Wat is er met je huishouden? Is het niet schoon?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Begin over m'n huishouden begin over m'n huishouden
Heb je gemist
Kekquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:57 schreef Klokov het volgende:
Geen wonder dat Clumsy nog vrijgezel is.
Je had ze moeten zien op t bankje van de bowlingbaan tijdens de meetquote:
Is er srs een meet geweest? Ik denk altijd dat iedereen trollt wanneer er over een meet wordt gepraat.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Je had ze moeten zien op t bankje van de bowlingbaan tijdens de meet
Dat was dimaquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Je had ze moeten zien op t bankje van de bowlingbaan tijdens de meet
Nee srs.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:15 schreef Klokov het volgende:
[..]
Is er srs een meet geweest? Ik denk altijd dat iedereen trollt wanneer er over een meet wordt gepraat.
Was jij dat?quote:
Seto het begint er een beetje op neer te komen dat ik de enige ben die je aanmoedigt om me te burnenof het erkent wanneer je het doet, wat een vreemd soort sadomasochisme is waar ik niet aan mee wil doen, denk ik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:12 schreef seto het volgende:
een grote bak ijs
met daarnaast een overgebleven salami slice,
voor clumsy is dit het paradijs.
one of the guys?
maak dat de kat wijs
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Seto het begint er een beetje op neer te komen dat ik de enige ben die je aanmoedigt om me te burnenof het erkent wanneer je het doet, wat een vreemd soort sadomasochisme is waar ik niet aan mee wil doen, denk ik.
We meeten nu elke maand zowat hahaquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:15 schreef Klokov het volgende:
[..]
Is er srs een meet geweest? Ik denk altijd dat iedereen trollt wanneer er over een meet wordt gepraat.
Mad respect, is hij ook echt Aziatisch?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 20:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee srs.
Seto blijkt echt 1.96 te zijn.
Hij is wel mad sterk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |