quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck de frontale kwab.
nee, een broodje kaas is niet saai zekerquote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:24 schreef Chloroform het volgende:
Saai hier, ik ga broodje kaas maken
Sry gianni
goed nieuwe mapima inderdaadquote:
GODSAMME MAN?!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck de frontale kwab.
Ja idd. Waarom?quote:
Ja waaromquote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja idd. Waarom?die topics blijven ook gewoon open allemaal. Maarja fantasie is ook een veel gewild iets hier op fok.
Het houd niet op....quote:
maak er een topic overquote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:26 schreef Crip het volgende:
Die KLB klachten zijn ook echt steeds meer en meer achteruit aan 't gaan.
Ik lees dan ook zelden KLB topics meer. Ben er alleen voor deze SCquote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:26 schreef Crip het volgende:
Dan denk ik, dan moet ik zelf maar eens een goed topic maken, maar dan heb ik geen klacht.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:26 schreef Crip het volgende:
Same.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik lees dan ook zelden KLB topics meer. Ben er alleen voor deze SC
Ja zo denk ik ook, of ik heb een klacht en dan denk ik fuck deze shit heb geen zin om het helemaal uit te typen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan denk ik, dan moet ik zelf maar eens een goed topic maken, maar dan heb ik geen klacht.
Ik heb een klacht. Ken zo'n chick die 3000 jongens tegelijk van het internet playedquote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:26 schreef Crip het volgende:
Wat is de klacht? Ze is duidelijk voor de maatschappij.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:29 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik heb een klacht. Ken zo'n chick die 3000 jongens tegelijk van het internet played
Maak een topic erover.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:29 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik heb een klacht. Ken zo'n chick die 3000 jongens tegelijk van het internet played
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ga weg man
Wat is de klacht? Ze is duidelijk voor de maatschappij.
Is ze nog niet waardquote:
wanneer wel? bij 4000?quote:
bij 3000 klanten moet dat toch al lang gelukt zijn..quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Als het playen 5k heeft opgebracht.
Als je niet zo'n slimme onderneemster bent niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij 3000 klanten moet dat toch al lang gelukt zijn..
tetou heeft geen managing pimpskillsquote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je niet zo'n slimme onderneemster bent niet.
Hoe moet ik dat weten? Ben geen player.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zijn deze vooroordelen waar?
moet neppeboy niet Gay best friend zijn?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten? Ben geen player.
te droogquote:
een echte vriend zou gewoon reageren: oke, hoe laat?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:20 schreef Chai het volgende:
Weet niet.
Maar in mijn vocabulaire zijn die puntjes ook dubieus. Dus dan zou gay bff iets reageren van: Ja doe maar weer eens lekker gek meis! [ afbeelding ]Heb je wel verdient [ afbeelding ]
Soms vraag ik me af of Marokkaanse jongens echt zo zijn, maar dan herinner ik mijzelf eraan dat ik in Limburg woon en nooit een Marokkaanse vriend heb gehad.quote:
Maar je bent toch wel eens gehosselt?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten? Ben geen player.
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af of Marokkaanse jongens echt zo zijn, maar dan herinner ik mijzelf eraan dat ik in Limburg woon en nooit een Marokkaanse vriend heb gehad.
En dan hoor je ook altijd van die broer verhalen van andere Marokkaanse meisjes op het internet dat ze super streng zijn en niets mogen . En dan denk ik van srsly?quote:
hou jij ook van dikke tette?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:29 schreef Chai het volgende:
http://www.twitch.tv/miramisu
Abonneer op mijn stream
''Only god can judge me''quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:29 schreef Chai het volgende:
http://www.twitch.tv/miramisu
Abonneer op mijn stream
De een is wat soepeler dan de ander. Normen en waarden verschillen bij iedereen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:30 schreef Crip het volgende:
[..]
En dan hoor je ook altijd van die broer verhalen van andere Marokkaanse meisjes op het internet dat ze super streng zijn en niets mogen . En dan denk ik van srsly?
What happened in my family
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |