Ben jij een van die Five Guys of zo, dat je het commentaar zo persoonlijk opvat?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:35 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ga lekker op je sojaboontje kauwen.
Nee maar ik ben wel een Five Guys liefhebber. Het is treurig dat er hier allemaal figuren zitten die het nooit geprobeerd hebben, of nooit bij iets soortgelijks in de VS zijn geweest, maar het wel bij voorbaat vies, ranzig en smerig vinden. Het enige referentiekader wat ze hebben is de lokale McDquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:44 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Ben jij een van die Five Guys of zo, dat je het commentaar zo persoonlijk opvat?
Maar hij is wel leuk.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:41 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Deze foto heeft er niks mee te maken.
Dat is jouw aanname.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:46 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Nee maar ik ben wel een Five Guys liefhebber. Het is treurig dat er hier allemaal figuren zitten die het nooit geprobeerd hebben, of nooit bij iets soortgelijks in de VS zijn geweest, maar het wel bij voorbaat vies, ranzig en smerig vinden. Het enige referentiekader wat ze hebben is de lokale McD
Het hoeft toch ook helemaal niet gezond te zijn of er gezond uit te zien, het gaat om de smaak. Als je af en toe zoiets eet is er niks aan hand.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:51 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Dat is jouw aanname.
Geef toe, het ziet er toch super-ongezond uit? Zal best lekker zijn, dat is bijna al het junkfood.
Eens.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:53 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Het hoeft toch ook helemaal niet gezond te zijn of er gezond uit te zien, het gaat om de smaak. Als je af en toe zoiets eet is er niks aan hand.
Heldquote:
Je weet niet wat je mist. Ik zal zwaaien als ik samen met mijn mattie Obama een five guys burgertje verorber.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:57 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Eens.
Eet smakelijk dan, als ze openen. Neem er 2 want ik hoef niet
Als ik even google zie ik dat een big mac meal in de USA 6 dollar kost (excl. tax), en in NL 5,95 euro (incl btw). Of dat een goede deal is moet je zelf weten maar extreem zou ik de prijs toch niet willen noemen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:49 schreef Yi-Long het volgende:
Alleen al vanwege het feit dat dit meer concurrentie is voor de bestaande ketens hier in Nederland en dus hopelijk tot wat lagere prijzen zal leiden, is dit goed nieuws....
Kom op zeg, die prijzen tegenwoordig bij de McDonald's gaan echt helemaal NERGENS meer over.
Ik heb soms best trek om een Big Mac menuutje te halen, maar die prijzen daar jagen me meteen weer weg. Zonder coupons kom ik er eigenlijk al niet eens meer binnen.
Te veel kaas bestaat nietquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:31 schreef JoPiDo het volgende:
Een goede hamburger kan geweldig lekker zijn. Dat ding uit de OP ziet er ranzig uit; veel te veel gehakt met veel te veel kaas. Blegh!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |