Klinkt als een Lendico projectje. Als dat zo is kan het nog goed komen. Bij Lendico ook verschillende projecten gehad die achterstand op liepen maar naderhand toch weer gingen betalen. Heb wel het gevoel dat Lendico er wel werk van maakt.quote:Op maandag 31 augustus 2015 10:40 schreef rwachtel het volgende:
En ik heb mijn eerste potentiele default te pakken
Iemand die 3K heeft geleend voor een operatie en na wel twee betalingen een achterstand heeft. Gelukkig heb ik er slechts ¤ 100 in zitten, maar het steekt wel
Lendico heeft ook nog geen fatsoenlijk project gehad toch?quote:Op maandag 31 augustus 2015 10:44 schreef Murene het volgende:
[..]
Klinkt als een Lendico projectje. Als dat zo is kan het nog goed komen. Bij Lendico ook verschillende projecten gehad die achterstand op liepen maar naderhand toch weer gingen betalen. Heb wel het gevoel dat Lendico er wel werk van maakt.
Ikzelf ben wel gestopt met Lendico omdat naar mijn mening wel erg vaak achterstanden optreden.
Ligt er natuurlijk aan wat je fatsoenlijk vindtquote:Op maandag 31 augustus 2015 10:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Lendico heeft ook nog geen fatsoenlijk project gehad toch?
Klopt, maar in dit topic waren we het er volgens mij aardig over eens dat Lendico nogal waardeloze projecten had.quote:Op maandag 31 augustus 2015 10:48 schreef Murene het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan wat je fatsoenlijk vindt
"status voltooid" wil alleen zeggen dat alle handelingen om te investeren tot nog toe goed zijn gegaan. Je ziet dus inderdaad niet of je nu al wel of niet hebt betaald, of er al tot uitbetaling is overgegaan, hoeveel maanden je nog hebt te gaan enz. Dat zal dus wel in het toekomstig online betaalschema komen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 10:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Een online betaalschema wordt aan gewerkt volgens Han. Nu moet je dit nog via mail/telefoon/chat opvragen. In Mijn AGD kun je de status wel zien volgens mij hoor. Bij mij staat er 'Status: Voltooid'.
quote:Op maandag 31 augustus 2015 10:23 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Ik ben aan het kijken of ik enige zinnige (financiėle) conclusies kan trekken uit GvE projecten in de problemen.
Voor mijn wat uitgebreidere lijstje als in de OP ben ik van de volgende projecten 1885;2792; 3476;3591; 4592; 4759;5097 op zoek naar de volgende gegevens:
leenbedrag; rente %; looptijd; Rating1-5S; Rating Craydon; datum tot stand; aantal betaalde termijnen; eventueel andere bijzonderheden bij jullie bekend zoals betaling uit boedel, uit hoofdelijke aansprakelijkheid na tussenkomst deurwaarder etc.
Wie kan me er uit de eerste hand aan helpen? Als je de gegevens liever niet op het forum deelt dan graag per PM (Personal Mail)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Correct. Er zijn partijen die daar op aan het inspringen zijn, zoals wij.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 11:57 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik durf die discussies nooit aan, omdat ik er niet genoeg kennis van heb. Ik weet dat er hier op kantoor geroepen wordt dat de Cloud voorlopig niet voldoende beveiligd kan worden. Ik weet ook dat er nagenoeg geen enkel groot kantoor is hier dat het wel gebruikt vanwege dezelfde reden.
Ben ik het mee eens, trek echter andere conclusie. Gaat om particuliere kruimelleningen, met bijbehorende (NL-)betalingsmoraal. Sommige leners vinden het blijkbaar normaal om eens in de 3 maanden te betalen... maar ze betalen. Bericht van niet betaling maandtermijn is dus nog lang geen default. Tot op heden bij mij redelijk goed niveau van terugbetalen, site geeft iig duidelijkheid over stand van terugbetalen. Voor track record kan naar Duitse moeder worden gekeken. Snap dan ook niet zo goed waarom sommigen hierop afgeven.quote:Op maandag 31 augustus 2015 10:44 schreef Murene het volgende:
[..]
Klinkt als een Lendico projectje. Als dat zo is kan het nog goed komen. Bij Lendico ook verschillende projecten gehad die achterstand op liepen maar naderhand toch weer gingen betalen. Heb wel het gevoel dat Lendico er wel werk van maakt.
Ikzelf ben wel gestopt met Lendico omdat naar mijn mening wel erg vaak achterstanden optreden.
Mag ik vragen waarom je daar ingestapt bent? Een herfinancieren zal ik persoonlijk nooit doen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 11:30 schreef crowdiefunder het volgende:
Ik heb bij Lendico ook weer een mail gehad dat iemand de betaling niet heeft gedaan (nu 3e termijn). Die had ik ook al gehad bij de eerste termijn van dezelfde lening. Vorige keer kwam het goed, nu even aankijken. Het was een herfinancieren creditcard lening, heeft zijn zaakjes lekker op orde
Om ervaring op te doenquote:Op maandag 31 augustus 2015 11:39 schreef xzaz het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je daar ingestapt bent? Een herfinancieren zal ik persoonlijk nooit doen.
Misschien is ASN een slecht voorbeeld als concurent voor Lendahand, ASN heeft de laatste jaren ook heel wat voor zijn kiezen gehadquote:Op maandag 31 augustus 2015 10:31 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb al jaren een leuk bedrag in ASN Microkrediet fondsen zitten, maar ben er nu helemaal klaar mee. Wat een ontzettende prutsers daar. Onderstaande bericht heb ik vorige week naar ASN gestuurd, na ze ca. 2 jaar (!) de kans te hebben gegeven er iets aan te doen. Voor die tijd was het een stuk beter.
Zie ook mijn klacht op Fok! : KLB / ASN Beleggen
Dit heb ik (ongeveer) gemaild:
Ik denk dat de spaarrente de grootste concurrent is voor Lendahand. Mochten de spaarrentes weer gaan stijgen, heeft dit platform er het eerste last van. De ondernemers in Ghana, Phillipijnen en Colombia betalen nu al een forse rente (20-25%). Het lijkt me lastig daar meer rente te gaan vragen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 11:57 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Misschien is ASN een slecht voorbeeld als concurent voor Lendahand, ASN heeft de laatste jaren ook heel wat voor zijn kiezen gehadmaar Triodos is dat zeker niet.
Zit echter nogal marge tussen inleen 3-4% en gestelde uitleen 20-25%. Mochten lokale partners stabiel blijken te opereren, dan kan ik mij voorstellen dat daarbinnen inleenpercentage nog wel omhoog kan (zodra de rente gaat stijgen, en nb dat zal dan ook in die landen gaan gebeuren)quote:Op maandag 31 augustus 2015 12:14 schreef djh77 het volgende:
[..]
Ik denk dat de spaarrente de grootste concurrent is voor Lendahand. Mochten de spaarrentes weer gaan stijgen, heeft dit platform er het eerste last van. De ondernemers in Ghana, Phillipijnen en Colombia betalen nu al een forse rente (20-25%). Het lijkt me lastig daar meer rente te gaan vragen.
Nee, maar ik was wel blij met zijn bijdrage. Zijn beweringen werden niet onderbouwd maar evenmin allemaal weerlegd.......quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:09 schreef bleyenburg het volgende:
Iemand hier ong enige onderbouwing van de bezorgde schipper gezien?
Dat had je misschien beter niet telefonisch kunnen doenquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:26 schreef bleyenburg het volgende:
In een telefoongesprek is door KoM alles weerlegd.
In ieder geval keihard ontkend.
Mijn toezegging doe ik gestand, maar als hier ooit iets fout gaat stel ik KoM aansprakelijk.
Daarom al je gesprekken opnemenquote:Op maandag 31 augustus 2015 14:30 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Dat had je misschien beter niet telefonisch kunnen doen
Dat geloof ik best, de vraag is alleen hoe lang nog........quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:47 schreef bleyenburg het volgende:
KoM verzekerde mij dat alle vereiste licenties en certificaten aanwezig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |