch echt zonder geluid. En het onweer zit niet boven Eindhoven maar veel verder westelijk. Onweerde het hier maar. Tis stik benauwd.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:07 schreef Montagui het volgende:
[..]
Echt wel....1 grote lichtshow ten westen van Helmond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |