FUCK OFFquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:41 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hou eens op manquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:41 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:42 schreef THEFXR het volgende:
krijgt schippers nog extra geld voor de CR?
Haha dat kleine jongetje in die autoquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die balen dat ze sneller liep dan het DDR leger
quote:
Viel heel erg mee hoor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die balen dat ze sneller liep dan het DDR leger
Die zit nog steeds met z'n broek op de enkels.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:44 schreef THEFXR het volgende:
ik wil van der Gijp nu wel horen over schippers
Fokkers toch ookquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die zit nog steeds met z'n broek op de enkels.
WK atletoek?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:45 schreef BeamofLight het volgende:
Typo in de tt
Eerste i moet o zijn
Totaal niet serieus te nemenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:45 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
JudoWat een debielensport joh
Nee, dat ze teleurgesteld waren. Lees je eigen posts wel?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
4de tijd eva en het valt mee, hahahahhah
Atletoek?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:45 schreef BeamofLight het volgende:
Typo in de tt
Eerste i moet o zijn
Ja ook echtquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Totaal niet serieus te nemen
En als je je tegenstander iets te hard aanpakt ben je gediskwalificeerd voor het hele toernooi
Dat is wel terecht. Anders krijg je van die gekken die in de laatste secondes telkens idiote dingen doen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Totaal niet serieus te nemen
En als je je tegenstander iets te hard aanpakt ben je gediskwalificeerd voor het hele toernooi
Dan moet je het geen vechtsport noemenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat is wel terecht. Anders krijg je van die gekken die in de laatste secondes telkens idiote dingen doen.
Moet ik serieus ingaan op dit argument?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan moet je het geen vechtsport noemen
Ja, maar in een ander topicquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Moet ik serieus ingaan op dit argument?
Hoeft niet, ik blijf judo lachwekkend vindenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Moet ik serieus ingaan op dit argument?
De marathon moet ook wel lukkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:58 schreef opperkleurder het volgende:
Is ze nu klaar of gaat ze nog iets lopen?
Die is al geweest toch?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De marathon moet ook wel lukken
twitter:DeSpeld twitterde op vrijdag 28-08-2015 om 15:04:52Liveblog 200 meter: Schippers van start, nu aan het rennen, gewonnen #schippers reageer retweet
Er moet ooit een dag komen dat hij een figuur als Louis van Gaal moet interviewen en finaal wordt afgemaakt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:00 schreef DeeBee het volgende:
Stekelenburg, wat een uniek talent. Na een Nederlandse wereldtitel aan de winnende coach als eerste vraag: 'wat gaat er door je heen?'
#werkenbijdenos
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:50 schreef Coppi het volgende:
We zullen wel weer op ons donder krijgen van de Verenigde Naties, dat we een hoogblonde dame alle donkere dames hebben laten verslaan. Zwarte Piet is er niet bij ;-)
Dit is niet rullevant.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:03 schreef Iwanius het volgende:
[..]![]()
zit wat in nu zelfs kinder tv-zender Nickelodeon overstag is gegaan voor de leugen. Kinder tv-zender Nickelodeon zwicht voor zwarte Piet leugen van Quincy Gario.
Volgend jaar loopt Dafne gewoon zwart gesminkt op de OS. Dan ziet het er niet zo rascistisch en verdacht uit. ;-)quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:03 schreef Iwanius het volgende:
[..]![]()
zit wat in nu zelfs kinder tv-zender Nickelodeon overstag is gegaan voor de leugen. Kinder tv-zender Nickelodeon zwicht voor zwarte Piet leugen van Quincy Gario.
Vergeet de rozen niet!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:09 schreef Coppi het volgende:
[..]
Volgend jaar loopt Dafne gewoon zwart gesminkt op de OS. Dan ziet het er niet zo rascistisch en verdacht uit. ;-)
FloJO lacht Schippers finaal uit. 21.33 is pas een serieuze tijd.quote:
flojo stierf door de shitquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:12 schreef Coppi het volgende:
[..]
FloJO lacht Schippers finaal uit.
[ afbeelding ]
Geile cijfers hè!quote:
Dan waren we allemaal dom gebleven denk ik. Het is dat ze hard kan lopen maar tot veel meer zie ik haar niet in staat.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:16 schreef THEFXR het volgende:
iedere fokker had Dafne graag als juf gehad
Maar we zouden erg gelukkig dom zijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan waren we allemaal dom gebleven denk ik. Het is dat ze hard kan lopen maar tot veel meer zie ik haar niet in staat.
gast, ze is basisschool leraresquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan waren we allemaal dom gebleven denk ik. Het is dat ze hard kan lopen maar tot veel meer zie ik haar niet in staat.
Die gaan zoals de jaren 80, het Olympische dopingcentrum als hun persoonlijke speeltuin toeëigenen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:20 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Felicitaties aan Dafne, wereldtijdZe heeft de volledige set, op allemaal verschillende onderdelen.
Wel altijd grappig die verwijzingen naar wie er (nog) sneller hebben gelopen. Mij valt alleen op dat doping je blijkbaar een voordeel geeft van zo'n 30 jaar in tijd omgerekend. Het is maar net van welke kant je het bekijkt.Thompson haalt namelijk ook even fijn een seconde van haar PB (van vorig jaar) af.
Wanneer is trouwens de laatste keer geweest dat er geen enkele Amerikaanse op het podium stond bij de 200m en 100mH? Of de 100m erbij opgeteld, dat er maar 1 Amerikaanse medaille was?
Sowieso, de Amerikanen dit toernooiDie gaan volgend jaar voor Rio naar een strafkamp denk ik
Ottey had wel pech met die 21.66 en 1 meter tegenwind.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:22 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.alltime-athletics.com/w_200ok.htm
Die trekken volgend jaar extra veel potjes uit de medicijnkast en die staan er dan weer... of ze laten Eaton 20 keer klonenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:20 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Sowieso, de Amerikanen dit toernooiDie gaan volgend jaar voor Rio naar een strafkamp denk ik
Ik wil dat iemand die baan in Beijing gaat nameten, een meter verschil zou me niks verbazenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:22 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.alltime-athletics.com/w_200ok.htm
jij doet wel zuur vandaagquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Twee jaar pabo doen maakt je geen lerares.
Ja, het is wel een vak.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alsof lesgeven moeilijk is
Ze mist wel de lekkere dikke tieten van Dione.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:42 schreef Coppi het volgende:
Schippers ziet er best intelligent uit hoor. Die gaat ook na haar carriere als sprinter een leuke carriere tegemoet en ik denk niet als lerares.
Oke. Bedankt, Hans.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze mist wel de lekkere dikke tieten van Dione.
Komt wel na haar carriere. Geef haar een paar jaar de tijd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gewoon direct stoppen met trainen en ze heeft binnen no-time tetten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:50 schreef Coppi het volgende:
[..]
Komt wel na haar carriere. Geef haar een paar jaar de tijd.
die heeft ze echt wel, nu ff een stuk minder vanwege het vele trainenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verbetering van wereld juniorenrecord met meer dan 3 tiende? Stond op 22.40. Nu 22.07.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:47 schreef Ericr het volgende:
Asher-Smith trouwens ook bizar snel voor een 19 jarige
Felix liep 22.11 op d'r zeventiende..quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:15 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Verbetering van wereld juniorenrecord met meer dan 3 tiende? Stond op 22.40. Nu 22.07.
Je mag wel een keertje voor me invallen, ik voorspel dat je binnen twee uurtjes huilend de klas uit rentquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alsof lesgeven moeilijk is
Owja, keek per ongeluk bij 'indoor'.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Felix liep 22.11 op d'r zeventiende..
Welke klas heb je?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
Je mag wel een keertje voor me invallen, ik voorspel dat je binnen twee uurtjes huilend de klas uit rent
Geen vaste klasquote:
Invallen is kut, lijkt me. Groep 6-8 lijkt me dan wel weer prima. Niet het moeilijkste.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Geen vaste klas![]()
Voorlopig ben ik aan het invallen, maar ik word tot nu toe steeds gevraagd voor groep 6 t/m 8, elke dag weer een andere school/klas
Ja is wel lastig inderdaad, elke dag om 7:00 klaarzitten zodat je meteen kan vertrekken als je gebeld wordt. Helft van de keren bellen ze niet, en zit je dan klaarwakkerquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Invallen is kut, lijkt me. Groep 6-8 lijkt me dan wel weer prima. Niet het moeilijkste.
Ah je leest HLN weer. Altijd lachen om daar reacties te lezenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:31 schreef riazop het volgende:
Bittere reacties uit het Vlaamse kamp:
- Ik heb mijn bedenking.
- Geloofwaardig zou ik het nu niet bepaald noemen. Net als ene Usain Bolt die hele jaar nergens staat en nu twee keer apotheek Gatlin achter zich laat. Hoe supporters blind kunnen zijn.
Het volk op HLN is waarschijnljik te dom is om te beseffen dat ze hier een open deur intrappen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:31 schreef riazop het volgende:
Bittere reacties uit het Vlaamse kamp:
- Ik heb mijn bedenking.
- Geloofwaardig zou ik het nu niet bepaald noemen. Net als ene Usain Bolt die hele jaar nergens staat en nu twee keer apotheek Gatlin achter zich laat. Hoe supporters blind kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |