quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:28 schreef Awesome_ het volgende:
Hij had tijdens de koningsnacht gymmeet een meisje gepullt, topic in R&P over gemaakt, bleek ze ook FOK!ster te zijn en zichzelf te herkennen. Dikke fittie in die topic. Echt een pareltje was dat.
You've missed out, klokie.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Is verwijderd toen zij persoonlijke info van dima ging posten remember. Met die foto enzo.
jeej een reactiequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Seto het begint er een beetje op neer te komen dat ik de enige ben die je aanmoedigt om me te burnenof het erkent wanneer je het doet, wat een vreemd soort sadomasochisme is waar ik niet aan mee wil doen, denk ik.
Hier nog een mooiequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Het lijkt er echt op dat India en China een wedstrijd voor Anus Van De Wereld aan het houden zijn.
Die laatste ga ik proberen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:17 schreef Klokov het volgende:
Goede oefening trouwens No1, ik had je post nog gelezen maar mijn mobiel deed kut. Plate swings zijn en fingertip pushups zijn ook erg goed voor het sterker maken van je grip/handen.
can confirm, koffiedrinken althansquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:40 schreef JaqenHghar het volgende:
Jammer.Nou ja, met een FOKster iets beginnen ... dat was vast niet fantastisch geweest.
oh dat weet je toch nog wel, helplesssssss en diverse alter-ego's die ze heeft gehadquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Nu gaan we allemaal vragen welke fokster dat was en gaat no1 geen antwoord geven
Oh nee was voor mijn tijd dan denk ik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
oh dat weet je toch nog wel, helplesssssss en diverse alter-ego's die ze heeft gehad
stfu danquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 23:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh nee was voor mijn tijd dan denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |