abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155791813
Een witte test na 35 dagen belooft niet veel goeds hé -O- ik had toch wat anders verwacht na een week misselijk zijn en last van mijn rug te hebben enzo.
pi_155792275
Geen behoefte om te testen...schoonvader met spoed opgenomen, stent geplaatst en moet minimaal 36 uur blijven.
pi_155792333
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 18:57 schreef gridjuh het volgende:
Geen behoefte om te testen...schoonvader met spoed opgenomen, stent geplaatst en moet minimaal 36 uur blijven.
ahw gritjuh ;( heel veel sterkte!
pi_155792659
Jemig, sterkte Gridjuh!
pi_155796321
He Zoe dat is balen }:|

Nazil heb je je eisprong gespot met een test ofzo? Witte testen zijn niet leuk :{

Gritjuh dat is schrikken zeg. Snap dat je hoofd nu even niet naar testen staat
  Moderator donderdag 3 september 2015 @ 21:27:04 #232
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155798035
Balen Zoe -O- En Nazil ook, al blijf ik bij het motto geen bloed is goed :P

Sterkte Gridjuh, snapt dat je even met andere dingen bezig bent :* Maar nog steeds niet ongesteld dus?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_155798583
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 21:27 schreef MaJo het volgende:
Balen Zoe -O- En Nazil ook, al blijf ik bij het motto geen bloed is goed :P

Sterkte Gridjuh, snapt dat je even met andere dingen bezig bent :* Maar nog steeds niet ongesteld dus?
Nee nog niet ongesteld, gisteren wel getest wit.
Maar schoonvader is gedotterd , 1 stent, ligt op hartbewaking. Maar mogelijk geen infarct maar waarschuwing van het hart.
Met wat geluk mag hij morgen naar huis.
pi_155799335
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:58 schreef ikke_84 het volgende:
He Zoe dat is balen }:|

Nazil heb je je eisprong gespot met een test ofzo? Witte testen zijn niet leuk :{

Gritjuh dat is schrikken zeg. Snap dat je hoofd nu even niet naar testen staat
Nee maar zit er wel aan te denken om daarmee te beginnen.

Aan de ene kant denk ik: we zijn jong en pas 4 maanden bezig. Aan de andere kant: er is zo veel mis met mijn lichaam dat ik het gewoon niet meer vertrouw. Dat doet dan nog het meeste pijn.
pi_155800740
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 21:50 schreef Nazil het volgende:

[..]

Nee maar zit er wel aan te denken om daarmee te beginnen.

Aan de ene kant denk ik: we zijn jong en pas 4 maanden bezig. Aan de andere kant: er is zo veel mis met mijn lichaam dat ik het gewoon niet meer vertrouw. Dat doet dan nog het meeste pijn.
Kan geen kwaad om het te doen dus als je daardoor wat meer inzicht krijgt is dat toch prima.
Je moet doen waar je je goed bij voelt.

Gritjuh goed dat hij optijd is gedotterd. gelukkig dus geen schade aan het hart.
Wanneer is je NOD?
pi_155801010
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 22:11 schreef ikke_84 het volgende:

[..]

Kan geen kwaad om het te doen dus als je daardoor wat meer inzicht krijgt is dat toch prima.
Je moet doen waar je je goed bij voelt.

Gritjuh goed dat hij optijd is gedotterd. gelukkig dus geen schade aan het hart.
Wanneer is je NOD?
1 sept
  Moderator donderdag 3 september 2015 @ 22:27:31 #237
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155801765
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 21:36 schreef gridjuh het volgende:

[..]

Nee nog niet ongesteld, gisteren wel getest wit.
Maar schoonvader is gedotterd , 1 stent, ligt op hartbewaking. Maar mogelijk geen infarct maar waarschuwing van het hart.
Met wat geluk mag hij morgen naar huis.
Fijn dat het mee lijkt te vallen. Ik weet er helaas te veel van, is erg heftig allemaal. Sterkte :*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_155802894
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 22:27 schreef MaJo het volgende:

[..]

Fijn dat het mee lijkt te vallen. Ik weet er helaas te veel van, is erg heftig allemaal. Sterkte :*
Dank je.

Ik had al week of 2 hoofdpijn maar nu helemaal erg. Het ging ook behoorlijk snel alles.
Maar hij had weer praatjes, dat is fijn
pi_155807945
Denk trouwens dat mijn periode er wel aan gaat komen helaas...
pi_155809903
gridjuh :* Wat een schrik, veel sterkte!

Nazil :* Ook niet tof, maar er zijn wel meer mensen die pas ruim na de nod twee strepen plassen. Ik blijf toch nog even duimen voor je.
  vrijdag 4 september 2015 @ 10:21:09 #241
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_155810303
Hi Tyler, Je bent dus nog niet zo lang bezig dus? Dan was in Augustus je eerste ronde toch?
Is het dan niet voorbarig om dan in december al naar een arts te gaan, of ben je al bekend met moeilijkheden mbt zwanger worden? Ik ben met de 2e ronde met de OV tests begonnen, omdat ik wilde weten of ik wel een eisprong had. Die ronde was het dus ook al raak.
Maar uiteindelijk moet je doen wat goed voelt! :Y
En als je cyclus idd zo lang duurt, dan kan het wel een prijzig iets worden ja. Lijkt me ook vervelend omdat je dan nog niet weet wanneer je eisprong is.

Ohh balen dat het weer niet raak ik Hilz! Ik geef je gelijk dat je nu naar een arts wilt, jullie zijn toch al echt een poosje bezig, succes meid! :*

Bobby, weinig seks hoeft niet te betekenen dat je niet zwanger zou kunnen zijn he. Ligt eraan of het precies op het juiste moment was. Nu lees ik dat je een lange cyclus hebt. Super vervelend.

Ronderotonde, hopelijk word je vandaag gebeld met goed nieuws! Ik duim voor je. ^O^

Ela! Gefeliciteerd! Jeeejjj!! hopelijk een plakker en een snoet van een mei baby. Wat is DPO? Days Past Ovulation? (Vast wel) Is al wel een mooie streep hoor voor een 10 DPO!
En ik zie het toverstof wolken hier. *O*

Piekie, Gezellig samen op het wachtbankje. Wanneer heb je je NOD? Die van mij is 14 september.

Balen Zoe! Ik hoop dat het snel wel lukt.

Nazil, stom dat die test wit blijft! Ik had ook wat anders verwacht na zulke dingen. Misschien over een paar dagen weer testen?

Gridjuh, sterkte met je schoonvader. Wel fijn dat hij al snel naar huis mag. Ik hoop op een spoedig herstel voor jullie.

Hier gaat alles wel zn gangetje, al haal ik nu vanalles in mijn hoofd, Echt word knettergek van mezelf :X . Dan voel ik weer wat krampjes, en dan denk ik, zou dat een innesteling kunnen zijn? Of is het mijn ei die als een gek in de rondte springt omdat er wat naar binnen is gedrogen? Mmm volgens mij voelde ik dit 4 weken geleden niet. o|O
Herkenbaar anyone?
pi_155810414
Heel herkenbaar kniftyhooker, hier ook sinds de eisprong gevoelige eierstokken en baarmoeder en rommelende darmen. Ik hoop dat het bij jou ook is van bevruchting!
  vrijdag 4 september 2015 @ 10:43:42 #243
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_155810704
hahah Thanks!
Of ze rammelen gewoon heul hard! :X
  vrijdag 4 september 2015 @ 10:46:32 #244
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_155810755
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 10:21 schreef kniftyhooker het volgende:
Hi Tyler, Je bent dus nog niet zo lang bezig dus? Dan was in Augustus je eerste ronde toch?
Is het dan niet voorbarig om dan in december al naar een arts te gaan, of ben je al bekend met moeilijkheden mbt zwanger worden? Ik ben met de 2e ronde met de OV tests begonnen, omdat ik wilde weten of ik wel een eisprong had. Die ronde was het dus ook al raak.
Maar uiteindelijk moet je doen wat goed voelt! :Y
En als je cyclus idd zo lang duurt, dan kan het wel een prijzig iets worden ja. Lijkt me ook vervelend omdat je dan nog niet weet wanneer je eisprong is.

Ik wil in December naar de dokter als ik dan nog geen menstruatie heb gehad. Ik ben in Juli gestopt maar dus nog niet ongesteld geweest. Als er niets op gang komt, zijn er ook niet echt rondes waar we gebruik van kunnen maken ;)

Na veelvuldig meelezen heb ik ondertussen ook wel begrepen dat de dokter je weer naar huis stuurt als je nog geen jaar bezig bent geweest, dus dat zou ik dan sowieso afwachten. Maar ik wil bijv niet een heel jaar op mijn eerste ronde gaan wachten.

hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik probeer te zeggen :@
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_155810899
Wachten op een tweede streepje is al niet tof maar als je al zo lang moet wachten op een tweede streepje op een ov test dan snap ik dat je aan de bel trekt. Hopelijk komt je menstruatie vlot op gang. Hoewel het natuurlijk niet direct hoeft te zeggen dat je helemaal geen kansen hebt. Het is alleen wat lastiger inschatten....
  vrijdag 4 september 2015 @ 11:16:14 #246
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_155811373
Ohhh als je het zo bedoelt Tyler. Sorry dat ik je niet begreep.
  Moderator vrijdag 4 september 2015 @ 11:41:20 #247
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155811947
Ik snap weer eens niets van mijn lichaam. Gisteren al last van mijn tetten, echt alsof mijn eisprong eraan komt. Ovutest gaf echter een heel licht streepje aan (ik heb altijd een streepje) dus dacht het zal wel niet. Vandaag veel vruchtbaar slijm dus het lijkt er nu echt aan te komen. Alleen zit ik pas op dag 14 en heb ik met clomid de vorige keren op dag 18 en dag 20 de eisprong gehad. Zou het dan nu al wel kunnen of houdt mijn lichaam me weer voor de gek :?
pi_155812288
Kniftyhooker, mijn NOD ligt rond de 17e. Dus we gaan redelijk gelijk op! Spannend! Ik voel nog niet echt iets, hooguit een beetje gevoelige borsten, maar dat heb ik wel vaker na de eisprong.

Nazil, succes met afwachten! Zoals Ela zei kan je ook best pas laat positief testen, hou je daar aan vast! Naar dat je je lichaam niet echt meer vertrouwt, dan helpt zo'n witte test ook niet echt mee.

Gridjuh, wat een schrik! Fijn dat je schoonvader weer praatjes heeft. Van mijn opa weet ik nog dat hij na zijn (geplande) stent weer veel meer energie kreeg.
Balen dat je het lijkt alsof je gaat bloeden!

Zoe, stom dat het niet raak is!

Tyler, hopelijk is je cyclus snel weer op de rit!
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_155812374
Majo, wat stom dat je lichaam weer anders reageert dan je zou verwachten. Ik heb nul verstand van clomid, maar ik hoop dat je nu een eisprong hebt en dat daar een mooi kindje uit mag groeien! Ik gun het je zo!
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_155816392
Nog niets hier...weet niet of ik ga testen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')