Jullie zijn geïntegreerd. Dat is wat er is gebeurd.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:30 schreef Crip het volgende:
[..]
En dan hoor je ook altijd van die broer verhalen van andere Marokkaanse meisjes op het internet dat ze super streng zijn en niets mogen . En dan denk ik van srsly?
What happened in my family
waarom draagt ze een kruis dan op haar dikke tette?quote:
http://www.dumpert.nl/med(...)ekkere_streamer.htmlquote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wot, mensen doneren ook echt honderden dollars
ik hoorde haar opeens allahu akbar 10x roepen met goed accent maar ze is arabier maar geen moslim ze las gwn commentquote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:34 schreef McNulty het volgende:
[..]
waarom draagt ze een kruis dan op haar dikke tette?
Meloewa zeker?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:29 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik heb een klacht. Ken zo'n chick die 3000 jongens tegelijk van het internet played
blijft lastig begrijpelijke zinnen makenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:36 schreef Crip het volgende:
[..]
ik hoorde haar opeens allahu akbar 10x roepen met goed accent maar ze is arabier maar geen moslim ze las gwn comment
wejoquote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:36 schreef Crip het volgende:
[..]
ik hoorde haar opeens allahu akbar 10x roepen met goed accent maar ze is arabier maar geen moslim ze las gwn comment
emma stone is vet lelijkquote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
blijft lastig begrijpelijke zinnen maken
vergeleken met randstad wel jaquote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:33 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jullie zijn geïntegreerd. Dat is wat er is gebeurd.
Goed goed.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:42 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ja hoor, hoe gaat het met jou?
LOLquote:
UI niet OPquote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
nee dat wijf in jouw OP ziet er lekker uit
toch emmaquote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
LOL
not even once
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
UI niet OP
Best wel ja.
Nep vs echtquote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
LOL
not even once
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
UI niet OP
Best wel ja.
Nicki minaj sowiesoquote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
LOL
not even once
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
UI niet OP
Best wel ja.
Dan is emma meer je type, maar is ze objectief niet knapper dan Nicki. Lukt gewoon niet.quote:
knap is sowieso niet objectief..quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:47 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dan is emma meer je type, maar is ze objectief niet knapper dan Nicki. Lukt gewoon niet.
Heb weer aangezet en ze lijkt juist weer aardig kalm?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:46 schreef jamesdeen het volgende:
lol wtf die stream!?!? ze wordt helemaal gek
Tot een bepaalde hoogte wel. Je buurman komt ook niet zomaar op de cover van GQ te staan.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
knap is sowieso niet objectief..
Net flipte ze helemaal hele kraak in dr stem beetje aan het huilenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb weer aangezet en ze lijkt juist weer aardig kalm?
Kom je tinychatquote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Net flipte ze helemaal hele kraak in dr stem beetje aan het huilen
haar gemoedstoestand schommelt een beetjequote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb weer aangezet en ze lijkt juist weer aardig kalm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |