godallemachtigquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Inb4 je buurvrouw hoort je praten en haalt de politie er bij (WGR / Importbruid als buurmeisje).
#delijstquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:29 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ok laten we er geen doekjes om binden, ik betaal het etentje wel en daarna hete sex?
Jezus.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je heet Crip maar je kut is Blood.
Dit is wel waar.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit bedoel ik. Nederlandse mensen snappen het niet zo. Leer het. Vrouwen houden er van.
een tent naar keuze...voorkeur gaat uit naar "vlees"quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat gaan we eten? inb4 mij
Herkenbaarquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
dingen die niet mogen in mijn huis:
praten
lachen
gelukkig zijn
Nee, ik vroeg aan je wat dominantie volgens jou betekend.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit bedoel ik. Nederlandse mensen snappen het niet zo. Leer het. Vrouwen houden er van.
Gare grap 0/10quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je heet Crip maar je kut is Blood.
Haha, de bouw van een skelet had ze toch alquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Begraven met wd (moge zij rusten in vrede).
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Begraven met wd (moge zij rusten in vrede).
Ik wil sushiquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
een tent naar keuze...voorkeur gaat uit naar "vlees"
Nee het is wel een huis. Ik huur de bezemkast :squote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:31 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
HerkenbaarMensen die gaan haten omdat ze geen deel van je plezier zijn
![]()
'Huis' je woont in een bezemkast
Dagelijks leven of in the moment?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:31 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg aan je wat dominantie volgens jou betekend.
Die lip van haar, #neverforgetquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, de bouw van een skelet had ze toch al.
Beetje pussies vaakquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
pls, alsof jij niet zou tappen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, de bouw van een skelet had ze toch al.
Je hebt net al manti gegeten, dikke.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
een tent naar keuze...voorkeur gaat uit naar "vlees"
picsquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:32 schreef Montelly het volgende:
[..]
Die lip van haar, #neverforget
sushi is prima, lekker poepbacterie enzulksquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:32 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik wil sushi
[..]
Nee het is wel een huis. Ik huur de bezemkast :s
Je gaat Cripwalkend naar huis nadat je deez nuts hebt ontvangenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Gare grap 0/10
had een crippled joke verwacht van de zweepslagen die ik zou hebben ontvangen van mijn abusive husband.
of je bent Blood want eerwraak.
Nee sry try againquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je gaat Cripwalkend naar huis nadat je deez nuts hebt ontvangen.
So bad.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou d'r geen moeite voor doen nee, altijd average gevonden.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
pls, alsof jij niet zou tappen.
Geeft niet, doe toch klysma voor de seks.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:32 schreef Montelly het volgende:
[..]
sushi is prima, lekker poepbacterie enzulks
Hahaha.quote:
Had crippled gebruikt maar ok.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
oww myy god...ok ik ga nu douchen/omkleden dan, zie je zoquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:33 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Geeft niet,doe toch klysma voor de seks.
Aansluiten in een rij vol PM's van thirsty gymboys.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou d'r geen moeite voor doen nee, altijd average gevonden.
Betere tijden.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Hahaha.
Voel me een beetje treurig dat ik toen echt lol had. =$ Maar het was wel leuk.
Beter gaan we een keer met z'n alle vechten en de winnaar krijgt de vrouwtjesquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Aansluiten in een rij vol PM's van thirsty gymboys.
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik hb gehoord dat jij muhajideen van peen bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |