Is geen nieuws nee, maar ik mag toch zeggen dat ik zonde vind van die botox ! Ze is niet mooier dan vroeger !quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 11:17 schreef Pisces29 het volgende:
Taylor zier er al jaren niet meer uit, what else is new
(Gister niet gekeken, ben benieuwd of het erger is geworden).
Ja dat klopt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:54 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Het leek ook alsof ze net wakker was
Leuk om te wetenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanmorgen las ik op facebook dat die Eva zo heet ze in de serie de pr dame zeg maar. De echte vrouw van Darin/ Wyatt is.
Nederlands nummer.Hoe het heet weet ik niet!quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 18:23 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Wat wat dat voor nummer tijdens die fotoshootlekker vals
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Meen je dat, ik heb Liam van het begin af aan niets gevonden.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:37 schreef Marrije het volgende:
Ik zie liam liever met hope.
Quinn, echt de nieuwe Sheila.
Ik ook, zie ook liever Liam en Hope..quote:Op donderdag 22 oktober 2015 09:37 schreef Marrije het volgende:
Ik zie liam liever met hope.
Quinn, echt de nieuwe Sheila.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meen je dat, ik heb Liam van het begin af aan niets gevonden.
Ik vond haar er juist beter uitzien omdat haar haar omhoog zat, ipv strak langs haar hoofd (met al een mega slank gezicht enkel nog meer versterkt).quote:
Liam is best oké, maar niet met Hope! Liam is iemand die moet een vrouw met pit en geen dom giechelend gansje..quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meen je dat, ik heb Liam van het begin af aan niets gevonden.
ik vibd steffie leuker dan hope, maar naast liam vond ik steffie ook niet echt geweldigquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Liam is best oké, maar niet met Hope! Liam is iemand die moet een vrouw met pit en geen dom giechelend gansje..
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 11:52 schreef Dotteke het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet nog een paar dagen inhalen..Ook leeg
Stephanie was goed voor hem. maar ik vind hem gewoon geen leuke spelerquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Liam is best oké, maar niet met Hope! Liam is iemand die moet een vrouw met pit en geen dom giechelend gansje..
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]Daarom zet ik het ook onder een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet nog een paar dagen inhalen..
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ja, en dat triggert mijn nieuwsgierigheid zo dat ik het wel móet lezen!!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom zet ik het ook onder een spoiler
Ja, dat heb ik ook hoor. Kijk altijd op RTLX bij gemist even, daar kun je een tijdje vooruit kijken en daar staat dan ook beschreven wat er gebeurd. lees ik ook altijdquote:Op donderdag 22 oktober 2015 17:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, en dat triggert mijn nieuwsgierigheid zo dat ik het wel móet lezen!!![]()
Ik lees ook vaak de stukjes in de tvgids, maar helaas is onze gids daarmee gestopt. Dan maar online
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |