Zelfgemaakte kipnuggetsquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pfff lekker dan.. en bedankt ouders![]()
Ben van mijn moeder de enige en van mijn vader de oudste.. meh..![]()
Lijstje:
O: kwark met muesli
L: saladeshizzle
T: geen idee, zit te knorren maar heb nergens trek in![]()
D: ovenfrietjes met zelfgemaakte kipnuggets en salade met feta. En een likje mayo
Ik doe de plak altijd met ei.... en kruiden met pittige vegeta, maar daar moet je van houdenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Kipfilet in blokjes snijden, door een kruidenmix rollen (lekker pittig iets) en een beetje olijfolie (voor de plak) en dan nog eens door snelkookpolenta. In een ovenschaaltje in de oven, net zo lang als de frietjesSuper makkelijk, erg lekker
Dat klinkt te doenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Kipfilet in blokjes snijden, door een kruidenmix rollen (lekker pittig iets) en een beetje olijfolie (voor de plak) en dan nog eens door snelkookpolenta. In een ovenschaaltje in de oven, net zo lang als de frietjesSuper makkelijk, erg lekker
Ik kan het altijd eens proberen, nog nooit met polenta gemaakt. Klinkt niet verkeerd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja hier is dus niet per se ei nodigHet korstje is ook heeeeel dun.
Lekkerquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik besloot net een klein bakje lekkers te maken: paar blokjes 35+ kaas (beemster van het mes), zelfgekweekte komkommer en romaatjes.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:20 schreef Lonaa het volgende:
Taart!
Zondag ga ik deze variant maken met appeltaartsmaak
Wat erbij eten?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:39 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik heb pas 565 kcal gegeten. Das nie genoeg nie. Maar geen trek. Wat nu?
Goed plan. Maar wat, want geen trek, nergens zin in. Ik ben zoals ik eerder zei meer van het drinken van het eten... Dus als ik zomaar 800 kcal over heb denk ik: Mmm, alcoholquote:
Wat was je van plan om te gaan eten?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:11 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Goed plan. Maar wat, want geen trek, nergens zin in. Ik ben zoals ik eerder zei meer van het drinken van het eten... Dus als ik zomaar 800 kcal over heb denk ik: Mmm, alcohol
Smoothies maken??quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:11 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Goed plan. Maar wat, want geen trek, nergens zin in. Ik ben zoals ik eerder zei meer van het drinken van het eten... Dus als ik zomaar 800 kcal over heb denk ik: Mmm, alcohol
quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:37 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]![]()
Tajine met kip it is. Hoera voor een volle vriezer.
Elfduizend stappen, op een dag zonder leerlingen. Belooft wat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |