Die man heeft zeker niets anders te doen dan haar de hele dag controleren.quote:Op woensdag 2 september 2015 20:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo te zien is het ook wel een hele domme vent.
Ik heb niet meegekregen of hij werkt, maar gezien zijn kleding gok ik van niet.quote:Op woensdag 2 september 2015 20:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die man heeft zeker niets anders te doen dan haar de hele dag controleren.
Hij is full time schoonmaker (net als zij)quote:Op woensdag 2 september 2015 20:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb niet meegekregen of hij werkt, maar gezien zijn kleding gok ik van niet.
Ah, dankje.quote:Op woensdag 2 september 2015 20:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij is full time schoonmaker (net als zij)
Ik vroeg me in het begin af waarom ze as op haar gezicht hadden gesmeerd.quote:
De kinderen zullen voor haar wel de reden zijn.quote:Op woensdag 2 september 2015 21:11 schreef JaneDoe het volgende:
waarom blijf je bij zo'n idioot hangen?
Dit. Het is gewoon zielig.quote:Op woensdag 2 september 2015 21:15 schreef Disana het volgende:
Ik vind het niet veel aan, deze mensen zijn gewoon sneu.
alsof die hierbij gebaat zijnquote:Op woensdag 2 september 2015 21:15 schreef Pap89 het volgende:
[..]
De kinderen zullen voor haar wel de reden zijn.
Dat is het. Er zit niks bij. Het is net een groot kind dat steeds gerustgesteld moet worden. Daar helpt geen therapie aan. En logisch dat die vrouw vroegoud is. Dit is dodelijk vermoeiend.quote:Op woensdag 2 september 2015 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ze hebben bijna geen geestelijke bagage, vooral die man niet. Hoe wil je die veranderen.
Lekker macht uitoefenen alles. Controle. Bitch mode.quote:Op woensdag 9 september 2015 20:44 schreef Disana het volgende:
Wat ik dan niet snap, voor zo'n doetje van een man heb je toch ook geen respect meer?
Maar met zo'n slaafje wil je toch ook niet naar bed?quote:Op woensdag 9 september 2015 20:44 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Lekker macht uitoefenen alles. Controle. Bitch mode.
Wat ik niet snap is dat hij dat stuk verdriet niet gewoon op straat schopt.quote:Op woensdag 9 september 2015 20:44 schreef Disana het volgende:
Wat ik dan niet snap, voor zo'n doetje van een man heb je toch ook geen respect meer?
Dat is het meest onbegrijpelijke van dit verhaal.quote:Op woensdag 9 september 2015 20:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat hij dat stuk verdriet niet gewoon op straat schopt.
Nou als ik de situatie zo zie brengt hij flink wat geld in het laatje met zijn bedrijf en profiteert zij daar in alle opzichten van. Make up, beauty center, dat soort dingen. Dat wil je als bitchy golddigger natuurlijk niet kwijtraken. Wijf is zo nep johquote:Op woensdag 9 september 2015 20:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar met zo'n slaafje wil je toch ook niet naar bed?
Ja daar heb je wel gelijk in, er valt genoeg bij hem te halen.quote:Op woensdag 9 september 2015 20:47 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nou als ik de situatie zo zie brengt hij flink wat geld in het laatje met zijn bedrijf en profiteert zij daar in alle opzichten van. Make up, beauty center, dat soort dingen. Dat wil je als bitchy golddigger natuurlijk niet kwijtraken. Wijf is zo nep joh
Niet janken als je relatie over een half uur voorbij is dan.quote:Op woensdag 9 september 2015 20:50 schreef amaranta het volgende:
Ik ga mijn man ook een app sturen met locatie... kijken wat hij doet
Hij is best gehoorzaam blijkt welquote:Op woensdag 9 september 2015 20:53 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Niet janken als je relatie over een half uur voorbij is dan.
iddquote:Op woensdag 9 september 2015 20:59 schreef FredvZ het volgende:
20 hele minuten zonder contact...
... erg lastig idd.
quote:Op woensdag 9 september 2015 21:01 schreef amaranta het volgende:
WIL IEDEREEN HIER FF LOCATIE STUREN AUB!
handtasje?quote:Op woensdag 9 september 2015 21:08 schreef Disana het volgende:
Ik kan maar niet wennen aan dat kapsel van Uzeyir.
Dat zou wel interessant zijn om te weten. Hij zei dat hij bijna geen vrienden meer over heeft, maar hoe zit het met familie.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat zal zn moeder hiervan vinden?
Ja, ze doet niks de hele dag. Dat is toch bizar als je 21 bent?quote:Op woensdag 9 september 2015 21:12 schreef Rickertman96 het volgende:
Waarom zit die chick thuis? Zoek werk of ga naar school
Dat vind ik ook vreemd.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ze doet niks de hele dag. Dat is toch bizar als je 21 bent?
Ze gaat ook sporten hoor.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ze doet niks de hele dag. Dat is toch bizar als je 21 bent?
quote:Op woensdag 9 september 2015 21:15 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik heb hier geen verstand van, maar verft ze nou telkens haar haar?
Daar lijkt het wel op ja... of misschien blonde extensions.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:15 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik heb hier geen verstand van, maar verft ze nou telkens haar haar?
Met nep bedoelt ze haar haar denk ikquote:Op woensdag 9 september 2015 21:17 schreef nikky het volgende:
Het is in scène gezet. ..
Bekijk de Tweet van @Nicole_Plas: https://twitter.com/Nicole_Plas/status/641690505114464257?s=09
D'r staat "ze konden geen mensen vinden"... :|quote:Op woensdag 9 september 2015 21:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Met nep bedoelt ze haar haar denk ik:')
Ze de tweede Tweet in de edit die niet zo snel wasquote:Op woensdag 9 september 2015 21:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Met nep bedoelt ze haar haar denk ik:')
Ja, nu zie ik het ookquote:Op woensdag 9 september 2015 21:18 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
D'r staat "ze konden geen mensen vinden"... :|
Maar zo wil je toch niet gezien worden? wees eerlijkquote:Op woensdag 9 september 2015 21:20 schreef nikky het volgende:
Bekijk de Tweet van @SILxVINIO: https://twitter.com/SILxVINIO/status/641691389617643520?s=09
Ik vraag me af wat deze openbaring voor consequenties heeft voor deze jongedame.
Nee. Als je dan zo nodig moet acteren, kies dat zo'n scripted reality gedrocht. Weet iedereen tenminste dat het nep is.quote:Op woensdag 9 september 2015 21:23 schreef Isane het volgende:
[..]
Maar zo wil je toch niet gezien worden? wees eerlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |