abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155739610
Mensen zijn nou eenmaal lomp.
Had laatst n tante aan de telefoon. Die had een baby en die en die en die. Die mensen ken ik allemaal niet. :') Die tante is ook alleen geïnteresseerd in neven en nichten met kleintjes. Ik ben uit de gratie. Ze belt me alleen nog omdat dat van dr man moet. _O-

Ik geloof dat de wachtweken hier weer zijn begonnen. Ronde 24 of zo.
pi_155742026
Dames en heer, het doet me goed dat ik zoveel reacties heb gekregen. :s)

quote:
0s.gif Op maandag 31 augustus 2015 16:36 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Bah Gaddle, ook al kutnieuws.. Nu is het wel weer even mooi geweest en ik wil strepen voor VG om de balans weer een beetje te herstellen!
Inderdaad en dat zou zo fijn zijn. Volgens mij zijn we er allemaal aan toe.
quote:
1s.gif Op maandag 31 augustus 2015 18:49 schreef Mrs.Peel het volgende:
Gaddle, wat een tegenslag! Hoe lang kan het duren?
Dat hadden ze niet gezegd, maar als er na mijn vakantie nog niets is ga ik terug. Maar hopelijk word ik ongesteld voor 19september.
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 09:15 schreef GVman het volgende:

Ohw Gaddle… da’s gewoon k*t^2. Betekenen cystes ook dat je geopereerd moet worden? Of haalt medicatie die cystes weg? En wat zijn dan bijwerkingen? Hmm, misschien moet ik deze vragen niet stellen (want die heb je zelf ook al bedacht natuurlijk). Knuffel!! En sterkte.
Eerst gaan we kijken of mijn lijf het zelf weer opneemt. En anders kan ik medicijnen krijgen.
Ik weet nog helemaal niets van de medicijnen, maar er zullen vast wel bijwerkingen zijn. En Thanks.
En sorry ik kan je niet helpen met je vraag.
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 11:23 schreef droomvrouwtje het volgende:
Gaddle k*t van de cystes. Krijg je lucrin?? Dat heb ik toen hier gehad voor het slinken van een cyste.

Voor de rest van de dames een dikke knuf :* :* :* :*
Nee voorlopig kijken of de natuur zijn werk doet. Ik ben vergeten wat ik anders zou krijgen. :S
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 september 2015 11:30 schreef dobbey het volgende:

[..]

Boven de 5 cm doen ze wel opereren? :o Hier weigeren ze dat dus als het kleiner is dan 7 cm. Loop je dan met een lading golfballen in de buik waarvan de grootste 6,5 cm is........ Doet zeer :'( Nadat ook nog mijn eierstokken een poging gedaan hadden om te draaien kreeg ik complete (bed)rust ipv een operatie :(
2 van 4cm is anders ook al behoorlijk vervelend. Ik voel het vooral als ik ga zitten en met plassen.

@Vg Houd moed. :*
@MaJo Vervelend nieuws. Dikke :* voor jou.
pi_155742494
24e ronde Cygne -O-
Dat het nu maar eens raak mag zijn...met een mega plakband

Gaddle 5 cm...Jemig dat is echt groot bedacht ik me ineens
Follikel meting wordt ik happy als ik de 18 mm raak...Maar 5 cm pfhoe... Ik hoop dat je lichaam het zelf af kan en dat je er zo min mogelijk last van hebt...
Dikke knuffel

Hier spuiten we gewoon dag 3 alweer in...gek hoe snel je er toch aan kunt wennen weer...
Toch hoop ik..ookal is het vrijdag pas dag 9 redelijk positief nieuws krijg...Dat er maar iets gebeurt...
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_155742742
@eresh, kunnen we niet ook gewoon beide 2 streepjes plassen:-)?

@cygne, ja klopt, veel mensen zijn idd ontzettend lomp qua opmerkingen
pi_155743891
Prima plan vintagegirl, als jij nu begint... Ben vergeten hoe het moet na 3 jaar ;) en er moet een de eerste zijn hé... O+ :*
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_155744903
Laten we het hopen Eresh, bij mij is het ook al te lang geleden hoe het voelde om 2 streepjes te plassen
  Moderator woensdag 2 september 2015 @ 14:41:13 #107
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155758766
GV ik snap heel goed dat de uitslag die wij hebben gehad juist voor anderen weer heel fijn zou zijn :* het is meer dat ik het beeld bij moet stellen, toch waarschijnlijk meer MMM dan gehoopt.

GV hoe voel je je? Morgen al testen! *O*

Stroopwafel jullie krijgen vandaag toch de tweede uitslag van je partner? Ik hoop dat het beter is!!!

Ik begin weer een beetje normaal na te kunnen denken, het is nog lang niet het slechtste nieuws. En eerst het gesprek met de opties maar eens afwachten :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_155760031
@MaJo, ja morgen testen, alleen ik voel me eigenlijk helemaal niet zwanger ofzo -O- wel zere borsten, maar dat kan ook van de Utrogestan bollen zijn....
pi_155762773
Ik voelde me bij flint ook niet zwanger en de keren van wel was het niet.... Dat werd goed gemaakt toen ik een aantal maanden verder was...Hou nog even moed meis!
And then I find you here
Through your eyes
Everything's clear
And I'm home
pi_155763959
Dankje Eresh :* . Bij mijn vorige zwangerschap had ik allemaal kwaaltjes, maar goed, elke zwangerschap is weer anders zegt men O-)
pi_155767244
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 15:28 schreef VintageGirl het volgende:
@MaJo, ja morgen testen, alleen ik voel me eigenlijk helemaal niet zwanger ofzo -O- wel zere borsten, maar dat kan ook van de Utrogestan bollen zijn....
Dikke :*
  donderdag 3 september 2015 @ 07:38:31 #112
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_155778881
En, VG? Ik blijf gewoon duimen, gebrek aan kwaaltjes of juist een overload: het zegt volgens mij allemaal helemaal niks..

Gister de uitslag gekregen. Het was nu nog slechter dan vorige keer vermoedelijk omdat een groot deel naast het potje terecht is gekomen , maar na het wassen en opwekken enzo zou dit genoeg zijn voor icsi. Dus dat gaat 'm worden.
We zijn nu wel eerst verwezen naar een ander ziekenhuis, waar een Androloog zit. Die gaat dan kijken of er een oorzaak te vinden is (niet waarschijnlijk) en of dit dat eventueel te fixen is (nog onwaarschijnlijker). En er is bloed geprikt om te kijken of het iets hormonaals is.
Ik weet niet goed wat ik er van vind. Het was geen grote klap. Eigenlijk was dit precies waar we ons op in hadden gesteld. Aan de ene kant natuurlijk klote dat er niet een of andere fout/fluke was de eerste keer en het er nu allemaal top bij zwom. Aan de andere kant voelt het nu alsof ik "toestemming" heb om de komende maanden niet het traject in te gaan, maar eerst aan mezelf te werken. En dat is ook wel heel erg fijn!! Al met al niet negatief dus, denk ik..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_155779174
Heb getest net, en er staat gewoon een heel dik kruis op, ben zwanger! Kan het nog niet bevatten:-) beetje in shock hier..
pi_155779194
Gefeliciteerd VintageGirl!! *O*
pi_155779237
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 08:27 schreef VintageGirl het volgende:
Heb getest net, en er staat gewoon een heel dik kruis op, ben zwanger! Kan het nog niet bevatten:-) beetje in shock hier..
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Yes!!! Gefeliciteerd!!!
pi_155779267
Dankje dankje! Ik moet het nog beseffen:-)
pi_155779276
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 08:39 schreef VintageGirl het volgende:
Logisch! Dat waar je zo lang naartoe werkt, is er eindelijk. Ik doe nog een paar jompels extra voor je:

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_155779281
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 08:39 schreef VintageGirl het volgende:
Wow! Gefeliciteerd!! Spannend en onwerkelijk maar wel heel gaaf!!
*O* *G* *O* *G*
Met een meidenkwartet
  donderdag 3 september 2015 @ 08:42:05 #119
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_155779297
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 08:27 schreef VintageGirl het volgende:
*O* *O* *O* *O* *O* jaaaaaaaaaaaaa *O* *O* *O* *O* *O*

Gefeliciteerd :* :*
Be happy with the little things in life
pi_155779308
Ja ik was nergens vanuit gegaan, dus ik zat heel rustig te testen, zag ik ineens een kruis verschijnen!
pi_155779387
quote:
Oh die is ook wel duidelijker dan duidelijk! Dat is een drieling :P
pi_155779398
Haha mevrouw Cactus, zou het;-)
pi_155779421
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 3 september 2015 @ 09:04:40 #125
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_155779547
*O* *O* *O* *O* jaaaaaaa!

Ondanks dat we hier maar kort samen hebben gepost, ben ik blij je uit te mogen zwaaien! :W

Gefeliciteerd!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')