quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck de frontale kwab.
nee, een broodje kaas is niet saai zekerquote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:24 schreef Chloroform het volgende:
Saai hier, ik ga broodje kaas maken
Sry gianni
GODSAMME MAN?!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck de frontale kwab.
Ja idd. Waarom?quote:
Ja waaromquote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja idd. Waarom?die topics blijven ook gewoon open allemaal. Maarja fantasie is ook een veel gewild iets hier op fok.
Het houd niet op....quote:
maak er een topic overquote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:26 schreef Crip het volgende:
Die KLB klachten zijn ook echt steeds meer en meer achteruit aan 't gaan.
Ik lees dan ook zelden KLB topics meer. Ben er alleen voor deze SCquote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:26 schreef Crip het volgende:
Dan denk ik, dan moet ik zelf maar eens een goed topic maken, maar dan heb ik geen klacht.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:26 schreef Crip het volgende:
Same.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik lees dan ook zelden KLB topics meer. Ben er alleen voor deze SC
Ja zo denk ik ook, of ik heb een klacht en dan denk ik fuck deze shit heb geen zin om het helemaal uit te typen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan denk ik, dan moet ik zelf maar eens een goed topic maken, maar dan heb ik geen klacht.
Ik heb een klacht. Ken zo'n chick die 3000 jongens tegelijk van het internet playedquote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:26 schreef Crip het volgende:
Wat is de klacht? Ze is duidelijk voor de maatschappij.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:29 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik heb een klacht. Ken zo'n chick die 3000 jongens tegelijk van het internet played
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |