jij doet wel zuur vandaagquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Twee jaar pabo doen maakt je geen lerares.
Ja, het is wel een vak.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alsof lesgeven moeilijk is
Ze mist wel de lekkere dikke tieten van Dione.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:42 schreef Coppi het volgende:
Schippers ziet er best intelligent uit hoor. Die gaat ook na haar carriere als sprinter een leuke carriere tegemoet en ik denk niet als lerares.
Oke. Bedankt, Hans.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze mist wel de lekkere dikke tieten van Dione.
Komt wel na haar carriere. Geef haar een paar jaar de tijd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gewoon direct stoppen met trainen en ze heeft binnen no-time tetten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:50 schreef Coppi het volgende:
[..]
Komt wel na haar carriere. Geef haar een paar jaar de tijd.
die heeft ze echt wel, nu ff een stuk minder vanwege het vele trainenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verbetering van wereld juniorenrecord met meer dan 3 tiende? Stond op 22.40. Nu 22.07.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:47 schreef Ericr het volgende:
Asher-Smith trouwens ook bizar snel voor een 19 jarige
Felix liep 22.11 op d'r zeventiende..quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:15 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Verbetering van wereld juniorenrecord met meer dan 3 tiende? Stond op 22.40. Nu 22.07.
Je mag wel een keertje voor me invallen, ik voorspel dat je binnen twee uurtjes huilend de klas uit rentquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alsof lesgeven moeilijk is
Owja, keek per ongeluk bij 'indoor'.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Felix liep 22.11 op d'r zeventiende..
Welke klas heb je?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
Je mag wel een keertje voor me invallen, ik voorspel dat je binnen twee uurtjes huilend de klas uit rent
Geen vaste klasquote:
Invallen is kut, lijkt me. Groep 6-8 lijkt me dan wel weer prima. Niet het moeilijkste.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Geen vaste klas![]()
Voorlopig ben ik aan het invallen, maar ik word tot nu toe steeds gevraagd voor groep 6 t/m 8, elke dag weer een andere school/klas
Ja is wel lastig inderdaad, elke dag om 7:00 klaarzitten zodat je meteen kan vertrekken als je gebeld wordt. Helft van de keren bellen ze niet, en zit je dan klaarwakkerquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Invallen is kut, lijkt me. Groep 6-8 lijkt me dan wel weer prima. Niet het moeilijkste.
Ah je leest HLN weer. Altijd lachen om daar reacties te lezenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:31 schreef riazop het volgende:
Bittere reacties uit het Vlaamse kamp:
- Ik heb mijn bedenking.
- Geloofwaardig zou ik het nu niet bepaald noemen. Net als ene Usain Bolt die hele jaar nergens staat en nu twee keer apotheek Gatlin achter zich laat. Hoe supporters blind kunnen zijn.
Het volk op HLN is waarschijnljik te dom is om te beseffen dat ze hier een open deur intrappen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:31 schreef riazop het volgende:
Bittere reacties uit het Vlaamse kamp:
- Ik heb mijn bedenking.
- Geloofwaardig zou ik het nu niet bepaald noemen. Net als ene Usain Bolt die hele jaar nergens staat en nu twee keer apotheek Gatlin achter zich laat. Hoe supporters blind kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |