Ze heet Dafnequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:28 schreef b2py het volgende:
[..]
Daarom noem ik expliciet Daphne en niet de IAAF/atletiek.
ongeveer 400m zal de baan wel zijnquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:27 schreef TheVulture het volgende:
Maar die baan is wel echt 400m lang toch? Al die tijden op die loopnummers
Toch wel, ik twijfelde al.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dafne*
Maar ook als dit een Bulgaarse, Turkse, Amerikaanse was geweest zou hier wel wat over gezegd zijn.
VN moet opgeheven wordenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:29 schreef Max23 het volgende:
BREAKING: ZWARTE PIET MOET ANDERS, ALDUS VN
ze is ook pas overgestap van de zevenkamp, volgend jaar vernietigt ze iedereen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:29 schreef b2py het volgende:
[..]
Toch wel, ik twijfelde al.
Geen idee, ze is nauwelijks sneller dan de Jamaicaanse. Het is niet zo'n uitschot dat ze met tienden van verschil van nr 2 wint.
Waar bemoeien die zich meequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:29 schreef Max23 het volgende:
Juichen voor de Colombiaantjes die wel helemaal clean zijn?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:30 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ga me vast warmlopen voor de Vuelta.
Dat zei ik toch eerder al..quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze is ook pas overgestap van de zevenkamp, volgend jaar vernietigt ze iedereen.
Rodolfo Torres, onthoudt die naam.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:30 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ga me vast warmlopen voor de Vuelta.
Haha, so mad.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Juichen voor de Colombiaantjes die wel helemaal clean zijn?
Ze loopt de 4e tijd ooit gelopen en verpulvert de tijden van een stadion vol vrouwen die helemaal tot de nok toe volgespoten waren met alles wat maar op de verboden lijsten stond...dat is best wel een vraagtekentje waard.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:29 schreef b2py het volgende:
[..]
Toch wel, ik twijfelde al.
Geen idee, ze is nauwelijks sneller dan de Jamaicaanse. Het is niet zo'n uitschot dat ze met tienden van verschil van nr 2 wint.
Groenten en voeding, niks aan de hand.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze loopt de 4e tijd ooit gelopen en verpulvert de tijden van een stadion vol vrouwen die helemaal tot de nok toe volgespoten waren met alles wat maar op de verboden lijsten stond...dat is best wel een vraagtekentje waard.
0,01 minder snel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:26 schreef marcodej het volgende:
0,01 sneller dan PR Marion Jones van de firma Balco.
Tsja...
Heeft madame Verene Shepherd het geschreven? Zeker mad omdat Thompson niet wintquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:29 schreef Max23 het volgende:
Misschien hebben ze de recordbaan van de jaren '90 in Beijing weer neergelegd ja!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:27 schreef TheVulture het volgende:
Maar die baan is wel echt 400m lang toch? Al die tijden op die loopnummers
vergeet de striae en acne outbreak nietquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ze loopt de 4e tijd ooit gelopen en verpulvert de tijden van een stadion vol vrouwen die helemaal tot de nok toe volgespoten waren met alles wat maar op de verboden lijsten stond...dat is best wel een vraagtekentje waard.
... terwijl ze zich pas sinds een half jaar volledig op de sprint richtquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is vrij nutteloos, zoals al meerdere keren gezegdquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vergeet de striae en acne outbreak niet
ik ga vast vrij regelen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:31 schreef BobW het volgende:
Finale in Rio is om 03:30 Nederlandse tijd, dat wordt nog leuk
Klopt dat heywoodu?
Jammer dat je niet wetenschappelijk onderlegd bent.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Je plaat loopt een beetje vast, we weten het nu wel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Alsof ze net begonnen is. Vier jaar terug liep ze ook al mooi mee met deze dames.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:33 schreef The_Temp het volgende:
[..]
... terwijl ze zich pas sinds een half jaar volledig op de sprint richt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |