Je vrienden uit de Synagoge kunnen er anders wat minder om lachen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:13 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ach... Als je je daar al druk om gaat maken. Dat is gewoon met een knipoog naar onze vrienden uit Amsterdam.
Ja laten we vooral die vergelijking trekken en mensen in een hoekje en slachtofferrol stoppen. Ik vind dat je wat overdrijft.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:19 schreef Slaro het volgende:
[..]
Je vrienden uit de Synagoge kunnen er anders wat minder om lachen.
Slachtofferrol? Want dat wat jij in jouw UI afbeeldt is in het verleden altijd normaal gebruikt?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:20 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja laten we vooral die vergelijking trekken en mensen in een hoekje en slachtofferrol stoppen. Ik vind dat je wat overdrijft.
CL-tenue bedoel je?!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:19 schreef Pascalus het volgende:
Mooi 3e tenue, veel beter dan het normale uitshirt.
Ik drijf totaal niet de spot met joden. En wat doe je nou hypocriet je hebt zelf een UI waar "Slarotdiemof" in staat...quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:23 schreef Slaro het volgende:
[..]
Slachtofferrol? Want dat wat jij in jouw UI afbeeldt is in het verleden altijd normaal gebruikt?
Jij drijft de spot met Joden neem dan ook gewoon de verantwoordelijkheid want je weet best hoe dat overkomt. Kan je wel wat andere spotprenten laten zien, uit andere tijden, maar volgens mij weet je prima wat ik bedoel en eveneens waar ik mij aan stoor.
Je drijft wel degelijk de spot met Joden, en iedereen snapt dat jij graag naar Ajax wilt verwijzen, maar iedereen snapt ook waar datgene wat jij afbeeldt voor staat dus ga niet dom lopen doen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:24 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik drijf totaal niet de spot met joden. En wat doe je nou hypocriet je hebt zelf een UI waar "Slarotdiemof" in staat...
Nogmaals, je overdrijft. Dit is gewoon voetbalhumor, je kunt alles wel als racistisch of antisemitisme bestempelen. Jij hebt het over de maatschappij en samenleving. Juist dit is er mis met onze maatschappij dat iedereen lange tenen heeft en zich gelijk beledigd voelt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:25 schreef Slaro het volgende:
[..]
Je drijft wel degelijk de spot met Joden, en iedereen snapt dat jij graag naar Ajax wilt verwijzen, maar iedereen snapt ook waar datgene wat jij afbeeldt voor staat dus ga niet dom lopen doen.
Ik drijf de spot met Nazi's, prima toch, zie geen vergelijkingsmateriaal.
Als jij eerst es begint met stoppen dom te doen, is dat wat?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:25 schreef Slaro het volgende:
[..]
Je drijft wel degelijk de spot met Joden, en iedereen snapt dat jij graag naar Ajax wilt verwijzen, maar iedereen snapt ook waar datgene wat jij afbeeldt voor staat dus ga niet dom lopen doen.
Ik vind niet alles beledigend, maar jouw UI vind ik wel degelijk beledigend gezien het feit waar deze afbeelding in het verleden voor is gebruikt, Nederlanders hebben nou eenmaal een geheugen als een zeef maar dat betekent niet dat alles maar moet kunnen, en het is vast niet je bedoeling, maar met dit soort afbeeldingen, waarvan vrijwel iedereen weet dat het refereert naar Joden, help je dus mee aan het het in stand houden van een bepaald beeld over Joden. PSV-fans zouden zich van dit soort gedrag moeten distiantieren naar mijn mening als ik in het stadion zit spring ik ook niet mee met dat lied. Of wat vind je van leuzen als Hamas Hamas ............? Of dat lied over iemands oma bij de SS? Ik word er niet echt vrolijk van om eerlijk te zijn verzin eens iets orginieel zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:28 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nogmaals, je overdrijft. Dit is gewoon voetbalhumor, je kunt alles wel als racistisch of antisemitisme bestempelen. Jij hebt het over de maatschappij en samenleving. Juist dit is er mis met onze maatschappij dat iedereen korte tenen heeft en zich gelijk beledigd voelt.
Van iemand die de eerste zes wedstrijden van CSKA Moskou niet relevant vindt om te kijken wat voor wedstrijden dat waren denk ik niet dat jij de persoon bent om uitspraken te doen over domheid.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als jij eerst es begint met stoppen dom te doen, is dat wat?
Waar is deze afbeelding in het verleden voor gebruikt dan? Ik heb voor of tijdens de oorlog nog nooit een spotprent gezien van een Ajax logo met een lange neus. Als je hier de humor niet van kan inzien dan zul jij vast een gezellige vent zijn in het dagelijks leven.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:32 schreef Slaro het volgende:
[..]
Ik vind niet alles beledigend, maar jouw UI vind ik wel degelijk beledigend gezien het feit waar deze afbeelding in het verleden voor is gebruikt, Nederlanders hebben nou eenmaal een geheugen als een zeef maar dat betekent niet dat alles maar moet kunnen, en het is vast niet je bedoeling, maar met dit soort afbeeldingen, waarvan vrijwel iedereen weet dat het refereert naar Joden, help je dus mee aan het het in stand houden van een bepaald beeld over Joden. PSV-fans zouden zich van dit soort gedrag moeten distiantieren naar mijn mening als ik in het stadion zit spring ik ook niet mee met dat lied. Of wat vind je van leuzen als Hamas Hamas ............? Of dat lied over iemands oma bij de SS? Ik word er niet echt vrolijk van om eerlijk te zijn verzin eens iets orginieel zou ik zeggen.
Maar de lange neus wel, en dat staat niet los van waar het in verleden voor is gebruikt mbt Joden, sterker nog dat is eveneens de reden dat je het nu in deze UI gebruikt omdat Ajaxfans zichzelf Joden noemen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:34 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Waar is deze afbeelding in het verleden voor gebruikt dan? Ik heb voor of tijdens de oorlog nog nooit een spotprent gezien van een Ajax logo met een lange neus.
Wat is de humor dan?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:34 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Als je hier de humor niet van kan inzien dan zul jij vast een gezellige vent zijn in het dagelijks leven.
Serieus?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:35 schreef Slaro het volgende:
[..]
Maar de lange neus wel, en dat staat niet los van waar het in verleden voor is gebruikt mbt Joden, sterker nog dat is eveneens de reden dat je het nu in deze UI gebruikt omdat Ajaxfans zichzelf Joden noemen.
Doe eens niet zo op je neusje getrapt johquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:36 schreef Slaro het volgende:
[..]
Wat is de humor dan?
Zes miljoen doden?
Kan ik niet om lachen!
Lach jij om dat lied over Hamas Hamas?
Spring jij mee?
Of dat lied over je oma bij de SS zing je dan?
En vervolgens gebruik jij een spotafbeelding die jaren is gebruikt om Joden zwart te maken, want jij vindt dat grappig, nou niet echt volwassen of vind je zelf van wel soms?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:37 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Serieus?Ze noemen zichzelf inderdaad Joden. Daarmee is ook alles gezegd en is de discussie klaar. Lekker hypocriet.
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:36 schreef Slaro het volgende:
[..]
Wat is de humor dan?
Zes miljoen doden?
Kan ik niet om lachen!
Lach jij om dat lied over Hamas Hamas?
Spring jij mee?
Of dat lied over je oma bij de SS zing je dan?
Heb je die van jezelf al eens bekeken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Doe eens niet zo op je neusje getrapt joh
Echt he...quote:
Vraag wat de Joden ervan vinden, de echte Joden, maar dat antwoord weet je al.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:38 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Echt he...Maar wat vind jij hier nou van als Ajacied zijnde?
Die vinden alles kut en antisemitisch, dat is algemeen bekend.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:39 schreef Slaro het volgende:
[..]
Vraag wat de Joden ervan vinden, de echte Joden, maar dat antwoord weet je al.
Ik zal vanmiddag het CIDI even bellen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:39 schreef Slaro het volgende:
[..]
Vraag wat de Joden ervan vinden, de echte Joden, maar dat antwoord weet je al.
Al dat geneuzel over dat de geuzennaam joden slaat nergens op, het heeft weinig meer te maken met 'de echte joden', net zoals men met 'kutboeren' niet de mensen op het land bedoelt maar PSV supportersquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:38 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Echt he...Maar wat vind jij hier nou van als Ajacied zijnde?
Ik zeg niet dat Scarface een Antisemiet is of het Antisemitisch bedoeld, maar zo'n plaatje helpt wel mee Antisemitisme in stand te houden, dat staat als een paal boven water en dan kan je je niet verschuilen achter een Geuzennaam voor Ajax.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:39 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die vinden alles kut en antisemitisch, dat is algemeen bekend.
Juist.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Al dat geneuzel over dat de geuzennaam joden slaat nergens op, het heeft weinig meer te maken met 'de echte joden', net zoals men met 'kutboeren' niet de mensen op het land bedoelt maar PSV supporters
Op internet kan je het al vinden al genoeg uitspraken over gedaan, Joden vragen al aan Ajax om afstand te nemen van hun Geuzennaam, deze afbeeldingen helpen stereotypes over Joden in stand te houden, Antisemitisme, dat is gewoon een groot probleem.quote:
Want bij die Israel-demonstraties hoor je bijna nooit "Hamas Hamas..................."??quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Al dat geneuzel over dat de geuzennaam joden slaat nergens op, het heeft weinig meer te maken met 'de echte joden', net zoals men met 'kutboeren' niet de mensen op het land bedoelt maar PSV supporters
De geuzennaam joden is voor Ajax net als boeren voor PSV, dat gaat nooit meer weg denk ik en dat hoeft ook nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:41 schreef Slaro het volgende:
[..]
Op internet kan je het al vinden al genoeg uitspraken over gedaan, Joden vragen al aan Ajax om afstand te nemen van hun Geuzennaam, deze afbeeldingen helpen stereotypes over Joden in stand te houden, Antisemitisme, dat is gewoon een groot probleem.
Niks juist, neem nu gewoon eens de verantwoordelijkheid en verschuil je niet achter voetbal, talloze types benaderen Ajax op dezelfde manier als ze Joden benaderen. Als een kind tegen een Jood zegt dat hij een grote neus heeft, omdat hij Joods is, dan is dat mede te danken aan dit soort plaatjes in het voetbal.quote:
Maar de beledigingen mogen wel weg als Joden daar last van ondervinden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
De geuzennaam joden is voor Ajax net als boeren voor PSV, dat gaat nooit meer weg denk ik en dat hoeft ook niet
Natuurlijk is antisemitisme een probleem. Maar elk moment aangrijpen om in het slachtofferrol te kruipen is ook het uiterste. Men is tegenwoordig meteen op zijn teentjes getrapt terwijl het geen kwaad in de zin heeft. Dit plaatje refereert gewoon aan de club Ajax en dat is voetbalhumor. Jij blaast nu een hele non-discussie op.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:41 schreef Slaro het volgende:
[..]
Op internet kan je het al vinden al genoeg uitspraken over gedaan, Joden vragen al aan Ajax om afstand te nemen van hun Geuzennaam, deze afbeeldingen helpen stereotypes over Joden in stand te houden, Antisemitisme, dat is gewoon een groot probleem.
Oh jazeker daar ben ik het mee eens, maar dat supporters van andere clubs bepaalde dingen roepen hoef je Ajax (supporters) niet aan te rekenenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:44 schreef Slaro het volgende:
[..]
Maar de beledigingen mogen wel weg als Joden daar last van ondervinden.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Neus houden nu! Over naar de orde van de dag. Peesjevee
Nou ja, humor is dan ook weer een groot woordquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:44 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dit plaatje refereert gewoon aan de club Ajax en dat is voetbalhumor.
Laat me raden. Jij bent ook tegen zwarte piet?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:43 schreef Slaro het volgende:
[..]
Niks juist, neem nu gewoon eens de verantwoordelijkheid en verschuil je niet achter voetbal, talloze types benaderen Ajax op dezelfde manier als ze Joden benaderen. Als een kind tegen een Jood zegt dat hij een grote neus heeft, omdat hij Joods is, dan is dat mede te danken aan dit soort plaatjes in het voetbal.
Ik ken Joden die PSV-fan zijn maar die weigeren in het PSV-stadion te zitten vanwege die liedjes die ik eerder noemde, vanwege het constante gezeik over Joden, of het nu niet of wel direct over Joden gaat.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:44 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Natuurlijk is antisemitisme een probleem. Maar elk moment aangrijpen om in het slachtofferrol te kruipen is ook het uiterste. Men is tegenwoordig meteen op zijn teentjes getrapt terwijl het geen kwaad in de zin heeft. Dit plaatje refereert gewoon aan de club Ajax en dat is voetbalhumor en jij blaast nu een hele non-discussie op.
Dat Joden dat vroegen aan Ajax was ook uit de onmacht om andere supporters daarover aan te spreken maar ik ben het in deze situatie met je eens.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Oh jazeker daar ben ik het mee eens, maar dat supporters van andere clubs bepaalde dingen roepen hoef je Ajax (supporters) niet aan te rekenen
Mijn ouders noemden vroeger onze kat Turk, omdat rare Turk een uitspraak was die wel eens werd gebruikt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:48 schreef Slaro het volgende:
[..]
Ik ken Joden die PSV-fan zijn maar die weigeren in het PSV-stadion te zitten vanwege die liedjes die ik eerder noemde, vanwege het constante gezeik over Joden, of het nu niet of wel direct over Joden gaat.
Ik zal het je sterker vertellen, vroeger had je in het dagelijkse taalgebruik talloze Antisemitische verwijzingen, als je dacht of vond dat iemand je afzette met geld dan zei je ook iets over Joden? Wat vind je daarvan dan? Konden die mensen ook zeggen dat het maar 'een uitdrukking' is en dat ze het tegen iemand anders gebruiken, maar het helpt wel een bepaald beeld over Joden in stand te houden, en dat is toch niet te tolereren in onze maatschappij.
Dit plaatje refereert misschien aan Ajax maar je gebruikt toch echt een Antisemitsche afbeelding, je bedoelt het misschien niet zo dat zal allemaal vast zo zijn, maar je helpt mee een bepaald beeld over Joden in stand te houden.
Niet per se, ik vind wel dat je moet luisteren naar je mede Nederlanders, maar Zwarte Piet hoeft niet per se te verdwijnen in ieder geval. Heb ik laatst nog een topic over geopend ik vind de commercie tijdens het Sinterklaasfeest veel erger.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:47 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Laat me raden. Jij bent ook tegen zwarte piet?
En ook als Ajax en Ajax supporters daarmee zouden stoppen, gaan andere clubs er wel gewoon mee door hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:48 schreef Slaro het volgende:
[..]
Dat Joden dat vroegen aan Ajax was ook uit de onmacht om andere supporters daarover aan te spreken maar ik ben het in deze situatie met je eens.
Hoe lang geleden is vroeger??quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:49 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Mijn ouders noemden vroeger onze kat Turk, omdat rare Turk een uitspraak was die wel eens werd gebruikt.
Dat zou helemaal triest zijn, vooral omdat Ajax-fans zich niet aangesproken voelen maar Joden wel, je vraagt je af wie ze dan proberen te beledigen met dit soort leuzen en afbeeldingen dus.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En ook als Ajax en Ajax supporters daarmee zouden stoppen, gaan andere clubs er wel gewoon mee door hoor
Uhmm.. ja. Die ken jij dus helemaal nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:48 schreef Slaro het volgende:
[..]
Ik ken Joden die PSV-fan zijn maar die weigeren in het PSV-stadion te zitten vanwege die liedjes die ik eerder noemde, vanwege het constante gezeik over Joden, of het nu niet of wel direct over Joden gaat.
Wel, en jij ook, en dat is al meer dan eens tegen jou verteld.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Uhmm.. ja. Die ken jij dus helemaal niet
Wat een jankerd ben jij joh, met je anti Duitsland ui.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:52 schreef Slaro het volgende:
[..]
Wel, en jij ook, en dat is al meer dan eens tegen jou verteld.
Je link doet 't niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)?ref_src=twsrc%5Etfw
Rikkert heeft weer eens een primeurje te pakkenmanmanman
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)?ref_src=twsrc%5Etfw
Rikkert heeft weer eens een primeurje te pakkenmanmanman
quote:Er is iets technisch fout.
Bedankt voor het opmerken—we gaan het zo spoedig mogelijk oplossen.
Jood, hoofdletter, en laat mij lekker janken ten minste één PSV-fan met een beetje fatsoen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:53 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Wat een jankerd ben jij joh, met je anti Duitsland ui.dat kan dan zeker weer wel hypocriet joodje.
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 28-08-2015 om 14:09:33Paal (18) is nu officieel tot 2020 aan #PSV verbonden en krijgt nummer 32. http://t.co/C7YQHbzs7S reageer retweet
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Weet niet hoe die zooi werkt op m'n mobiel. Rikkert twitters over een Deen van Bayern
twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 28-08-2015 om 16:16:27#PSV grijpt definitief naast Pierre-Emile Hojbjerg: Bayern verhuurt hem aan Schalke 04. reageer retweet
Vooral niet reageren over hoe jouw mede PSV-fans het stadion mijden door het gedrag wat jij in jouw UI afbeeldt, hoe dan ook, hopelijk dat je ooit in de toekomst tot dit inzicht komt.quote:
Ik ben klaar met je discussie en ben al lang weer ontopic.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:56 schreef Slaro het volgende:
[..]
Vooral niet reageren over hoe jouw mede PSV-fans het stadion mijden door het gedrag wat jij in jouw UI afbeeldt, hoe dan ook, hopelijk dat je ooit in de toekomst tot dit inzicht komt.
Het gedrag van PSV-fans is ontopic mocht je dat gemist hebben, dat hoort bij alles wat om de club gebeurt, en ik als PSV-fan schaam me voor jouw gedrag en vooral het gebrek aan inzicht om het te willen begrijpen. Maar eerlijk gezegd denk ik dat je het wel begrijpt, maar er gewoon schijt aan hebt, dat is nog veel erger dus, nou niet bepaald fatsoenlijk te noemen, erg jammer dus.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:56 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik ben klaar met je discussie en ben al lang weer ontopic.
Dolf en Jeroenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:58 schreef Rabieluh het volgende:
Hoe heten die nieuwe PSV watchers van VI?
Yea die. Brands laat eerst het nieuws lekken over mogelijke interesse terwijl hij allang weet dat t m niet gaat worden. En vervolgens appt ie Rikkert een half uurtje later dat t m niet geworden isquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:56 schreef Rabieluh het volgende:
[..]twitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 28-08-2015 om 16:16:27#PSV grijpt definitief naast Pierre-Emile Hojbjerg: Bayern verhuurt hem aan Schalke 04. reageer retweet
Hoe verklaar je je eigen ui dan want daar lul je ook maar omheen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:58 schreef Slaro het volgende:
[..]
Het gedrag van PSV-fans is ontopic mocht je dat gemist hebben, dat hoort bij alles wat om de club gebeurt, en ik als PSV-fan schaam me voor jouw gedrag en vooral het gebrek aan inzicht om het te willen begrijpen. Maar eerlijk gezegd denk ik dat je het wel begrijpt, maar er gewoon schijt aan hebt, dat is nog veel erger dus, nou niet bepaald fatsoenlijk te noemen, erg jammer dus.
Je vraagt je inderdaad af welke ouders een kind zo'n naam meegeven, arme gozer, altijd verbonden met zo'n afschuwelijke kerel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:59 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Pas maar op. Straks is Slaro weer beledigd.
Ik ben niet een enorme fan van Nazi's, bovendien komt de term uit de Oorlog, kreet van ongenoegen met de Duitsers.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:00 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Hoe verklaar je je eigen ui dan want daar lul je ook maar omheen.
Verschrikkelijk ja.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:01 schreef Slaro het volgende:
[..]
Je vraagt je inderdaad af welke ouders een kind zo'n naam meegeven, arme gozer, altijd verbonden met zo'n afschuwelijke kerel.
Geboren in 1963, blijft raar, maar misschien een familienaam toch zou je wat meer voorzichtigheid verwachten. Datzelfde geldt voor naoorlogse kinderen die Anton heten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:01 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Verschrikkelijk ja.
[ afbeelding ]
Zo heette mijn oom. Maar we noemde hem altijd ome Toon.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:03 schreef Slaro het volgende:
[..]
Geboren in 1963, blijft raar, maar misschien een familienaam toch zou je wat meer voorzichtigheid verwachten. Datzelfde geldt voor naoorlogse kinderen die Anton heten.
Anton is een heel dubieuze naam in het naoorlogse Nederland maar ook een zeer veel gebruikte naam voor de Tweede Wereldoorlog dus veel families zullen het toch nog gebruikt hebben, soms zijn er ook kinderen die als voornaam Adolf meekregen maar hadden uiteindelijk een andere roepnaam of werden bij een tweede naam genoemd, toch naief van die ouders of ronduit debiel te noemen. Het zou me niet verbazen als die VI-journalist en Dolf Jansen eigenlijk Adolf hebben staan in hun paspoort.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:04 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zo heette mijn oom. Maar we noemde hem altijd ome Toon.
Volgens mij heet Toon Gerbrands ook Antonius of Anton als doopnaam. Is natuurlijk ook een antisemiet. Een groot complot. Als ik jou was zou ik mijn seizoenskaart bij PSV opzeggen en nooit meer terugkomen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:08 schreef Slaro het volgende:
[..]
Anton is een heel dubieuze naam in het naoorlogse Nederland maar ook een zeer veel gebruikte naa voor de Tweede Wereldoorlog dus veel families zullen het toch nog gebruikt hebben, vaak zijn er ook kinderen die als voornaam Adolf meekregen maar hadden uiteindelijk een andere roepnaam of werden bij een tweede naam genoemd, toch naief van die ouders of ronduit debiel te noemen.
Ik zeg toch ook niet dat jij een Antisemiet bent.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:09 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Volgens mij heet Toon Gerbrands ook Antonius of Anton als doopnaam. Is natuurlijk ook een antisemiet. Een groot complot. Als ik jou was zou ik mijn seizoenskaart bij PSV opzeggen en nooit meer terugkomen.
Wat denk jij van de wedstrijd tegen Feyenoord?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:10 schreef Slaro het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat jij een Antisemiet bent.
Je bent gewoon een debiel.
Wie zoekt nou de slachtofferrol?
Zeikerd!
3-0quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:11 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wat denk jij van de wedstrijd tegen Feyenoord?
Sowieso een penalty voor Feyenoord zoals de laatste 3 wedstrijden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:14 schreef Slaro het volgende:
[..]
3-0
Tenzij Feyenoord weer eens de slachtofferrol gaat opzoeken bij de scheids lukt ze aardig de laatste wedstrijden.
Een schwalbe in de 89ste minuut van Kazimquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:16 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Sowieso een penalty voor Feyenoord.
Niet eens een schwalbe, maar gewoon weer zo'n slechte aanname waarbij hij struikelt over z'n eigen poten, daaruit de penalty.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een schwalbe in de 89ste minuut van Kazim
Zoet zat er vorige keer dichtbij, is echt in vorm, zie hem er zo een pakken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:16 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Sowieso een penalty voor Feyenoord zoals de laatste 3 wedstrijden.
Hij is nog iet zo ver als Cillessen. Die juichte 'm er gisteren geweldig uitquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:21 schreef Slaro het volgende:
[..]
Zoet zat er vorige keer dichtbij, is echt in vorm, zie hem er zo een pakken.
Hij had hij maar moeten doen tegen Argentinie zijn arrogante gedrag kostte ons de WK-finale in dat jaar.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hij is nog iet zo ver als Cillessen. Die juichte 'm er gisteren geweldig uit
Dat is eigenlijk wel aannemelijk jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:18 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Niet eens een schwalbe, maar gewoon weer zo'n slechte aanname waarbij hij struikelt over z'n eigen poten, daaruit de penalty.
Hulde Scarface88 (is 88 trouwens je geboortejaar?!)quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:16 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Sowieso een penalty voor Feyenoord zoals de laatste 3 wedstrijden.
Mijn opa was verzetsheld en heette Toon (kort van Anton). Noemde zijn oudste zoon ook weer Anton en zijn oudste zoon heet ook weer zo.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:08 schreef Slaro het volgende:
[..]
Anton is een heel dubieuze naam in het naoorlogse Nederland maar ook een zeer veel gebruikte naam voor de Tweede Wereldoorlog dus veel families zullen het toch nog gebruikt hebben, soms zijn er ook kinderen die als voornaam Adolf meekregen maar hadden uiteindelijk een andere roepnaam of werden bij een tweede naam genoemd, toch naief van die ouders of ronduit debiel te noemen. Het zou me niet verbazen als die VI-journalist en Dolf Jansen eigenlijk Adolf hebben staan in hun paspoort.
Lol yep. Refereert niet aan de 88 die jij denktquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:29 schreef Slaro het volgende:
[..]
Hulde Scarface88 (is 88 trouwens je geboortejaar?!)
![]()
En wat zijn je initialen? Just to be surequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:30 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Lol yep. Refereert niet aan de 88 die jij denkt
Ik vraag het me af, ben jij dat ventje dat bij elke training op zijn trompet blaast? Dan snap ik het wel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:58 schreef Slaro het volgende:
[..]
Het gedrag van PSV-fans is ontopic mocht je dat gemist hebben, dat hoort bij alles wat om de club gebeurt, en ik als PSV-fan schaam me voor jouw gedrag en vooral het gebrek aan inzicht om het te willen begrijpen. Maar eerlijk gezegd denk ik dat je het wel begrijpt, maar er gewoon schijt aan hebt, dat is nog veel erger dus, nou niet bepaald fatsoenlijk te noemen, erg jammer dus.
Heel Nederland was zogenaamd verzetsheld, maar ga je opa niet beledigen dus neem dat maar van je aan even, wat betreft de voornaam dat zei ik al maar betekent niet dat er wel degelijk een beetje op werd gelet na de oorlog, taboe, maar net als Adolf verdween de naam niet zo dus.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:30 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Mijn opa was verzetsheld en heette Toon (kort van Anton). Noemde zijn oudste zoon ook weer Anton en zijn oudste zoon heet ook weer zo.
Gewoon traditie.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vraag het me af, ben jij dat ventje dat bij elke training op zijn trompet blaast? Dan snap ik het wel.
Top!!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:30 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Lol yep. Refereert niet aan de 88 die jij denkt
Foto of video?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik vraag het me af, ben jij dat ventje dat bij elke training op zijn trompet blaast? Dan snap ik het wel.
https://twitter.com/toeterjanquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:35 schreef Slaro het volgende:
[..]
Foto of video?
Verder dacht ik dat wij matties waren dus doe even lief!
Uit je eerste vraag constateer ik dat je geen PSV fan bent, die moet je gewoon kennen als PSV fan zijnde.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:35 schreef Slaro het volgende:
[..]
Foto of video?
Verder dacht ik dat wij matties waren dus doe even lief!
Je moet er maar zin in hebben, vandaag trouwens wel geleerd dat hij met zijn aantal volgers op Twitter al geld kan verdienen, interessant.quote:
Je eerste constatering is fout?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Uit je eerste vraag constateer ik dat je geen PSV fan bent, die moet je gewoon kennen als PSV fan zijnde.
Uit je 2de uiting constateer ik dat je een kloon bent, HMF?
Een Feyenoorder die overal meningen over heeft.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:38 schreef Slaro het volgende:
[..]
Je eerste constatering is fout?
Wat betreft je tweede constatering ligt het er maar net aan waar HMF voor staat?
Komt me vaag bekend voor, maar mijn orginiele account is ook al oud, dus wat dat betreft.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:39 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Een Feyenoorder die overal meningen over heeft.
Je hebt helden en helden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:34 schreef Slaro het volgende:
[..]
Heel Nederland was zogenaamd verzetsheld, maar ga je opa niet beledigen dus neem dat maar van je aan even, wat betreft de voornaam dat zei ik al maar betekent niet dat er wel degelijk een beetje op werd gelet na de oorlog, taboe, maar net als Adolf verdween de naam niet zo dus.
Ja hij heeft een lange geschiedenis van veel schreeuwen en dingen roepen, best een opvallende user. Kon hem wel waarderen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:42 schreef Slaro het volgende:
[..]
Komt me vaag bekend voor, maar mijn orginiele account is ook al oud, dus wat dat betreft.
Als ik zijn UI zie dan zal ik hem vast herkennen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:42 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ja hij heeft een lange geschiedenis van veel schreeuwen en dingen roepen, best een opvallende user. Kon hem wel waarderen.
Yup! Ik weet eigenlijk niet waarom, maar bans mogen dan ook niet besproken worden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:43 schreef Slaro het volgende:
[..]
Als ik zijn UI zie dan zal ik hem vast herkennen.
Is hij gebanned??
Alsof we het over Voldemort hebben.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:46 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Yup! Ik weet eigenlijk niet waarom, maar bans mogen dan ook niet besproken worden.
HMF had daadwerkelijk nog vaak een goede kijk op voetbal, deze user lijkt meer op klaasweetalles en das geen compliment.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Uit je eerste vraag constateer ik dat je geen PSV fan bent, die moet je gewoon kennen als PSV fan zijnde.
Uit je 2de uiting constateer ik dat je een kloon bent, HMF?
Ook fout overigens.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
HMF had daadwerkelijk nog vaak een goede kijk op voetbal, deze user lijkt meer op klaasweetalles en das geen compliment.
Mijn oma heeft vroeger Joden verstopt op de zolder en in de kelder. Ook nog wat Engelse piloten. Na de oorlog heeft ze een aantal Anton's gepaald. Puur en alleen om die Joden, die erg ondankbaar waren, te kloten. Mijn oma was een verzetsheldin.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:34 schreef Slaro het volgende:
[..]
Heel Nederland was zogenaamd verzetsheld, maar ga je opa niet beledigen dus neem dat maar van je aan even, wat betreft de voornaam dat zei ik al maar betekent niet dat er wel degelijk een beetje op werd gelet na de oorlog, taboe, maar net als Adolf verdween de naam niet zo dus.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn oma heeft vroeger Joden verstopt op de zolder en in de kelder. Ook nog wat Engelse piloten. Na de oorlog heeft ze een aantal Anton's gepaald. Puur en alleen om die Joden, die erg ondankbaar waren, te kloten. Mijn oma was een verzetsheldin.
Ondankbaar in de zin van dat ze geen zin hadden om je oma te palen????quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn oma heeft vroeger Joden verstopt op de zolder en in de kelder. Ook nog wat Engelse piloten. Na de oorlog heeft ze een aantal Anton's gepaald. Puur en alleen om die Joden, die erg ondankbaar waren, te kloten. Mijn oma was een verzetsheldin.
viel ook wel tegenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
HMF had daadwerkelijk nog vaak een goede kijk op voetbal, deze user lijkt meer op klaasweetalles en das geen compliment.
Lijkt op hè.quote:
Ten opzichte van Klaasweetalles is HMF een profeet. Beide lijden aan post diarree, en zijn overtuigd van hun gelijk, ook al hebben ze dat niet.quote:
Omdat ik niet zo'n pessimist ben als jij, en bij voorbaat al wil opgeven in de CL, heb ik er opeens geen verstand van?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Lijkt op hè.
Klaasweetalles is veel meer van het verbale geweld. En heeft er niet echt kijk op, en zal zich nooit laten overtuigen door een ander.
HMF nog heel iets erger qua verbaal geweld, maar heeft wel degelijk verstand van voetbal, als je bij hem je mening onderbouwt, kun je best een discussie met hem voeren.
Iets in me zegt me dat jij vrij jong bent.
quote:
Er is een wezenlijk verschil tussen realist (op basis van in het verleden behaalde resultaten) en een pessimist.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:56 schreef Slaro het volgende:
[..]
Omdat ik niet zo'n pessimist ben als jij, en bij voorbaat al wil opgeven in de CL, heb ik er opeens geen verstand van?
Jong is een vrij relatief begrip!
Tuurlijk is jong relatief, maar je zegt niet hoe oud je bent?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:56 schreef Slaro het volgende:
[..]
Omdat ik niet zo'n pessimist ben als jij, en bij voorbaat al wil opgeven in de CL, heb ik er opeens geen verstand van?
Jong is een vrij relatief begrip!
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat is geen realisme, dat is Nederlands pessimisme, man man wat een treurnis.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Er is een wezenlijk verschil tussen realist (op basis van in het verleden behaalde resultaten) en een pessimist.
Als jij een schatting doet van de totale hoeveelheid punten van PSV na de groepsfase, en ik doe het ook.
Dan kijken we wie er gelijk heeft.
Ik zet in op 3 punten en een doelsaldo van -7
Je hebt even snel op youtube gekoekeloerd?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:02 schreef Slaro het volgende:
[..]
Dat is geen realisme, dat is Nederlands pessimisme, man man wat een treurnis.
Maar wat betreft de rest vind ik het prima.
Ik zet in op 9 doelpunten en een doelsaldo van +4 dan maar.
Ik heb van CSKA Moskou op basis van hun wedstrijden echt geen hoge pet op, als je alleen kijkt naar de statistieken, dan ga je echt niet veel wijzer worden van het vertoonde spel.
??quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:03 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je hebt even snel op youtube gekoekeloerd?
quote:Cocu heeft de ambitie om contract bij PSV te verlengen
Phillip Cocu heeft de ambitie om een lange tijd aan PSV als hoofdtrainer verbonden te blijven. Dat zei de oefenmeester vrijdag in het voetbalpraatprogramma FC Onder Ons van Omroep Brabant. "Er komt in de jeugd een talentvolle lichting aan en daar wil ik graag mee werken."
Cocu staat in Eindhoven nog tot de zomer van 2017 onder contract. "Ik zou graag langer blijven", aldus de trainer. Zijn belangrijkste drijfveer is dus het kunnen werken met de talenten die er aan zitten te komen. "Maar in de voetballerij blijf je natuurlijk altijd afhankelijk van resultaten. Dus je kunt nooit helemaal je toekomst uitstippelen. Maar ik denk dat het allemaal wel goedkomt."
De oefenmeester heeft de ambitie ooit nog in het buitenland te werken, zo beaamde hij. "Maar het belangrijkste voor mij is nu PSV en het traject dat we daar hebben ingezet. Dat wil ik graag afmaken."
??quote:
Als hij nou eens iets eerder begint met wisselen, dan vind ik helemaal mooiquote:
Deze week nog.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
??
Je moet niet doen alsof je wedstrijden van CSKA hebt bekeken
!!
Ik heb CSKA teruggeken na de loting gisteren.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoogtepunten of gehele wedstrijden?
Oke, man.quote:
Wat is jouw probleem?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Oke, man.
Help ons zou ik zeggen! Ben wel benieuwd. Waar moeten we voor opassen? Wat zijn de zwakke plekken? Hoe verliepen de wedstrijden? Wat viel je op? Enlighten me
Juist. Loop niet zo ongelooflijk interessant te doen dan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:23 schreef Slaro het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem?
Doe mee met onze weddenschap als mijn verwachting je niet bevalt!
Leuk, maar verder dan een half seizoen vooruit kijken heeft weinig zin bij zittende trainers. Bij verlenging praat je over seizoen 2017-2018. Dat is een eeuwigheid in de voetballerij. Daar nu intenties over uitspreken zegt nul komma nul.quote:
Dat zeiden we ook van de selecties met Advocaat en co. natuurlijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:23 schreef Scarface88 het volgende:
Ik ben ook nog niet overtuigt dat Cocu een toptrainer is. Met de selectie van vorig seizoen was iedereen kampioen geworden. Wisselt inderdaad vaak ongelukkig en blijft erg lang vertrouwen in sommige spelers behouden die al lang op de bank hadden moeten plaatsnemen.
Aan het eind van dit seizoen is pas het moment te beslissen om zijn contract wel of niet te verlengen. Hij heeft nu met de CL en een nieuwe selectie wat te bewijzen.
Ik ben degene die om aandacht vraagt jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:24 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Juist. Loop niet zo ongelooflijk interessant te doen dan.
En over welke weddenschap heb je het nou weer
?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:26 schreef Slaro het volgende:
[..]
Doe eens lief tegen je leermeester, het is lastig een ander account te gebruiken, ach.
Van je vrienden moet je het maar hebben.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:27 schreef GGMM het volgende:
Weer zo'n 13 in een dozijn user die zichzelf heel wat vindt maar eigenlijk heel zielig is.
De 3e keer dat je hint op wie je bent. Zou er dit keer iemand zijn die een neuk geeft?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:29 schreef Slaro het volgende:
[..]
Van je vrienden moet je het maar hebben.
Alhoewel je toen nog mod was maar nu ben jij gelukkig weer onderdeel van het plebs te noemen.
Top.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
De 3e keer dat je hint op wie je bent. Zou er dit keer iemand zijn die een neuk geeft?
quote:Tijdens de duur van de ban mag je niet posten. OOK niet met een andere nickname. Doe je dat wel dan zal dat account eveneens gebanned worden en zal je banduur verlengd worden.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wat ben jij een sneu mannetje zeg eikel.
Door iemand die ik als goede vriend beschouwde.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:51 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik zie dat je aangepakt wordt.
Voor de mensen die van vakantie zijn gekomen of wat anders..quote:Zaterdag nog slechts 2.000 passe-partouts te koop
PSV meldt dat er zaterdag nog slechts 2.000 passe-partouts te koop zijn. Omdat er al een recordaantal passe-partouts verkocht zijn, is het aantal beperkt. De verkoop vindt uitsluitend via PSV Kaartverkoop Online plaats. De passe-partouts zijn vanaf ¤ 100,- (exclusief korting) verkrijgbaar. Seizoen Club Cardhouders die nog geen kaarten hebben gekocht, kunnen vanaf 9.00 uur twee passe-partouts met 10% korting kopen.
Ben er aan toe om de CL tune weer live te mogen aanschouwenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:54 schreef Doublepain het volgende:
Weer ontopic AUB
[..]
Voor de mensen die van vakantie zijn gekomen of wat anders..
tu tu tu tu tu tu tu tu, tu tu tu tu tu tu tu tu, Die Meister, Die Besten, Les grandes équipes, The champions.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:05 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ben er aan toe om de CL tune weer live te mogen aanschouwen
De Teerling is geworpen maat.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door iemand die ik als goede vriend beschouwde.
Dolk. Rug. Auw.
Is dat wat ze zingen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
tu tu tu tu tu tu tu tu, tu tu tu tu tu tu tu tu, Die Meister, Die Besten, Les grandes équipes, The champions.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:23 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Is dat wat ze zingen?Ik kon nooit zo goed verstaan wat er nou eigenlijk in die Champions League tune werd gezongen.
quote:Ce sont les meilleurs équipes
Es sind die allerbesten Mannschaften
The main event
Die Meister
Die Besten
Les grandes équipes
The champions!
Une grande réunion
Eine große sportliche Veranstaltung
The main event
Ils sont les meilleurs
Sie sind die Besten
These are the champions
Die Meister
Die Besten
Les grandes équipes
The champions!
Die Meister
Die Besten
Les grandes équipes
The champions!
Ik waande me al even in het stadionquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
tu tu tu tu tu tu tu tu, tu tu tu tu tu tu tu tu, Die Meister, Die Besten, Les grandes équipes, The champions.
Dat "tu tu tu" is fonetisch he.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:23 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Is dat wat ze zingen?Ik kon nooit zo goed verstaan wat er nou eigenlijk in die Champions League tune werd gezongen.
Episch bedoel jequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat "tu tu tu" is fonetisch he.
Schalke speelde inderdaad heel erg zwak, maar ook zonder De Bruyne speelde Wolfsburg aardig, ben toch benieuwd naar de lange termijn in ieder geval. Zie PSV toch wel als iets sterker dan Schalke in ieder geval.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:24 schreef tja77 het volgende:
Net Wolfsburg-Schalke 04 gekeken.
Wolfsburg wint zonder echt goed te voetballen met 3-0. Schalke kwam er niet aan te pas, mede doordat de verdediging van Wolfsburg er weinig weggaf.
Dost maakte de 1-0 en had vlak na rust eigenlijk de 2-0 binnen moeten koppen.
Tuurlijk is het gemis van de Bruyne er, maar starten met oa Bendtner en Schurrle op de bank en Schalke éénvoudig opzij zetten is netjes.
Overigens viel Schalke (en de Hunt dus ook) me vies tegen. Had er meer van verwacht.
Wijnaldum mag nog een beetje gepaaid worden in ieder geval.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 18:52 schreef Gutanoth het volgende:
Memphis zal onder luid gezang ontvangen worden in eindhoven. Als we spelers blijven behandelen als Memphis en Guardado, zal de liefde van de supporters voor een speler ook een reden kunnen zijn om te kiezen voor psv in de toekomst
Wat die eerste wedstrijd betreft, volgens mij moet Ajax donderdag 1 oktober EL, weet zo uit mijn hoofd niet uit of thuis en tegen wie.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
woensdag 30 september
CSKA Moskou - PSV
zondag 4 oktober
Ajax - PSV
woensdag 25 november
Manchester United - PSV
zondag 29 november
PSV - AZ
zaterdag 5 december
Vitesse - PSV
dinsdag 8 december
PSV - CSKA Moskou
[ afbeelding ]
Tuurlijk, maar het is toch kut 2 lastige wedstrijden binnen een paar dagen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat die eerste wedstrijd betreft, volgens mij moet Ajax donderdag 1 oktober EL, weet zo uit mijn hoofd niet uit of thuis en tegen wie.
Dat geldt voor de wedstrijd met AZ waarschijnlijk ook.
Ajax speelt 1 oktober uit tegen Molde, dus die hebben het ook niet makkelijk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het is toch kut 2 lastige wedstrijden binnen een paar dagen.
Vooral terug van Rusland komen en dan naar de ArenA moeten.
Mooi, dan zitten ze in een goede flow en focus. Beter dan uit bij eebn kutcluppie.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 20:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
woensdag 30 september
CSKA Moskou - PSV
zondag 4 oktober
Ajax - PSV
woensdag 25 november
Manchester United - PSV
zondag 29 november
PSV - AZ
zaterdag 5 december
Vitesse - PSV
dinsdag 8 december
PSV - CSKA Moskou
[ afbeelding ]
tja de knvb kan ook gewoon er rekening mee houden en de toppers niet rond de europese wedstrijden indelen... iets met punten halen in europa...quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:28 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Mooi, dan zitten ze in een goede flow en focus. Beter dan uit bij eebn kutcluppie.
Ajax speelt in die week toch ook Europa zelfs op Donderdag dus.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:31 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
tja de knvb kan ook gewoon er rekening mee houden en de toppers niet rond de europese wedstrijden indelen... iets met punten halen in europa...
Ik bedoel dat ze geen topper moeten indelen rond europese wedstrijden.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:25 schreef Slaro het volgende:
[..]
Ajax speelt in die week toch ook Europa zelfs op Donderdag dus.
Zou het met je eens zijn als de topper voor de Europese wedstrijd komt, maar daarna, je hebt er eerder in de competitie last van.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:29 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze geen topper moeten indelen rond europese wedstrijden.
Alles voor die coefficienten punten.
Ja want anders had je hem gewonnen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:29 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze geen topper moeten indelen rond europese wedstrijden.
Alles voor die coefficienten punten.
Opeens?quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:50 schreef Ciscus het volgende:
Zo, Ibi kan het niet bijbenen en is met andere zaken bezig bij Stoke. Wat een huilebalk is dat opeens, jammer.
Afellay was altijd een heel bedeesde jongen, zeer rustig, in het buitenland is hij wel wat stugger in de omgang geworden dat is zeer jammer. Maar waarschijnlijk is het gewoon frustratie vanwege zijn vele blessures.quote:
Ja inderdaad.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:54 schreef Slaro het volgende:
[..]
Afellay was altijd een heel bedeesde jongen, zeer rustig, in het buitenland is hij wel wat stugger in de omgang geworden dat is zeer jammer. Maar waarschijnlijk is het gewoon frustratie vanwege zijn vele blessures.
Dat is toch geen argument, dat is een incident, Afellay is nooit een rotjochie geweest bij PSV en we kennen er genoeg om het verschil te kunnen zien.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Laten we de elleboog richting Enoh toen hij 4-1 achterstond maar even vergeten.
Grappig dat verschil in hoe we die speler hebben meegemaakt.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:58 schreef Slaro het volgende:
[..]
Dat is toch geen argument, dat is een incident, Afellay is nooit een rotjochie geweest bij PSV en we kennen er genoeg om het verschil te kunnen zien.
Ik kan inderdaad een rits spelers noemen van PSV die in die beschrijving passen maar Afellay hoort er niet bij in mijn ogen, later bij Oranje en zo heel erg close met Van Persie toen was hij al enorm veranderd, tegenwoordig een heel andere jongen dan toentertijd bij PSV heel opvallend te noemen trouwens.quote:Op zondag 30 augustus 2015 00:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grappig dat verschil in hoe we die speler hebben meegemaakt.Ik heb hem altijd als een verwend rotjochie gezien.
Wat zijn dat nou voor goedkope teksten.quote:Cocu: 'hele team moet zorgen voor meer effectiviteit'
29 augustus 2015 PSV.nl
Phillip Cocu ging tegenover PSV.nl in op de ingeleverde doelpuntproductie, want met het vertrek van Memphis en Wijnaldum heeft PSV 36 doelpunten ingeleverd. In de eerste drie wedstrijden had PSV moeite de veelvoud aan kansen te benutten. Die treffers moeten volgens Cocu door het hele team gecompenseerd worden. "De doelpunten die weg zijn gevallen, moeten niet alleen worden opgevangen door de nieuwe jongens. Iedereen heeft kunnen zien dat we in staat zijn kansen te creëren, we zijn alleen nog niet altijd effectief geweest. Het hele team moet ervoor zorgen dat dat verbeterd wordt. Ook de achterhoede bijvoorbeeld."
quote:Op zondag 30 augustus 2015 09:26 schreef tompsv18 het volgende:
Maher moet er echt uit voor Hendrix, anders wordt het helemaal niks. Poulsen op de plek van Brenet.
Zal wel gewoon Brenet, Maher en Isimat worden. Cocu is niet zo'n fan van veranderingen.quote:
Bruma en Isimat doen het gewoon prima en Moreno heeft nog geen wedstrijdritme, dus dat zou ik nog kunnen begrijpen. Brenet en Maher opstellen zou lachwekkend zijn. Bij Feyenoord loopt Kuyt rechts voorin, Poulsen moet hem ook wel bij kunnen houden.quote:
Kuyt heeft nog helemaal niets laten zien.quote:Op zondag 30 augustus 2015 09:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bruma en Isimat doen het gewoon prima en Moreno heeft nog geen wedstrijdritme, dus dat zou ik nog kunnen begrijpen. Brenet en Maher opstellen zou lachwekkend zijn. Bij Feyenoord loopt Kuyt rechts voorin, Poulsen moet hem ook wel bij kunnen houden.
Daarom ook en de wekelijkse strafschop kan Poulsen toch niet stoppen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 09:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kuyt heeft nog helemaal niets laten zien.
Die moet rustig gebracht wordenquote:Op zondag 30 augustus 2015 10:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Moreno mag eerst twee maanden wennen aan het PSV spel.
twitter:Dolf_v_Aert twitterde op zondag 30-08-2015 om 10:33:50Marcel Brands laat bij FOX Sports weten: PSV heeft een serieuze poging gedaan om Marco van Ginkel te huren van Chelsea. Speelt nu bij Stoke. reageer retweet
twitter:Dolf_v_Aert twitterde op zondag 30-08-2015 om 10:35:38Brands heeft deze week ook contact opgenomen met Benfica en Filip Djuricic. De Serviër wilde speelgarantie, maar kreeg die uiteraard niet. reageer retweet
Dat gehaat op Maher.quote:Op zondag 30 augustus 2015 09:34 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[..]
Zal wel gewoon Brenet, Maher en Isimat worden. Cocu is niet zo'n fan van veranderingen.
Geweldige speler inderdaad. Elke vrije trap opeisen en vervolgens hard over schieten. Veel onnodig balverlies, gaat slap de duels in en verdedigt niet mee. Gewoon Pereiro op zijn positie zetten heb je meer aan.quote:
Volledig terecht. Die gaat de stap niet maken.quote:
Hij speelt anders behoorlijk sterk, brengt rust in het elftal. Dat hij niet op de voorgrond is wil niet zeggen dat ie slecht is, hij is denk ik na Guardado de beste die we hebben.quote:Op zondag 30 augustus 2015 11:10 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Geweldige speler inderdaad. Elke vrije trap opeisen en vervolgens hard over schieten. Veel onnodig balverlies, gaat slap de duels in en verdedigt niet mee. Gewoon Pereiro op zijn positie zetten heb je meer aan.
Wijnaldum werd door iedereen 2 jaar geleden ook uitgekotst, maar wat is er met zijn mentaliteit? Hij is te lief soms, maar dat is enkel even mannelijk worden, soms is ie nog een klein jochie dat net van de jeugd komt, als ie dat eenmal aan de kant kan zetten is het een goede middenvelder voor PSV.quote:Op zondag 30 augustus 2015 11:17 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Volledig terecht. Die gaat de stap niet maken.
150% van het talent van Wijnaldum, maar helaas maar 20% van zijn mentaliteit.
Daarvoor lijdt ie altijd nog veel te veel balverlies. Al hoop ik wel dat ie vanmiddag speelt, want Maher is tegen Feyenoord altijd goed.quote:Op zondag 30 augustus 2015 11:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij speelt anders behoorlijk sterk, brengt rust in het elftal. Dat hij niet op de voorgrond is wil niet zeggen dat ie slecht is, hij is denk ik na Guardado de beste die we hebben.
10 minuten voor tijd bij een 1-3 achterstand Narsingh er uit voor Perreiro misschien, meer vuurwerk hoeven we niet te verwachten op het gebied van opstelling/wissels vermoed ikquote:Op zondag 30 augustus 2015 13:12 schreef Lange_Lans het volgende:
Cocu zal het niet aandurven om te spelen met Moreno Poulsen en Perreiro. Is natuurlijk ook nooit handig om zoveel wijzigingen in je elftal aan te brengen.
Het wordt wel tijd dat die Perreiro eens gaat startenquote:Op zondag 30 augustus 2015 13:12 schreef Lange_Lans het volgende:
Cocu zal het niet aandurven om te spelen met Moreno Poulsen en Perreiro. Is natuurlijk ook nooit handig om zoveel wijzigingen in je elftal aan te brengen.
Nee wat wel handig is is om een redelijke LB te kopen als backup en vervolgens je gehandicapte RB LB zetten met als motivatie: 'Poulsen had nog niet het gewenste niveau' .quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:12 schreef Lange_Lans het volgende:
Kleine kans lijkt me. Narsingh is ondanks dat hij - zoals altijd - niet heel erg goed speelt, wel betrokken bij redelijk wat doelpunten. Die gaat Cocu dus niet wisselen. Het is echter te hopen dat Poulsen nu eindelijk wel eens gaat starten. Het kan gewoon niet zo zijn dat hij slechter is dan Brenet op die positie. Onmogelijk.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:28 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Het wordt wel tijd dat die Perreiro eens gaat starten
Ik vind dat eerlijk gezegd helemaal niet zo handig, maar iedereen mag daar een eigen mening in vormen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 13:34 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee wat wel handig is is om een redelijke LB te kopen als backup en vervolgens je gehandicapte RB LB zetten met als motivatie: 'Poulsen had nog niet het gewenste niveau' .
Cocu is geen slechte trainer, maar wel een angsthaas eerste klas. Je ziet aan alles dat het team nog niet is ingespeeld, dan maken die 2 of 3 wijzigingen ook niet uit.
Als Brenet er in zit dan is Cocu gek geworden, dit kan je die jongen niet meer aandoen, de vernedering.quote:Op zondag 30 augustus 2015 14:12 schreef TweeGrolsch het volgende:
Brengt en maher moeten er zo nodig uit.
Laten we hopen dat ie een keer zijn stempel op de wedstrijd zet, even keer borst vooruit en ballen tonen. Dat ontbreekt heel erg bij hem, als ie beugel had dan was het een brugklassertje bij wijze van.quote:Op zondag 30 augustus 2015 11:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daarvoor lijdt ie altijd nog veel te veel balverlies. Al hoop ik wel dat ie vanmiddag speelt, want Maher is tegen Feyenoord altijd goed.
Die jongen heeft gewoon geen controle over z'n eigen benen. Kun je niet aandoen om die op een Voetbalveld neer te zetten inderdaad.quote:Op zondag 30 augustus 2015 14:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als Brenet er in zit dan is Cocu gek geworden, dit kan je die jongen niet meer aandoen, de vernedering.
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 30-08-2015 om 15:04:28#PSV zonder losse verkoop al bijna zeker van 3 volle huizen bij de Champions League, meldt @toongerbrands. Manchester United de katalysator. reageer retweet
Had ook niet anders verwacht. 3 topwedstrijden.quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 30-08-2015 om 15:04:28#PSV zonder losse verkoop al bijna zeker van 3 volle huizen bij de Champions League, meldt @toongerbrands. Manchester United de katalysator. reageer retweet
Geen Morenotwitter:psvnetwerk twitterde op zondag 30-08-2015 om 15:28:27PSV: Zoet, Arias, Bruma, Isimat, Poulsen, Propper, Guardado, Maher, Narsingh, De Jong, Lestienne #psvfey reageer retweet
Wel godverquote:Op zondag 30 augustus 2015 15:29 schreef Scarface88 het volgende:
Geen Morenotwitter:psvnetwerk twitterde op zondag 30-08-2015 om 15:28:27PSV: Zoet, Arias, Bruma, Isimat, Poulsen, Propper, Guardado, Maher, Narsingh, De Jong, Lestienne #psvfey reageer retweet
Voorspelbare opstelling verder. Pereiro zal in de 85ste minuut waarschijnlijk nog speeltijd krijgen.
als die jongen nog niet fit is lijkt me dat logisch, dat middenveld wat minderquote:Op zondag 30 augustus 2015 15:29 schreef Scarface88 het volgende:
Voorspelbare opstelling verder. Pereiro zal in de 85ste minuut waarschijnlijk nog speeltijd krijgen.
Kan je dit onderbouwen?quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:41 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat zijn we inderdaad van jou gewend.
xdquote:Op zondag 30 augustus 2015 15:43 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/35723
quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:43 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/35723
Begint goed inderdaad. Die heeft zijn waarde al wel bewezen dit seizoen.quote:
Wat is er mis met de grasmat dan?quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:48 schreef GGMM het volgende:
Triest eigenlijk dat een topclub niet in staat is een normale grasmat neer te leggen. Zo maak je het de voetballende ploeg (Feyenoord) onmogelijk.
Sportief hoor.
Scheidsrechter moet gewoon de regels volgen en mag niet opeens een corner geven als het een doeltrap is.quote:Op zondag 30 augustus 2015 16:56 schreef Slaro het volgende:
Hoe kan je een doeltrap geven na zo'n tackle als je ziet welke richting de bal gaat, hij raakt De Jong, als je dan een corner geeft kan je als scheids ten minste nog zeggen dat het een tackle op de bal is maar dit is een zuivere penalty.
Die speler met de sliding raakte of de bal of de speler dus het was sowieso of een corner of een strafschop.quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:04 schreef Collide het volgende:
[..]
Scheidsrechter moet gewoon de regels volgen en mag niet opeens een corner geven als het een doeltrap is.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:40 schreef tompsv18 het volgende:
Feyenoord heeft op de eigen goal na geen kans gehad. PSV had dik voor moeten staan.
Er zijn aardig wat kansen voorbij gekomen voor Feyenoord...quote:Op zondag 30 augustus 2015 17:40 schreef tompsv18 het volgende:
Feyenoord heeft op de eigen goal na geen kans gehad. PSV had dik voor moeten staan.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 15:29 schreef Scarface88 het volgende:
Ik zat er toch niet ver naasttwitter:PSV twitterde op zondag 30-08-2015 om 18:29:4886e minuut; Wissel aan de kant van PSV. Gaston Pereiro komt in het veld voor Maxime Lestienne. #psvfey reageer retweet
ZO he wat een gewaagde voorspelling was dat.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:32 schreef Scarface88 het volgende:
[..]Ik zat er toch niet ver naasttwitter:PSV twitterde op zondag 30-08-2015 om 18:29:4886e minuut; Wissel aan de kant van PSV. Gaston Pereiro komt in het veld voor Maxime Lestienne. #psvfey reageer retweet
True.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:34 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
ZO he wat een gewaagde voorspelling was dat.
4 héquote:Op zondag 30 augustus 2015 18:42 schreef RijstNatie het volgende:
8 kansen gehad, 3 doelpunten gemaakt. Netjes!!
Idd zelfs een eigen doelpunt van Bruma kan ze niet laten winnen, werkt de scheids een keertje niet mee, doet Bruma het wel.quote:
Eind vorig seizoen ook al. Gewoon een prima keeper, nee geen wereldtop, maar ik geloof er steeds meer in dat hij echt een stap kan gaan maken nog.quote:Op zondag 30 augustus 2015 18:45 schreef Slaro het volgende:
Zoet staat echt fantastisch te keepen dit seizoen.
Zeker. Alleen Lestienne nog even een spoedcursus afmaken. Die heeft wel veel kansen nodig zeg.quote:
Ze waren iig weer lekker mad in het uitvak.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:37 schreef Doublepain het volgende:
Feyenoord op hun plek gezet, HEERLIJK!
En dan zijn er Feyenoorders die Vermeer de tweede keeper van de Eredivisie vinden...quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ben eigenlijk heel tevreden. Over alles wel. Behalve het afmaken van de kansen en het verdedigende gerommel toen het 2-1 stond.
Het verschil in keepers kwam vandaag ook aardig naar voren trouwens. Waar Vermeer alle ballen de 2e ring in schoot was Zoet![]()
Moet PSV vanaf het begin wel scherp zijn en gelijk erop knallen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom zou PSV kansloos moeten zijn tegen United terwijl Swansea ook kan winnen?
Swansea heeft anders best een behoorlijk elftal, die zouden ook van PSV winnen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom zou PSV kansloos moeten zijn tegen United terwijl Swansea ook kan winnen?
quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
bovendien zijn we thuis nog ongeslagen tegen Unitedquote:Op zondag 30 augustus 2015 19:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
Rik zit er bovenoptwitter:RikElfrink twitterde op zondag 30-08-2015 om 19:41:23#PSV had net nog welgeteld 10 Champions League-kaarten in de verkoop. Uitverkocht in een ogenblik. reageer retweet
Want jij hebt het PSV topic altijd open staan?quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, die helpt alleen niet bij automatische updates.
Kutfunctie.
Duh. Altijd.quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Want jij hebt het PSV topic altijd open staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |