Inderdaad en dat zou zo fijn zijn. Volgens mij zijn we er allemaal aan toe.quote:Op maandag 31 augustus 2015 16:36 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Bah Gaddle, ook al kutnieuws.. Nu is het wel weer even mooi geweest en ik wil strepen voor VG om de balans weer een beetje te herstellen!
Dat hadden ze niet gezegd, maar als er na mijn vakantie nog niets is ga ik terug. Maar hopelijk word ik ongesteld voor 19september.quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:49 schreef Mrs.Peel het volgende:
Gaddle, wat een tegenslag! Hoe lang kan het duren?
Eerst gaan we kijken of mijn lijf het zelf weer opneemt. En anders kan ik medicijnen krijgen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 09:15 schreef GVman het volgende:
Ohw Gaddle… da’s gewoon k*t^2. Betekenen cystes ook dat je geopereerd moet worden? Of haalt medicatie die cystes weg? En wat zijn dan bijwerkingen? Hmm, misschien moet ik deze vragen niet stellen (want die heb je zelf ook al bedacht natuurlijk). Knuffel!! En sterkte.
Nee voorlopig kijken of de natuur zijn werk doet. Ik ben vergeten wat ik anders zou krijgen. :Squote:Op dinsdag 1 september 2015 11:23 schreef droomvrouwtje het volgende:
Gaddle k*t van de cystes. Krijg je lucrin?? Dat heb ik toen hier gehad voor het slinken van een cyste.
Voor de rest van de dames een dikke knuf![]()
![]()
![]()
![]()
2 van 4cm is anders ook al behoorlijk vervelend. Ik voel het vooral als ik ga zitten en met plassen.quote:Op dinsdag 1 september 2015 11:30 schreef dobbey het volgende:
[..]
Boven de 5 cm doen ze wel opereren?Hier weigeren ze dat dus als het kleiner is dan 7 cm. Loop je dan met een lading golfballen in de buik waarvan de grootste 6,5 cm is........ Doet zeer
Nadat ook nog mijn eierstokken een poging gedaan hadden om te draaien kreeg ik complete (bed)rust ipv een operatie
Dikkequote:Op woensdag 2 september 2015 15:28 schreef VintageGirl het volgende:
@MaJo, ja morgen testen, alleen ik voel me eigenlijk helemaal niet zwanger ofzowel zere borsten, maar dat kan ook van de Utrogestan bollen zijn....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 september 2015 08:27 schreef VintageGirl het volgende:
Heb getest net, en er staat gewoon een heel dik kruis op, ben zwanger! Kan het nog niet bevatten:-) beetje in shock hier..
Logisch! Dat waar je zo lang naartoe werkt, is er eindelijk. Ik doe nog een paar jompels extra voor je:quote:Op donderdag 3 september 2015 08:39 schreef VintageGirl het volgende:
Dankje dankje! Ik moet het nog beseffen:-)
Wow! Gefeliciteerd!! Spannend en onwerkelijk maar wel heel gaaf!!quote:Op donderdag 3 september 2015 08:39 schreef VintageGirl het volgende:
Dankje dankje! Ik moet het nog beseffen:-)
quote:Op donderdag 3 september 2015 08:27 schreef VintageGirl het volgende:
Heb getest net, en er staat gewoon een heel dik kruis op, ben zwanger! Kan het nog niet bevatten:-) beetje in shock hier..
Oh die is ook wel duidelijker dan duidelijk! Dat is een drielingquote:Op donderdag 3 september 2015 08:49 schreef VintageGirl het volgende:
http://i62.tinypic.com/14tyg78.jpg
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 3 september 2015 08:49 schreef VintageGirl het volgende:
http://i62.tinypic.com/14tyg78.jpg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |