wat lief, dankje!quote:Op donderdag 3 september 2015 12:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Succes hilz ik hoop een fijne en meedenkende arts.
Aventura ik dacht laatst nog aan je, de vorige keer dat ik aan je dacht had je positief nieuws en daarna helaas de mk. Ik hoop nu weer snel op positief nieuws van je.
Jaa, dat zou heel erg leuk zijn! <3 *sprinkelsprankel-streepjes-in-het-rond-met-toverstokje*quote:Op donderdag 3 september 2015 12:45 schreef Aventura het volgende:
Gefeli Ela! Ik geef me wel op als vrijwilliger voor het volgende streepje, oke? Deal!
Goedzo Hilzillah. Actie kan in jouw situatie echt geen kwaad. Ik snap je helemaal.
quote:Op donderdag 3 september 2015 16:36 schreef Zoe_Hart het volgende:
Hier al een paar dagen krampen en net begon de rode vloed
quote:Op donderdag 3 september 2015 16:36 schreef Zoe_Hart het volgende:
Hier al een paar dagen krampen en net begon de rode vloed
ahw gritjuhquote:Op donderdag 3 september 2015 18:57 schreef gridjuh het volgende:
Geen behoefte om te testen...schoonvader met spoed opgenomen, stent geplaatst en moet minimaal 36 uur blijven.
Nee nog niet ongesteld, gisteren wel getest wit.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:27 schreef MaJo het volgende:
Balen ZoeEn Nazil ook, al blijf ik bij het motto geen bloed is goed
Sterkte Gridjuh, snapt dat je even met andere dingen bezig bentMaar nog steeds niet ongesteld dus?
Nee maar zit er wel aan te denken om daarmee te beginnen.quote:Op donderdag 3 september 2015 20:58 schreef ikke_84 het volgende:
He Zoe dat is balen![]()
Nazil heb je je eisprong gespot met een test ofzo? Witte testen zijn niet leuk![]()
Gritjuh dat is schrikken zeg. Snap dat je hoofd nu even niet naar testen staat
Kan geen kwaad om het te doen dus als je daardoor wat meer inzicht krijgt is dat toch prima.quote:Op donderdag 3 september 2015 21:50 schreef Nazil het volgende:
[..]
Nee maar zit er wel aan te denken om daarmee te beginnen.
Aan de ene kant denk ik: we zijn jong en pas 4 maanden bezig. Aan de andere kant: er is zo veel mis met mijn lichaam dat ik het gewoon niet meer vertrouw. Dat doet dan nog het meeste pijn.
1 septquote:Op donderdag 3 september 2015 22:11 schreef ikke_84 het volgende:
[..]
Kan geen kwaad om het te doen dus als je daardoor wat meer inzicht krijgt is dat toch prima.
Je moet doen waar je je goed bij voelt.
Gritjuh goed dat hij optijd is gedotterd. gelukkig dus geen schade aan het hart.
Wanneer is je NOD?
Fijn dat het mee lijkt te vallen. Ik weet er helaas te veel van, is erg heftig allemaal. Sterktequote:Op donderdag 3 september 2015 21:36 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Nee nog niet ongesteld, gisteren wel getest wit.
Maar schoonvader is gedotterd , 1 stent, ligt op hartbewaking. Maar mogelijk geen infarct maar waarschuwing van het hart.
Met wat geluk mag hij morgen naar huis.
Dank je.quote:Op donderdag 3 september 2015 22:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Fijn dat het mee lijkt te vallen. Ik weet er helaas te veel van, is erg heftig allemaal. Sterkte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |