Die loopt volgend jaar in Rio gewoon 20.9quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:15 schreef Pedroso het volgende:
Zou dit nog sneller kunnen voor Schippers ? Lijkt me heel sterk, dit is wel het maximum lijkt me. Nog sneller en dan komt ze bij de Griffith tijden
21.5 wellicht, maar niet veel harder. Thompson zal ook wel aan haar limiet zittenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:15 schreef Pedroso het volgende:
Zou dit nog sneller kunnen voor Schippers ? Lijkt me heel sterk, dit is wel het maximum lijkt me. Nog sneller en dan komt ze bij de Griffith tijden
Dan hoef je de rest van de onderdelen niet eens meer mee te doen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:15 schreef TheArt het volgende:
1220 punten verdient ze met deze 21.63.
Oh nee, dit was geen zevenkamp.
Start leek mij niet eens zo sterk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:15 schreef Pedroso het volgende:
Nee, nee, nee, nee.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mogen we even jouw cafeïne percentage testen?
Is wel een snelle baan ook met Thompson als perfecte speerpunt. Misschien nog betere wind.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:15 schreef Pedroso het volgende:
gezien dat ze pas is overgestapt van zevenkamp, zit ze nog niet aan haar max.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:15 schreef Pedroso het volgende:
Nou ja, die verbetert zich nog veel meer dan Schippers dit jaar. Daar zit nog rek opquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
21.5 wellicht, maar niet veel harder. Thompson zal ook wel aan haar limiet zitten
En Michael van Gerwen!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:12 schreef Coppi het volgende:
[..]
Dat telt nauwelijks. Dit is een prestatie vergelijkbaar met Epke Zonderland of Jeroen Dubbeldam.
Sterker nog, ik was als een idioot door mijn kamer aan het springen.quote:
Daarom, ideale omstandigheden en in absolute topvorm. Gaat ze niet meer verbeteren lijkt me (niet zo gek ook..).quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:16 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Is wel een snelle baan ook met Thompson als perfecte speerpunt. Misschien nog betere wind.
Alhoewel in Brussel ligt wel een blijkbaar erg lekkere bocht (minder scherp), wie weet...
Dit staat heel hoog op mijn lijstje in ieder geval.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:17 schreef pfaf het volgende:
Was dit het Nederlandse sportmoment van de eeuw?
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:15 schreef TheArt het volgende:
1220 punten verdient ze met deze 21.63.
Oh nee, dit was geen zevenkamp.
1.6 seconde verbetering is echt bizar. Nog bizarrer dan de verbetering van Schippers op 100mquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:16 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nou ja, die verbetert zich nog veel meer dan Schippers dit jaar. Daar zit nog rek op
Doet Robin Korving nog mee? Dat was onze hordenman toch?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:17 schreef Max23 het volgende:
Mani mag zeggen voor wie ik moet zijn bij de horden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |