Das wel erg rap. Ik kan inmiddels wel aardig T8 farmen, maar dat heeft me toch wel een dag of 6 gekost. Nou kon ik ook niet echt geboost worden en meeleechen met anderen voor items, dus dat scheelt enorm. En bovendien zat het niet echt mee met het krijgen van items voor mijn toch wel redelijk van specifieke gear afhankelijke Monk build.quote:Op donderdag 3 september 2015 11:36 schreef Blistering het volgende:
Tis wel makkelijk geworden hoor in seasons
Gisterochtend even geboost naar 70. Om 12 uur ongeveer begonnen met gearen op master, en 12 uur later (dus 0:00 gisteravond) kon ik t8 farmen zonder enig probleem.
Dat duurde voorheen wel wat langer
Ik zal ook zeker niet ontkennen dat ik veel geluk heb gehad hoorquote:Op donderdag 3 september 2015 11:49 schreef Monolith het volgende:
[..]
Das wel erg rap. Ik kan inmiddels wel aardig T8 farmen, maar dat heeft me toch wel een dag of 6 gekost. Nou kon ik ook niet echt geboost worden en meeleechen met anderen voor items, dus dat scheelt enorm. En bovendien zat het niet echt mee met het krijgen van items voor mijn toch wel redelijk van specifieke gear afhankelijke Monk build.
Wat je bij elkaar hebt is echt heel rap gedaan, heb weinig mensen gezien die al snel makkelijk T8 aan kunnenquote:Op donderdag 3 september 2015 11:55 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik zal ook zeker niet ontkennen dat ik veel geluk heb gehad hoorBen nadat ik level 70 werd overigens niet meer geboost, dus moest ook gewoon met yellow meuk op master beginnen.
M'n char: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Apple-2623/hero/65593246
Heb inmiddels ook al een ancient mojo, maar die staat nog niet op m'n armory schijnbaar.
quote:Op donderdag 3 september 2015 12:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat je bij elkaar hebt is echt heel rap gedaan, heb weinig mensen gezien die al snel makkelijk T8 aan kunnen
Nice! bedankt voor de tip, zal eens mee prutsen vanmiddag.quote:Op donderdag 3 september 2015 09:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie dat je WD speelt. Dan kun je b.v. zo'n build gaan maken.
Mijn build is inmiddels qua gear compleetheid redelijk vergelijkbaar. Mis nog een Binding of the lost (al 6-7k shards aan gespendeerd) en een fist of azdinges.quote:Op donderdag 3 september 2015 12:09 schreef Blistering het volgende:
[..]![]()
Moet nog een Furnace en een goeie necklace, dus ben nog niet tevreden
edit: En eigenlijk ook een ander wapen, maar weet nog niet zo goed welke echt goed is bij mijn build.
Ziet er ook prima uit hoorquote:Op donderdag 3 september 2015 12:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mijn build is inmiddels qua gear compleetheid redelijk vergelijkbaar. Mis nog een Binding of the lost (al 6-7k shards aan gespendeerd) en een fist of azdinges.
Daarnaast nog alles ancient zien te krijgen en een wat betere roll op m'n hellfire amu.
Overigens had ik met 5 stuks van de set na 20 reroll pogingen van een set item via de cube nog steeds geen boots.![]()
Uiteindelijk was Kadala zo aardig om ze te geven.
Ja prima build ook verder, maar de legendary affix van Fist of Azdinges geeft m'n build nog 75-100% dps boost en met de belt krijg ik nog bijna permanent iets van 42-45% damage reduction. Aardig is ook wel dat je dus ziet dat sheet DPS echt helemaal geen zak meer zegt. Ik speel met mensen die 3 keer zoveel sheet dps hebben als ik maar nog geen deuk in een pakje boter slaan, terwijl ik met SSS / exploding palm zowat alles instakill op T7.quote:Op donderdag 3 september 2015 13:08 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ziet er ook prima uit hoor![]()
Ik ben nu ook op het punt aanbeland dat ik eigenlijk of wapens of necks moet gamblen. Maar dat vind ik zonde, dus gamble ik maar andere pieces in de hoop ancients te scoren
Sorry.quote:Op donderdag 3 september 2015 13:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja prima build ook verder, maar de legendary affix van Fist of Azdinges geeft m'n build nog 75-100% dps boost en met de belt krijg ik nog bijna permanent iets van 42-45% damage reduction. Aardig is ook wel dat je dus ziet dat sheet DPS echt helemaal geen zak meer zegt. Ik speel met mensen die 3 keer zoveel sheet dps hebben als ik maar nog geen deuk in een pakje boter slaan, terwijl ik met SSS / exploding palm zowat alles instakill op T7.
Geeft niets hoor. Floyd liep gisteren ook gewoon lekker mee met een Sage's set voor extra death's breaths en een nemesis bracer voor extra elites.quote:
Maar mijn Black Holes en Slow Times gooien wel alle mobs bij elkaar voor je.quote:Op donderdag 3 september 2015 14:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Geeft niets hoor. Floyd liep gisteren ook gewoon lekker mee met een Sage's set voor extra death's breaths en een nemesis bracer voor extra elites.
Nou ja het is softcore, dus 'veilig' is niet zo'n issue. Uiteindelijk gaat het maar om één criterium eigenlijk en dat is clear speed. Meer damage = sneller clearen, maar vaker = minder snel clearen. De vraag is welke van de twee de meeste impact heeft.quote:Op donderdag 3 september 2015 14:29 schreef Abdus18 het volgende:
Ja, daarom zit ik ook met mn vraag welke van de twee items ik nu moet gebruiken.....ik merk wel dat het ietsje langzamer is, maar zoveel veiliger...achja, maar nog wat meer zelf testen
Netjes man, wat een items heb je al. Jaloersquote:Op donderdag 3 september 2015 11:55 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik zal ook zeker niet ontkennen dat ik veel geluk heb gehad hoorBen nadat ik level 70 werd overigens niet meer geboost, dus moest ook gewoon met yellow meuk op master beginnen.
M'n char: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Apple-2623/hero/65593246
Heb inmiddels ook al een ancient mojo, maar die staat nog niet op m'n armory schijnbaar.
Als je inna's hebt kan je support gaan voor greater riftsquote:Op donderdag 3 september 2015 15:33 schreef aspi het volgende:
Damn ik heb niet zo een geluk als de meeste hier met items. Ik heb nog geen ruk aan items voor mn monk, en gisteren voor het eerst pas iets van de nieuwe uliana set voor de monk gehad :/
T8 is nog even buiten mn bereik.
Wel zo een beetje de hele inna's set gehad, maar ik wil juist uliana of de generator build met de shenlongs proberen.
Klopt ook wel weer.. al is het ook wel lekker om gewoon met de ogen dicht je rift te doen XD hahaquote:Op donderdag 3 september 2015 14:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja het is softcore, dus 'veilig' is niet zo'n issue. Uiteindelijk gaat het maar om één criterium eigenlijk en dat is clear speed. Meer damage = sneller clearen, maar vaker = minder snel clearen. De vraag is welke van de twee de meeste impact heeft.
Er zijn vrij veel prima builds met Monk. Je kunt rustig eens meewandelen op T6 of T7 vanavond als ik tijd heb om te spelen hoor, dan krijg je snel genoeg gear.quote:Op donderdag 3 september 2015 15:33 schreef aspi het volgende:
Damn ik heb niet zo een geluk als de meeste hier met items. Ik heb nog geen ruk aan items voor mn monk, en gisteren voor het eerst pas iets van de nieuwe uliana set voor de monk gehad :/
T8 is nog even buiten mn bereik.
Wel zo een beetje de hele inna's set gehad, maar ik wil juist uliana of de generator build met de shenlongs proberen.
Thanksquote:Op donderdag 3 september 2015 15:34 schreef aspi het volgende:
[..]
Netjes man, wat een items heb je al. Jaloers
Precies, met een paar uitzonderingen vindt niemand het erg om anderen even op weg te helpen.quote:Op donderdag 3 september 2015 19:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Altijd te adviseren om gewoon in clanchat te vragen of je met iemand mee kan lopen, meestal kan dat wel dan pak je ook wat xp en shards en met wat geluk ook stuff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |