Je doelt alleen op kleurlingen, bedoel je? Wij Nederlanders hoeven ons niet aangesproken te voelen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 10:56 schreef Stimorol- het volgende:
Voor de verduidelijking doel ik net mn post op bepaalde types en zeker niet op heel NL. Goddank heeft de meerderheid nog verstand ipv te reageren vanuit angst.
Kun je weer inhoudelijk reageren?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 10:56 schreef Twiitch het volgende:
Eerst zuigen en dan nuanceren. Kan Geertje nog wat van leren.
Op welke inhoud?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 10:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kun je weer inhoudelijk reageren?
Lees het nog eens.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 10:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je doelt alleen op kleurlingen, bedoel je? Wij Nederlanders hoeven ons niet aangesproken te voelen?
Nou niet terugkrabbelen. Je begon er zelf over. Wat ga je doen als Nederland niet meer vredig is?quote:
In je eerdere post las ik iets over negertjes laten verdrinken want fuck het.quote:
Als er mensen als IS hier komen, mijn halve familie uitmoordt en ik als vrouw de kans loop om verkracht te worden door vieze behaarde goorlappen: dan vlucht ik graag.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 10:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nou niet terugkrabbelen. Je begon er zelf over. Wat ga je doen als Nederland niet meer vredig is?
Sarcasme. Remember fb en de reacties van sommige blanken?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 10:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In je eerdere post las ik iets over negertjes laten verdrinken want fuck het.
Realistisch scenario wel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als er mensen als IS hier komen, mijn halve familie uitmoordt en ik als vrouw de kans loop om verkracht te worden door vieze behaarde goorlappen: dan vlucht ik graag.
Kijk, ze kan door het beeldscherm zien wat voor kleur iemand heeft.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Sarcasme. Remember fb en de reacties van sommige blanken?
Wat verwacht je van mij?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 10:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ooit is NL niet meer vredig. Ben benieuwd wat jij dan zal doen.
Nou, ze kunnen klagen als Hollanders.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:25 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het leven hier is honderdmaal beter dan in Syrie of elk willekeurig Afrikaans land. De lat ligt niet zo hoog bij die mensen.
Ik heb die post helemaal gelezen en uit de laatste zin maak ik op dat het sarcastisch was bedoeld:quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 10:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In je eerdere post las ik iets over negertjes laten verdrinken want fuck het.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 10:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
...
Wees welkom in Europa waar mensen op jullie kotsen en ze juichen bij het verdrinken van gezinnen.
De laatste oorlog daar is al in 2000 afgelopen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:03 schreef RAVW het volgende:
in Eritrea is er wel oorlog maar vele gebieden is het nog gewoon lekker rustig en hebben vele mensen geen eens last van de problemen , je kunt er gewoon op vakantie in grote delen ...
De vraag is wat de zandbak is of werkelijke armoede. Dat je daar geweldig. van kan schikken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:23 schreef RAVW het volgende:
[..]
behalve de Nederlanders die zouden nu zelf zo hard mogelijk weg vluchten want die weten allang dat het hier een hel is op aarde ... maar goed als je uit die zandbak komt weet je dat nog niet .... en dat je hier in Nederland de hoofdprijs betaald voor alles ...
het is wel leuk om daar in die zandbak te roepen dat ze gratis geld krijgen .. ja 850 euro , maar ze vergeten wel even er bij te zeggen dat je voor 1300 euro permaand aan vaste lasten hebhoe zo gratis geld, werken zal ej anders kom je echt niet rond
Leg uit wat kansloos volk is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 02:58 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Kansloos volk gedraagt zicht kansloos. What else is new
Je bedoelt dat het geen economische vluchteling is?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 10:57 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Het meest fijne aan het hele filmpje vind ik eigenlijk dat die kneus met zijn witte oordopjes uit Ghana zijn eigen glazen heeft ingegooid. Waarom zouden ze hem asiel aanbieden?
Hij kan goed terug naar Ghana, hij loopt er niet bij als een hele arme sloeber met die oordopjes en mutsje op zijn knar,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |