Dank, ik zit mobiel.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:00 schreef MadMaster het volgende:
Antwoord van Lubje:
[..]
Gecheckt en juist.
Stand deel 1327:
1 lubje 25
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:00 schreef MadMaster het volgende:
Antwoord van Lubje:
[..]
Gecheckt en juist.
Selah Sue?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:05 schreef lubje25 het volgende:
Hoe staat Sanne Putseys beter bekend?
quote:
Wie heeft er onlangs zijn adres met de hele wereld gedeeld? (als ze naar de EP luisterenquote:But one of the unreleased songs, album closer "My House by the Water", offers a surprise: At the end,gives out his address in Far Rockaway, New York. He also invites the listener to come over and have a cup of coffee with him.
Hmm, had wel gedacht dat jij hem zou kennen tenminste.. Jij volgt het moderne muzieknieuws toch altijd heb ik het ideequote:
Wat, van wie?quote:(You lied to me) All those times I said that I love you
(You lied to me) Yes, I tried, yes, I tried
(You lied to me) Even though you know I'd die for you
(You lied to me) Yes, I cried, yes, I cried
En een uitverkocht optreden volgende maand in de grote zaal in Paradiso en wekelijkse coverage op NME / Pitchfork etc.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:19 schreef pipster het volgende:
Compleet langs me heen gegaan die Mac, toch goed voor 158 stemmen dat Salad Days op MuME.
Yes. En ja, beetje "stoner muziek" maar ik ben wel fan, goede songwriter, soms beetje teveel gimmicks misschien maar goed.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:17 schreef cafca het volgende:
Mac DeMarco
Salade Days wel een paar keer beluisterd, heeft niet echt indruk gemaakt...
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:26 schreef pipster het volgende:
Lekker vrijdagnummertje...
[ afbeelding ] Return of the Mack Mark Morrisson [ afbeelding ]
Stand deel 1327:quote:
Nope...quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is dat Desree uit 2 Brothers on the 4th Floor?
Edoch...quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Sheila van de Black Devotion?
Geen idee..., dus een gokje op vandaag jarig...quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Florence Welch, LeAnn Rimes en Shania Twain?
Alle drie van nature rood haarquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Florence Welch, LeAnn Rimes en Shania Twain?
Puur gebrek aan inspiratie iddquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:39 schreef Burnett het volgende:
[..]
Geen idee..., dus een gokje op vandaag jarig...
Was LL15 zo'n slijtageslag...?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Puur gebrek aan inspiratie idd
Sexy...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |