abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155629833
2015

10 september: Jagärtrut
12 september: Wizzy
14 september: gestreeptestoel
19 september: Malteser

6 oktober: Limone (jongen)
8 oktober: Skoap (jongen)
14 oktober: Sara82 (jongen)
16 oktober: pinquit (jongen)
16 oktober: Estrys (jongen)
21 oktober: JantinaGr (meisje)
23 oktober: *** Cassandra87 en Bartholomeus *** (jongen)
24 oktober: *** Natalie en steenz *** (meisje)

3 november: silliegirl
4 november: Daui (tweeling)
11 november: 1stGirl
14 november: ***Kuukske & JDude*** (jongen)
23 november: Bloesem

8 december: bloes85
31 december: sethiwe

2016

1 januari: hetzusjevan
4 januari: Xanteh
22 januari: Myrr (jongen)

14 februari: Frummeltje86 (meisje)
19 februari: Sicilia

1 maart: L0t..
1 maart: Appelientje
3 maart: LadyBlack
4 maart: Dot.
14 maart: Razztwizzle
20 maart: onomatopee
24 maart: Lamb29

12 april: Leonietje83

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Aanpassingen graag een DM :)

[ Bericht 49% gewijzigd door SQ op 31-08-2015 11:38:02 ]
pi_155629929
Ik kan dat wel doen hoor Daui, maar dan krijg je denk ik abstracte kunst :+ Mijn vriend heeft het gedaan ;)

Dat klinkt allemaal ineens erg heftig Razz :{ Misschien toch op zich wel fijn dat je er een paar dagen over na kunt denken nu?

Schrikken stoel! Gaat het alweer wat beter?
pi_155630559
Studio Ghibli zegt me ook niks.

Hier laatst n fles dettol allesreiniger gekocht, de blauwe.

Dot, man en zoon waren erbij en ik had gelukkig water en dextro in mijn tas. Nu ik thuis op de bank heb gelegen en warm eten op heb, voel ik me weer wat beter.
pi_155630872
Fijn dat je je wat beter voelt stoel, en wat een geluk dat je niet alleen was, lijkt mij echt doodeng
pi_155631555
Razz :*
pi_155631566
fijn dat t weer gaat. Zo naar zoiets.

Mijn baby ligt in stuit. }:| nou boeit dat me verder niet zo, maar hij schopt mn onderwereld aan gort en kopt mn maaginhoud steeds omhoog :') *boehoe*
:)
pi_155631983
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 19:03 schreef mignonne het volgende:
fijn dat t weer gaat. Zo naar zoiets.

Mijn baby ligt in stuit. }:| nou boeit dat me verder niet zo, maar hij schopt mn onderwereld aan gort en kopt mn maaginhoud steeds omhoog :') *boehoe*
Dat klinkt niet fijn. :o

Ik ben zo benieuwd of de vk volgende week kan zeggen wat bepaalde ledematen nu zijn, misschien dat ik het dan zelf kan herkennen. Ik voel overal bobbels, maar geen idee of dat dan voet, arm, knie, kont, rug of hoofd is. :P
pi_155632593
Mijn VK belde net om te vragen hoe het ging. Dat vond ik lief.
pi_155632656
Razz, wat een rotnieuws.. :*
pi_155632773
Shit Razz, wat ellendig. En dan zo lang wachten ook nog. Of nou ja, langis het niet, maar in deze omstandigheden natuurlijk wel. Lief dat je vk even belde! Sterkte komende dagen. Ik duim voor jullie.
pi_155634184
Razz wat een rot nieuws :*

Fijn dat je je weer beter voelt stoel, vervelend zoiets.
Life is what happens while you are busy making other plans...
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 20:52:40 #12
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155635098
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 19:37 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn VK belde net om te vragen hoe het ging. Dat vond ik lief.
Ja! Ik kreeg vandaag ook telefoon (terwijl ik in Portugal zit dus ik nam niet op maar reageerde per sms of diegene even wou melden waar t over ging), en dat was ook de vk O+ Of we wat gerustgesteld waren na t ziekenhuisbezoek en dat ik altijd mocht bellen als ik vragen had.

Ik vond overigens alle info van het ziekenhuis heel fijn, dus laat je goed voorlichten dinsdag. En zet evt vooraf je eigen voors en tegens of twijfels op papier. Dan kun je ze dat voorleggen.
pi_155635301
Razz :*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_155635372
Lief ook LB! Wanneer komt jullie uitslag van de NIPT?

Ik ben me inderdaad al suf aan het Googlen :@ en alles opgeschreven wat ik wil weten. VK benadrukte dat ik de mogelijkheden tot toch een NIPT wel moet bespreken.

Het is allemaal wat veel nu, ik denk dat ik het nu maar even laat rusten. Lekker slapen. Weekend met man en kind. Zij is zo vrolijk, dat maakt een boel goed O+
pi_155635619
Sterkte, Razz. Schrikken zeg. Het is fijn dat je inderdaad afleiding hebt dit weekend, gezellige dingen doen met A-tje. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_155636809
Jeetje Razz wat schrikken zeg! Sterkte :*
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 21:37:50 #17
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155636890
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 21:00 schreef Razztwizzle het volgende:
Lief ook LB! Wanneer komt jullie uitslag van de NIPT?

Ik ben me inderdaad al suf aan het Googlen :@ en alles opgeschreven wat ik wil weten. VK benadrukte dat ik de mogelijkheden tot toch een NIPT wel moet bespreken.

Het is allemaal wat veel nu, ik denk dat ik het nu maar even laat rusten. Lekker slapen. Weekend met man en kind. Zij is zo vrolijk, dat maakt een boel goed O+
Ja zo'n klein meiske is de beste afleiding voor alles O+

Wij wilden graag een niet-invasieve test omdat de rest van de echo in het ziekenhuis best heel goed was, voor zover dat te beoordelen was met een echo die zo vroeg werd gedaan. We hebben de tijd om iig eerst de NIPT te doen en evt later nog de vlokkentest. Er was alleen echt verdenking op Down ivm die verdikte nekplooi.

Als er andere aanleidingen waren geweest, of we hadden minder tijd, dan had ik de vlokkentest laten doen.
pi_155637089
Bij onze echo vandaag is alleen de nekplooi gemeten, verder niks. Zouden ze dan in het AMC nog meer gaan bekijken? Qua tijd kan bij ons ook de NIPT eerst nog wel. (Al mogen we dan dus niet in NL en moeten we 'm zelf betalen). Al moet ik wel even slikken bij het idee van vrij laat pas zekerheid hebben.
pi_155637177
He bah wat naar Razz! :* hoop dat jullie een fijn weekend zullen hebben en hoop op beter nieuws dinsdag!
pi_155637266
Razz wat is dat schrikken zeg! ;( Ik duim voor jullie dat alles gewoon oké is. Sterkte komende tijd. :*
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 21:56:23 #21
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_155637637
Razzz :*
pi_155637717
Razz, wat schrikken, ik duim dat alles toch oké is :*
E.
pi_155637745
Razz :* Wat een onzekerheid.. sterkte!

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 19:03 schreef mignonne het volgende:
Oh brr brings back memories :N
Maag als hoofdkussen :r

en Totoro O+ Zo tof!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_155638366
Razz. -O- Veel sterkte en succes dinsdag.
  vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:41:37 #25
171422 LadyBlack
paint it black
pi_155639145
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 21:43 schreef Razztwizzle het volgende:
Bij onze echo vandaag is alleen de nekplooi gemeten, verder niks. Zouden ze dan in het AMC nog meer gaan bekijken? Qua tijd kan bij ons ook de NIPT eerst nog wel. (Al mogen we dan dus niet in NL en moeten we 'm zelf betalen). Al moet ik wel even slikken bij het idee van vrij laat pas zekerheid hebben.
Wij werden doorgestuurd omdat ze in het ziekenhuis met geavanceerdere apparatuur werken, en dus de hele anatomie beter kunnen beoordelen. Er zijn meerdere kenmerken die op afwijkingen kunnen duiden.

Bij ons kindje meenden ze iets in een bloedvat te zien dat een marker voor Down kon zijn. But then again, volgens mijn eigen termijn was ik toen 11+2 weken, dus eigenlijk te vroeg om te meten.

Als we over een dikke week terugkomen van vakantie krijgen we nog een echo, dan is er al veel meer te zien. En dus de uitslag van de NIPT.

Ik hoop dat er voor jullie ook nog geruststelling in zit :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')