abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 september 2015 @ 16:59:25 #251
194233 Friday12
Originele kloon
pi_155762901
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 16:14 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb allebei in de cube gekregen, maar niet nodig op wizard.

Vroeg me wel af, als ik op bijvoorbeeld een monk die reroll legendary doe in de cube, verandert die int focus dan ook in een dex focus?
Nee want 2 sets kan je niet rollen
pi_155763221
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 13:43 schreef Monolith het volgende:

[..]

Niet zo extreem veel endgame als in veel MMOs, maar uiteindelijk rusht iedereen gewoon naar lvl 70 om rifts / grifts / bounties / ubers te gaan doen. De endgame bestaat met name uit het vinden van zo goed mogelijke items en zo hoog mogelijke grifts te doen.
De mechanics zijn ook niet heel spannend of complex. De populaire builds op Diablofans.com zijn doorgaans redelijk cookiecutter. Ik gebruik deze en dat is niet veel meer dan zoveel mogelijk vijanden om je heen krijgen en je seven sided strike gebruiken. Er zijn wel builds die iets meer intelligentie vereisen natuurlijk. :P
ah oke bedankt ^O^ ik heb daar op die site idd ook al eens gekeken, ik ga vanavond maar eens verder spelen en rondneuzen :P
pi_155765849
quote:
6s.gif Op woensdag 2 september 2015 16:59 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Nee want 2 sets kan je niet rollen
True, maar die kun je wel reforgen toch? niet zeg maar ene set piece naar de ander, maar complete reroll.

Die met 5 van elke act materials en 50 souls.
pi_155765926
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 18:41 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

True, maar die kun je wel reforgen toch? niet zeg maar ene set piece naar de ander, maar complete reroll.

Die met 5 van elke act materials en 50 souls.
Volgens mij kan dat toch enkel met legendaries, niet met sets.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_155766244
Oh geen idee of dat zo is, maar andere vraag dan: Als ik een legendary die op class 1 is gedropt reroll op class 2, verandert de primary stat dan?
  woensdag 2 september 2015 @ 19:06:02 #256
194233 Friday12
Originele kloon
pi_155766515
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2015 18:56 schreef Sapstengel het volgende:
Oh geen idee of dat zo is, maar andere vraag dan: Als ik een legendary die op class 1 is gedropt reroll op class 2, verandert de primary stat dan?
Test het?

Ik heb nog niets rerolled is omdat het waste of mats is
pi_155766897
quote:
6s.gif Op woensdag 2 september 2015 19:06 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Test het?

Mwoah je kunt een normale leg rerollen naar ancient. Duur is het wel.
  woensdag 2 september 2015 @ 19:21:43 #258
194233 Friday12
Originele kloon
pi_155767030
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 19:17 schreef Monolith het volgende:

[..]

Mwoah je kunt een normale leg rerollen naar ancient. Duur is het wel.
Dan kan ik net zogoed mijn tijd steken in rifts en het daar looten dan wasten van bounty mats
pi_155767064
quote:
6s.gif Op woensdag 2 september 2015 19:06 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Test het?

Ja daar had ik geen zin in omdat het o.a. 50 souls is en 5 van elke bounty. Als het niet zo is ben ik dat kwijt :') maar blijkbaar is dat de enige optie :P

En waste of mats wel, maarja heb een focus en restrait op wizard, als ik die op m'n monk naar dex kan rollen bespaart dat aardig wat.
pi_155767173
quote:
6s.gif Op woensdag 2 september 2015 19:21 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Dan kan ik net zogoed mijn tijd steken in rifts en het daar looten dan wasten van bounty mats
Mja op een gegeven moment moet je die mats ook gaan spenderen. En op hogere torments zijn ze zo binnen natuurlijk.
  woensdag 2 september 2015 @ 19:39:55 #261
194233 Friday12
Originele kloon
pi_155767641
quote:
1s.gif Op woensdag 2 september 2015 19:26 schreef Monolith het volgende:

[..]

Mja op een gegeven moment moet je die mats ook gaan spenderen. En op hogere torments zijn ze zo binnen natuurlijk.
Ja op het einde van de season spend ik mats
  donderdag 3 september 2015 @ 07:32:52 #262
253373 knoffel
Baas boven Baas
pi_155778853
quote:
6s.gif Op woensdag 2 september 2015 19:39 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Ja op het einde van de season spend ik mats
Noob vraag misschien, maar waar moet ik m'n mats aan uitgeven? De BS met juwelier die ik heb maken weinig boeiends voor mij a.t.m.
Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen.
pi_155778971
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 07:32 schreef knoffel het volgende:

[..]

Noob vraag misschien, maar waar moet ik m'n mats aan uitgeven? De BS met juwelier die ik heb maken weinig boeiends voor mij a.t.m.
Materials in de cube. :)
pi_155779158
Nu cubde ik gister een skrimshaw, niks verkeerds maar ook niet super goed. gelijk overgestapt op de zombie charger helltooth build. ging allemaal vrij soepel.
Maar, ik had dus een ancient staff als wapen, 900k damage en 10mil thoughness.
Met de skrimshaw zak ik naar 650k damage en 14 mil thoughness.

Met beide wapens kon ik een gr40 completen, met de staff was het sneller maar ging wel eens dood, met skrimshaw langzamer maar ik kon eigenlijk alles facetanken....

Nu heb ik geen idee wat ik moet gebruiken :P
  Moderator donderdag 3 september 2015 @ 08:38:59 #265
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_155779265
pfoe lekker avondje gister. Veel gear (wastes full, 2x BK swords en nog een hoop meuk) en heb nu lvl 37 grift op de farm _O_

Hele avond gezocht naar één bul katos wapen.. niet te vinden...
amper 30seconden in Firday zn game, en ja hoor.. instant drop :')

Vaag spel
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_155779493
Zodra je wat hoger in de rifts komt dan blijven de legends droppen ja :P
pi_155779525
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 07:54 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Materials in de cube. :)
Hij heeft de expansion nog niet volgens mij. ;)
Je hebt overigens een invite Knoffel.
  donderdag 3 september 2015 @ 09:11:37 #268
253373 knoffel
Baas boven Baas
pi_155779629
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 09:03 schreef Monolith het volgende:

[..]

Top! Zal vanmiddag naar de invité kijken. Heb de expansion overigens wel. Alleen nog nooit echt de tijd genomen om me eens goed te verdiepen in diablo 3.
Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen.
pi_155779958
weet iemand of die cube dubbel werkt?
Dus een leorics crown in cube en equipen voor 200% gem effectiveness?
pi_155780053
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 09:32 schreef Silverdigger2 het volgende:
weet iemand of die cube dubbel werkt?
Dus een leorics crown in cube en equipen voor 200% gem effectiveness?
quote:
Can you double-dip and get the same bonus twice, from wearing the item and from the KC? (I.E. from something like The Furnace.) (Travis Day says no double-dipping.)
Via: http://www.diabloii.net/b(...)crafting-kanais-cube
pi_155780070
quote:
:@
thanks

c_/ dat was vast makkelijk te googlen
pi_155780102
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 09:39 schreef Silverdigger2 het volgende:

[..]

:@
thanks

c_/ dat was vast makkelijk te googlen
Als je de goede termen gebruikt wel. Maar toch was het een goede vraag waar genoeg anderen ook antwoord op willen hebben waarschijnlijk. :)
pi_155780216
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 09:11 schreef knoffel het volgende:

[..]

Top! Zal vanmiddag naar de invité kijken. Heb de expansion overigens wel. Alleen nog nooit echt de tijd genomen om me eens goed te verdiepen in diablo 3.
Ik zie dat je WD speelt. Dan kun je b.v. zo'n build gaan maken.
pi_155781073
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 09:03 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik heb hem geholpen met het ophalen van de cube. ;)
Zodat we de vault konden doen. :P
pi_155782094
Tis wel makkelijk geworden hoor in seasons :D

Gisterochtend even geboost naar 70. Om 12 uur ongeveer begonnen met gearen op master, en 12 uur later (dus 0:00 gisteravond) kon ik t8 farmen zonder enig probleem.

Dat duurde voorheen wel wat langer :7
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_155782446
quote:
6s.gif Op donderdag 3 september 2015 11:36 schreef Blistering het volgende:
Tis wel makkelijk geworden hoor in seasons :D

Gisterochtend even geboost naar 70. Om 12 uur ongeveer begonnen met gearen op master, en 12 uur later (dus 0:00 gisteravond) kon ik t8 farmen zonder enig probleem.

Dat duurde voorheen wel wat langer :7
Das wel erg rap. Ik kan inmiddels wel aardig T8 farmen, maar dat heeft me toch wel een dag of 6 gekost. Nou kon ik ook niet echt geboost worden en meeleechen met anderen voor items, dus dat scheelt enorm. En bovendien zat het niet echt mee met het krijgen van items voor mijn toch wel redelijk van specifieke gear afhankelijke Monk build. :P
pi_155782588
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 11:49 schreef Monolith het volgende:

[..]

Das wel erg rap. Ik kan inmiddels wel aardig T8 farmen, maar dat heeft me toch wel een dag of 6 gekost. Nou kon ik ook niet echt geboost worden en meeleechen met anderen voor items, dus dat scheelt enorm. En bovendien zat het niet echt mee met het krijgen van items voor mijn toch wel redelijk van specifieke gear afhankelijke Monk build. :P
Ik zal ook zeker niet ontkennen dat ik veel geluk heb gehad hoor :P Ben nadat ik level 70 werd overigens niet meer geboost, dus moest ook gewoon met yellow meuk op master beginnen.

M'n char: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Apple-2623/hero/65593246

Heb inmiddels ook al een ancient mojo, maar die staat nog niet op m'n armory schijnbaar.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_155782836
quote:
6s.gif Op donderdag 3 september 2015 11:55 schreef Blistering het volgende:

[..]

Ik zal ook zeker niet ontkennen dat ik veel geluk heb gehad hoor :P Ben nadat ik level 70 werd overigens niet meer geboost, dus moest ook gewoon met yellow meuk op master beginnen.

Heb inmiddels ook al een ancient mojo, maar die staat nog niet op m'n armory schijnbaar.
Wat je bij elkaar hebt is echt heel rap gedaan, heb weinig mensen gezien die al snel makkelijk T8 aan kunnen
pi_155782931
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 12:04 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Wat je bij elkaar hebt is echt heel rap gedaan, heb weinig mensen gezien die al snel makkelijk T8 aan kunnen
:D

Moet nog een Furnace en een goeie necklace, dus ben nog niet tevreden :P

edit: En eigenlijk ook een ander wapen, maar weet nog niet zo goed welke echt goed is bij mijn build.
  donderdag 3 september 2015 @ 12:32:28 #280
253373 knoffel
Baas boven Baas
pi_155783442
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 09:53 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik zie dat je WD speelt. Dan kun je b.v. zo'n build gaan maken.
Nice! bedankt voor de tip, zal eens mee prutsen vanmiddag.
pi_155783795
quote:
6s.gif Op donderdag 3 september 2015 12:09 schreef Blistering het volgende:

[..]

:D

Moet nog een Furnace en een goeie necklace, dus ben nog niet tevreden :P

edit: En eigenlijk ook een ander wapen, maar weet nog niet zo goed welke echt goed is bij mijn build.
Mijn build is inmiddels qua gear compleetheid redelijk vergelijkbaar. Mis nog een Binding of the lost (al 6-7k shards aan gespendeerd) en een fist of azdinges.
Daarnaast nog alles ancient zien te krijgen en een wat betere roll op m'n hellfire amu.

Overigens had ik met 5 stuks van de set na 20 reroll pogingen van een set item via de cube nog steeds geen boots. :'(
Uiteindelijk was Kadala zo aardig om ze te geven.

[ Bericht 10% gewijzigd door Monolith op 03-09-2015 12:52:42 ]
pi_155784302
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 12:47 schreef Monolith het volgende:

[..]

Mijn build is inmiddels qua gear compleetheid redelijk vergelijkbaar. Mis nog een Binding of the lost (al 6-7k shards aan gespendeerd) en een fist of azdinges.
Daarnaast nog alles ancient zien te krijgen en een wat betere roll op m'n hellfire amu.

Overigens had ik met 5 stuks van de set na 20 reroll pogingen van een set item via de cube nog steeds geen boots. :'(
Uiteindelijk was Kadala zo aardig om ze te geven.
Ziet er ook prima uit hoor ^O^

Ik ben nu ook op het punt aanbeland dat ik eigenlijk of wapens of necks moet gamblen. Maar dat vind ik zonde, dus gamble ik maar andere pieces in de hoop ancients te scoren :P
pi_155784846
quote:
6s.gif Op donderdag 3 september 2015 13:08 schreef Blistering het volgende:

[..]

Ziet er ook prima uit hoor ^O^

Ik ben nu ook op het punt aanbeland dat ik eigenlijk of wapens of necks moet gamblen. Maar dat vind ik zonde, dus gamble ik maar andere pieces in de hoop ancients te scoren :P
Ja prima build ook verder, maar de legendary affix van Fist of Azdinges geeft m'n build nog 75-100% dps boost en met de belt krijg ik nog bijna permanent iets van 42-45% damage reduction. Aardig is ook wel dat je dus ziet dat sheet DPS echt helemaal geen zak meer zegt. Ik speel met mensen die 3 keer zoveel sheet dps hebben als ik maar nog geen deuk in een pakje boter slaan, terwijl ik met SSS / exploding palm zowat alles instakill op T7. :P
pi_155785524
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 13:33 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ja prima build ook verder, maar de legendary affix van Fist of Azdinges geeft m'n build nog 75-100% dps boost en met de belt krijg ik nog bijna permanent iets van 42-45% damage reduction. Aardig is ook wel dat je dus ziet dat sheet DPS echt helemaal geen zak meer zegt. Ik speel met mensen die 3 keer zoveel sheet dps hebben als ik maar nog geen deuk in een pakje boter slaan, terwijl ik met SSS / exploding palm zowat alles instakill op T7. :P
Sorry. :@
pi_155785581
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 14:02 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Sorry. :@
Geeft niets hoor. Floyd liep gisteren ook gewoon lekker mee met een Sage's set voor extra death's breaths en een nemesis bracer voor extra elites. :P
pi_155785643
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 14:06 schreef Monolith het volgende:

[..]

Geeft niets hoor. Floyd liep gisteren ook gewoon lekker mee met een Sage's set voor extra death's breaths en een nemesis bracer voor extra elites. :P
Maar mijn Black Holes en Slow Times gooien wel alle mobs bij elkaar voor je. :P
pi_155786000
Ja, daarom zit ik ook met mn vraag welke van de twee items ik nu moet gebruiken.....ik merk wel dat het ietsje langzamer is, maar zoveel veiliger...achja, maar nog wat meer zelf testen :P
pi_155786360
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 14:29 schreef Abdus18 het volgende:
Ja, daarom zit ik ook met mn vraag welke van de twee items ik nu moet gebruiken.....ik merk wel dat het ietsje langzamer is, maar zoveel veiliger...achja, maar nog wat meer zelf testen :P
Nou ja het is softcore, dus 'veilig' is niet zo'n issue. Uiteindelijk gaat het maar om één criterium eigenlijk en dat is clear speed. Meer damage = sneller clearen, maar vaker = minder snel clearen. De vraag is welke van de twee de meeste impact heeft.
pi_155787283
Damn ik heb niet zo een geluk als de meeste hier met items. Ik heb nog geen ruk aan items voor mn monk, en gisteren voor het eerst pas iets van de nieuwe uliana set voor de monk gehad :/
T8 is nog even buiten mn bereik.
Wel zo een beetje de hele inna's set gehad, maar ik wil juist uliana of de generator build met de shenlongs proberen.
pi_155787296
quote:
6s.gif Op donderdag 3 september 2015 11:55 schreef Blistering het volgende:

[..]

Netjes man, wat een items heb je al. Jaloers :)
  donderdag 3 september 2015 @ 15:43:17 #291
194233 Friday12
Originele kloon
pi_155787469
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 15:33 schreef aspi het volgende:
Damn ik heb niet zo een geluk als de meeste hier met items. Ik heb nog geen ruk aan items voor mn monk, en gisteren voor het eerst pas iets van de nieuwe uliana set voor de monk gehad :/
Wel zo een beetje de hele inna's set gehad, maar ik wil juist uliana of de generator build met de shenlongs proberen.
Als je inna's hebt kan je support gaan voor greater rifts :P
pi_155787545
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 14:50 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou ja het is softcore, dus 'veilig' is niet zo'n issue. Uiteindelijk gaat het maar om één criterium eigenlijk en dat is clear speed. Meer damage = sneller clearen, maar vaker = minder snel clearen. De vraag is welke van de twee de meeste impact heeft.
Klopt ook wel weer.. al is het ook wel lekker om gewoon met de ogen dicht je rift te doen XD haha
pi_155787610
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 15:33 schreef aspi het volgende:
Er zijn vrij veel prima builds met Monk. Je kunt rustig eens meewandelen op T6 of T7 vanavond als ik tijd heb om te spelen hoor, dan krijg je snel genoeg gear. ;)
pi_155790060
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 15:34 schreef aspi het volgende:

[..]

Netjes man, wat een items heb je al. Jaloers :)

Het is super random allemaal. Speel samen met m'n broer die 2 dagen langer lvl 70 is als ik, en die heeft nog altijd mindere gear dan ik. Hij speelt Monk, en heeft echt pech met wapens met name :P
pi_155792910
Altijd te adviseren om gewoon in clanchat te vragen of je met iemand mee kan lopen, meestal kan dat wel dan pak je ook wat xp en shards en met wat geluk ook stuff
pi_155793011
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 19:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Altijd te adviseren om gewoon in clanchat te vragen of je met iemand mee kan lopen, meestal kan dat wel dan pak je ook wat xp en shards en met wat geluk ook stuff
Precies, met een paar uitzonderingen vindt niemand het erg om anderen even op weg te helpen. ;)
pi_155803378
Ugh, 20 uur played in 2 dagen :P Paragon 309 al :')

Vandaag een redelijke Hellfire weten te scoren: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Apple-2623/hero/65593246

Al met al wel prima ook hoe dat nu geregeld is met die machines. Gewoon op t10 even die bosses killen en je hebt standaard weer 2 of als je geluk hebt 3 necks erbij ^O^
pi_155803583

Wel erg fijn idd die hellfire nu. Helemaal met 4 man die allemaal een machine hebben.
  † In Memoriam † vrijdag 4 september 2015 @ 01:25:11 #299
159966 lifeblind
pi_155807434
Die naam :') Ik vraag me serieus af wat ze bij blizz gebruiken als ze dat soort dingen bedenken :D
pi_155807613
T7 gaat ook prima nu. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')