Die journalistjes moeten kort gehouden worden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind dat wij dat wel mogen maar Thijs niet.
Nou ik niet hoor!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:26 schreef -0- het volgende:
[..]
Acne is ook iets waar 23 jarigen niet zelden nog wel eens uitbraken van hebben.
En juist daarom vind ik het weer vermoeiend dat het niet benadrukt mag worden van het volk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:26 schreef Pedroso het volgende:
Op zich niet vreemd als er vraagtekens worden gezet bij deze tijd van Schippers (ook van de 100 mtr). Zouden wij ook doen bij soortgelijke prestaties van buitenlanders.
Dan had ik een goed gedopete jeugd gehad.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:25 schreef Tortugal het volgende:
Hij heeft gewoon gelijk. Acne is toch ook een symptoon van dopinggebruik
Zag dat ze het ook had op haar schouders en bovenarmen, voer voor critici dus.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:25 schreef Tortugal het volgende:
Hij heeft gewoon gelijk. Acne is toch ook een symptoon van dopinggebruik
Dat ligt meer aan de sport wielrennen zelf dan aan Daphne imoquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen fan van Thijsje hier, maar dat hij hier een heel goed punt heeft lijkt me duidelijk.
Alsof er in Amerika en Groot Brittannïe geen mensen zijn die dat doenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:25 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Zo werkt dat toch tegenwoordig? Alle winnaars van andere landen zijn dopingzondaars behalve die van jezelf, alleen in Nederland zijn er wel mensen die vraagtekens blijven zetten.
nou vlak de atletiek niet uitquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:27 schreef b2py het volgende:
[..]
Dat ligt meer aan de sport wielrennen zelf dan aan Daphne imo
Dafne*quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:27 schreef b2py het volgende:
[..]
Perfecte omstandigheden wellicht, snelle baan, piekmoment... Valt goed samen. Er floppen ook genoeg lopersquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:27 schreef TheVulture het volgende:
Maar die baan is wel echt 400m lang toch? Al die tijden op die loopnummers
Nu onderschat je de atletiek énorm.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:27 schreef b2py het volgende:
[..]
Ow vast wel, maar kan me niet voorstellen dat het zo erg is als in Nederland, wij zeiken gigantisch veel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alsof er in Amerika en Groot Brittannïe geen mensen zijn die dat doen
Het is Dafnequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:28 schreef b2py het volgende:
[..]
Daarom noem ik expliciet Daphne en niet de IAAF/atletiek.
Ze heet Dafnequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:28 schreef b2py het volgende:
[..]
Daarom noem ik expliciet Daphne en niet de IAAF/atletiek.
ongeveer 400m zal de baan wel zijnquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:27 schreef TheVulture het volgende:
Maar die baan is wel echt 400m lang toch? Al die tijden op die loopnummers
Toch wel, ik twijfelde al.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dafne*
Maar ook als dit een Bulgaarse, Turkse, Amerikaanse was geweest zou hier wel wat over gezegd zijn.
VN moet opgeheven wordenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:29 schreef Max23 het volgende:
BREAKING: ZWARTE PIET MOET ANDERS, ALDUS VN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |