Dan ben je zelf een pussy en loop je in t tempo van een bejaardequote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha idd, vriend van me zegt altijd dat die runs voor pussies zijn omdat je bij elke hindernis kan uitrusten
quote:
Mwah hij doet normaal van die survival runs zoals ditquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan ben je zelf een pussy en loop je in t tempo van een bejaarde
¤ 90 neerleggen voor 19km bij Viking run, hahahahahahquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:50 schreef Sapstengel het volgende:
Ja of je moet dan een 19km strong viking run gaan lopen op goed tempo, dat helpt wel. Maar al dat Facebookvolk loopt een 6km met tempo avondvierdaagse.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:57 schreef Faeroer het volgende:
[..]
¤ 90 neerleggen voor 19km bij Viking run, hahahahahahSerieus 90 euro? DamnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zet ghostery eens uit binnen 1 minuut heb je 40 tracking cookies van de advertentie boeren te pakkenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:47 schreef VMSDKR het volgende:
De helft werkt hier niet eens. Sherlock ligt er al maanden uit. Abonnementen waren tijden niet te koop, en ondertussen wordt je volgeduwd met ads die je halve scherm blokkeren en autoplay hebben op geluid en video.
En dan raar opkijken als mensen adblocker gebruiken.
Gelukkig heb ik een macbook anders zou ik hier niet zonder adblok durven komenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Zet ghostery eens uit binnen 1 minuut heb je 40 tracking cookies van de advertentie boeren te pakken
En dan roepen 'die zijn niet van ons'.
Nee maar ze komen wel op MN pc via fok.nl
Waarom kun je er alleen mee akkoord?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:19 schreef Beach het volgende:
weet iemand hier wat een doosverwensing is
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:45 schreef VMSDKR het volgende:
Deuce92 een permaban geven was een leuk begin geweest.
Ik nam even de proef op de som. Alle cookies verwijderd en alleen al naar de inlogpagina van FOK! gaan leverde me 28 (min 5 niet-ads/tracking-cookies) opquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Zet ghostery eens uit binnen 1 minuut heb je 40 tracking cookies van de advertentie boeren te pakken
En dan roepen 'die zijn niet van ons'.
Nee maar ze komen wel op MN pc via fok.nl
hij is alweer wegquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:59 schreef no1uknow het volgende:
hey klokov
https://www.facebook.com/klokovwww/posts/862856873751762
'Dat zijn niet onze cookies vriend'quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik nam even de proef op de som. Alle cookies verwijderd en alleen al naar de inlogpagina van FOK! gaan leverde me 28 (min 5 niet-ads/tracking-cookies) op
je bent een beetje afwezig de laatste tijd kaasje, hoe komt datquote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:13 schreef kaasplankje het volgende:
Zolang de echte gym maar open blijft kan mij het geen teringtyfuspleuris schelen godverdomme
is ronde van Spanje hequote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:15 schreef no1uknow het volgende:
[..]
je bent een beetje afwezig de laatste tijd kaasje, hoe komt dat
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:25 schreef Klokov het volgende:
Schopje gezien het vaarwater waarin FOK! verkeerd. Andere suggesties ter beloning staan uiteraard vrij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |