bronquote:Ballonnen, slingers, feest! Hang de vlag uit en bel al je vrienden: fastfoodketen Five Guys komt naar Nederland. Dat heeft een woordvoerder van deze hemel op aarde verklaard aan Nieuwe Revu. Waar en wanneer ze precies een eerste toko in de lage landen openen is nog niet bekend. Maar, wie ooit wel eens een hap heeft gegeten van de burgers en patatjes weet dat dit het beste nieuws van de hele dag is.
Overigens is Five Guys niet de enige tent waar je binnenkort naartoe kunt gaan zónder per vliegtuig eerst naar een ander continent te moeten reizen. Ook Dairy Queen en TGI Friday's willen binnenkort voeten op Nederlandse bodem zetten. Wendy’s, Arby’s en Chipotle hebben aan Nieuwe Revu laten weten geen plannen voor uitbreiding te hebben.
Werk jij misschien bij een grote hamburgerketen die al in Nederland zit?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:03 schreef Mylene het volgende:
[..]
bron
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik word er niet enthousiast van als ik de plaatjes zo zie.
Dit vergelijken met de McD, BK en KFCquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:05 schreef zarGon het volgende:
Oh, bah.
Wat voegt het toe aan McD, BK en KFC en weetikveelwat?
Vertel dan ook meteen wat er anders aan is...quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:13 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Dit vergelijken met de McD, BK en KFC_!!!!!!
Dat het geen plastic pre-fab eten is.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vertel dan ook meteen wat er anders aan is...
https://www.google.nl/sea(...)gCi&biw=1268&bih=916.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:14 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Dat het geen plastic pre-fab eten is.
Alles, vooral de smaak. https://en.wikipedia.org/wiki/Five_Guysquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)gCi&biw=1268&bih=916.
Wat is hier anders aan dan bij de andere junkfoodketens?
Gewoon een vette ranzige hap. Heeft niets met smaak te maken.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:16 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Alles, vooral de smaak. https://en.wikipedia.org/wiki/Five_Guys
Een hotdog laten zien bij five guysquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:13 schreef ZonnebankBob het volgende:
TGI Fridays
[ afbeelding ]
Five Guys
[ afbeelding ]
Dairy Queen
[ afbeelding ]
Heb je er wel eens wat gegeten?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:17 schreef Mylene het volgende:
[..]
Gewoon een vette ranzige hap. Heeft niets met smaak te maken.
Er wonen/werken er relatief erg weinig turken in de VS dus ik denk dat het niet klopt wat je zegt. Daarbij, als het in elkaar is gekwakt door een turk dan is de turk niet werkloos.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:08 schreef Sigaartje het volgende:
De frieten zijn verbrand, het broodje is gewoon in elkaar gekwakt door een werkloze turk waarschijnlijk. En het valt nog uit elkaar ook.
Gatverdarrie wat een hoop ellende.
Het is gewoon grotendeels gefrituurde teringzooi. Megazout en megavet. Plemp hier anders even de voedingswaarden van de producten neer, vergelijken we het wel met de bestaande fastfoodtenten waarmee ze gaan concureren.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:24 schreef hmmmz het volgende:
Typisch Fok! reacties weer. Nooit iets anders geprobeerd dan de lokale McD. Alles wat er op lijkt is dus ook meteen hetzelfde en smerig.
Wat een treurigheid.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:13 schreef ZonnebankBob het volgende:
TGI Fridays
[ afbeelding ]
Five Guys
[ afbeelding ]
Dairy Queen
[ afbeelding ]
Aan de burger is helemaal niks gefrituurd gekquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is gewoon grotendeels gefrituurde teringzooi. Megazout en megavet. Plemp hier anders even de voedingswaarden van de producten neer, vergelijken we het wel met de bestaande fastfoodtenten waarmee ze gaan concureren.
Leuk om een keer te proberen inderdaad en best lekker. Vaak wel een en al treurnis wat je daarbinnen aantreft.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:32 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Deze moeten eens hier komen ik wil al jaren (sinds de film) daar een tray burgers eten
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Big Mac ook niet, geloof ik.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:32 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Aan de burger is helemaal niks gefrituurd gek
Ga lekker op je sojaboontje kauwen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Aan Amerikafappers geen gebrek hier in ieder geval.
http://www.fiveguys.com/~(...)itioninfo.ashx?la=enquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Big Mac ook niet, geloof ik.
Maar ik ben wel benieuwd naar wat er zoals aan vet, zout en calorien er in zo'n niet-gefrituurde-burger zitten.
Gek.
Als je zoiets af en toe eet is er helemaal niks aan de hand.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:35 schreef Sigaartje het volgende:
Slappe sla en volgens mij zit er megaveel kaas tussen. Ik weet niet wat ik allemaal zie, maar ik heb het gevoel dat je tien kilo aankomt van een zo'n hamburger.
My god. Broodje hartaanval.
Hahaquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:35 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ga lekker op je sojaboontje kauwen.
Deze foto heeft er niks mee te maken.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:39 schreef Sigaartje het volgende:
Nu nog een lekkere heart-nurse erbij
[ afbeelding ]
Ben jij een van die Five Guys of zo, dat je het commentaar zo persoonlijk opvat?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:35 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ga lekker op je sojaboontje kauwen.
Nee maar ik ben wel een Five Guys liefhebber. Het is treurig dat er hier allemaal figuren zitten die het nooit geprobeerd hebben, of nooit bij iets soortgelijks in de VS zijn geweest, maar het wel bij voorbaat vies, ranzig en smerig vinden. Het enige referentiekader wat ze hebben is de lokale McDquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:44 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Ben jij een van die Five Guys of zo, dat je het commentaar zo persoonlijk opvat?
Maar hij is wel leuk.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:41 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Deze foto heeft er niks mee te maken.
Dat is jouw aanname.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:46 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Nee maar ik ben wel een Five Guys liefhebber. Het is treurig dat er hier allemaal figuren zitten die het nooit geprobeerd hebben, of nooit bij iets soortgelijks in de VS zijn geweest, maar het wel bij voorbaat vies, ranzig en smerig vinden. Het enige referentiekader wat ze hebben is de lokale McD
Het hoeft toch ook helemaal niet gezond te zijn of er gezond uit te zien, het gaat om de smaak. Als je af en toe zoiets eet is er niks aan hand.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:51 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Dat is jouw aanname.
Geef toe, het ziet er toch super-ongezond uit? Zal best lekker zijn, dat is bijna al het junkfood.
Eens.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:53 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Het hoeft toch ook helemaal niet gezond te zijn of er gezond uit te zien, het gaat om de smaak. Als je af en toe zoiets eet is er niks aan hand.
Heldquote:
Je weet niet wat je mist. Ik zal zwaaien als ik samen met mijn mattie Obama een five guys burgertje verorber.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:57 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Eens.
Eet smakelijk dan, als ze openen. Neem er 2 want ik hoef niet
Als ik even google zie ik dat een big mac meal in de USA 6 dollar kost (excl. tax), en in NL 5,95 euro (incl btw). Of dat een goede deal is moet je zelf weten maar extreem zou ik de prijs toch niet willen noemen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:49 schreef Yi-Long het volgende:
Alleen al vanwege het feit dat dit meer concurrentie is voor de bestaande ketens hier in Nederland en dus hopelijk tot wat lagere prijzen zal leiden, is dit goed nieuws....
Kom op zeg, die prijzen tegenwoordig bij de McDonald's gaan echt helemaal NERGENS meer over.
Ik heb soms best trek om een Big Mac menuutje te halen, maar die prijzen daar jagen me meteen weer weg. Zonder coupons kom ik er eigenlijk al niet eens meer binnen.
Te veel kaas bestaat nietquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:31 schreef JoPiDo het volgende:
Een goede hamburger kan geweldig lekker zijn. Dat ding uit de OP ziet er ranzig uit; veel te veel gehakt met veel te veel kaas. Blegh!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |