Hi Tyler, Je bent dus nog niet zo lang bezig dus? Dan was in Augustus je eerste ronde toch?
Is het dan niet voorbarig om dan in december al naar een arts te gaan, of ben je al bekend met moeilijkheden mbt zwanger worden? Ik ben met de 2e ronde met de OV tests begonnen, omdat ik wilde weten of ik wel een eisprong had. Die ronde was het dus ook al raak.
Maar uiteindelijk moet je doen wat goed voelt!
En als je cyclus idd zo lang duurt, dan kan het wel een prijzig iets worden ja. Lijkt me ook vervelend omdat je dan nog niet weet wanneer je eisprong is.
Ohh balen dat het weer niet raak ik Hilz! Ik geef je gelijk dat je nu naar een arts wilt, jullie zijn toch al echt een poosje bezig, succes meid!
Bobby, weinig seks hoeft niet te betekenen dat je niet zwanger zou kunnen zijn he. Ligt eraan of het precies op het juiste moment was. Nu lees ik dat je een lange cyclus hebt. Super vervelend.
Ronderotonde, hopelijk word je vandaag gebeld met goed nieuws! Ik duim voor je.
Ela! Gefeliciteerd! Jeeejjj!! hopelijk een plakker en een snoet van een mei baby. Wat is DPO? Days Past Ovulation? (Vast wel) Is al wel een mooie streep hoor voor een 10 DPO!
En ik zie het toverstof wolken hier.
Piekie, Gezellig samen op het wachtbankje. Wanneer heb je je NOD? Die van mij is 14 september.
Balen Zoe! Ik hoop dat het snel wel lukt.
Nazil, stom dat die test wit blijft! Ik had ook wat anders verwacht na zulke dingen. Misschien over een paar dagen weer testen?
Gridjuh, sterkte met je schoonvader. Wel fijn dat hij al snel naar huis mag. Ik hoop op een spoedig herstel voor jullie.
Hier gaat alles wel zn gangetje, al haal ik nu vanalles in mijn hoofd, Echt word knettergek van mezelf

. Dan voel ik weer wat krampjes, en dan denk ik, zou dat een innesteling kunnen zijn? Of is het mijn ei die als een gek in de rondte springt omdat er wat naar binnen is gedrogen? Mmm volgens mij voelde ik dit 4 weken geleden niet.
Herkenbaar anyone?