quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:05 schreef Montelly het volgende:
Scharende wijven post je maar ergens anders
[ Bericht 97% gewijzigd door Smegmanus op 27-08-2015 22:05:04 ]
Hey.quote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:20 schreef Awesome_ het volgende:
Hier gaan we weer hoor, jakken zoek jij vast een goed anderstalig ragefilmpje?
Ik zag wat je daar deed.quote:
Nee kom jij uit Noorwegen?quote:
Naast het tijdstip klopt de kleur van de onderste tekst niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:05 schreef Montelly het volgende:
Scharende wijven post je maar ergens anders
[ Bericht 97% gewijzigd door Smegmanus op 27-08-2015 22:05:04 ]
Waarom edit je dan in de toekomst, ben je timetraveler?quote:
snitches krijgen stitchesquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:16 schreef Awesome_ het volgende:
gewoon doorlopen, niks te zien hier
zit ff op schuimfeest zie morgen welquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:25 schreef Awesome_ het volgende:
Foutje, kan gebeuren.
Melk, wie pakt em morgenvroeg, zeg het maar! Maakt mij niet uit.
Die zeikhoer van een Rachel eindelijk eens dood?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:03 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Beetje down van de laatste EP van suits, wie troots me!
ikquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:01 schreef fathank het volgende:
Eerlijk zeggen wie heeft er gegoogled?
Ja met die paniekaanvallen Enzo, maar einde is gewoon kut.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:07 schreef Awesome_ het volgende:
Harvey is ook een bietje een zeikwijf aan het worden bij Suits man. Wel jammer.
ik was er te laat bijquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:01 schreef fathank het volgende:
Eerlijk zeggen wie heeft er gegoogled?
graag ook voor symbianquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:10 schreef seto het volgende:
ik ben met awesome de gym app aan het ontwikkelen zodat jullie niks meer hoeven te missen
Voorschuttop5 poll integratie alles. Zoeken wel wat testers straks, link gewoon in de wa-groep gooien, dan kan iedereen erbij toch?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:10 schreef seto het volgende:
ik ben met awesome de gym app aan het ontwikkelen zodat jullie niks meer hoeven te missen
Laatste nog niet gezien. Maar die paniekaanvallen idd. Stel je niet zo aan, jeetjequote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:08 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ja met die paniekaanvallen Enzo, maar einde is gewoon kut.
Traantje gelaten srs notsrs
Wel toffr therapeutquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Laatste nog niet gezien. Maar die paniekaanvallen idd. Stel je niet zo aan, jeetje
Kom je ons nu ook instoppen?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Kinderbedtijd. Handjes boven de dekens jongens.
Vraagje. Zou je dan beter, of slechter slapen?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:40 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Kom je ons nu ook instoppen?
Weetniet, wat is de andere optie?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:43 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Vraagje. Zou je dan beter, of slechter slapen?
Andere optie is Weissman die je instopt.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:43 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Weetniet, wat is de andere optie?
Dan kan k dat pas bepalen
Die mag je zelf bepalen. Zo creatief ben ik niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:43 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Weetniet, wat is de andere optie?
Dan kan k dat pas bepalen
Ach, zolang het geen zeesterren zijn!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:46 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Die mag je zelf bepalen. Zo creatief ben ik niet.
oh je bent zo'n typische hollandsche passive cuntquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:46 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Die mag je zelf bepalen. Zo creatief ben ik niet.
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
oh je bent zo'n typische hollandsche passive cunt
alles moet maar altijd van andere komen
en dan zeggen relatie is zo saai sleur alles
en dan dus buiten deur eten etccc
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hahahaquote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |