Is alleen in story mode toch?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wordt aangeraden om die op lvl 18 te doen voor de crown drop. Ruby er in en dan heb je een mooie exp boost.

Volgens mij wel ja. Maar op lvl 18 loop je daar zo heen natuurlijk en heb je e vervolgens enorm veel profijt van.quote:

Dat is de Story mode, niet de bounty. Maar ja, wordt inderdaad aangeraden om de skeleton king story mode te doen ergens boven level 18 (vanaf level 18 guaranteed socket). Sommige zeggen om het gelijk te halen, anderen zeggen weer dat je moet wachten tot je een star ruby hebt gevonden...quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wordt aangeraden om die op lvl 18 te doen voor de crown drop. Ruby er in en dan heb je een mooie exp boost.

Maak lvl 70 ceremonial knife vanuit de BS en dan gewoon transmuten naar legendaries.. Heb je best snel alle soortenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:20 schreef Black-Hole het volgende:
Wat is die cube een hele fijne toevoeging. Gisteren voor m'n WD de RoRG en mijn slechte Carnevil ge-extract en de twee missende Zunimassa set stukken kunnen converten. Heb nu voor een groot deel de items compleet voor de Carnivel build die ik op IcyVeins vond.
Mis nog cruciale stukken zoals een Star Metal Kukri en een Dagger of Darts en ook de Focus ring zodat ik de Bastion set kan gebruiken. Ook nog alle legendary gems moeten nog geplaatst worden maar ben al wel begonnen om ze te levelen van de build.
Gebruikte nog een standaard Pet build met de Tall Mans Finger maar de nieuwe Carnevil build is nu al vele malen beter en dan mis ik zog veel cruciale items. Zit volgens mij heel veel potentie in die build![]()
Nu hopen dat ik snel over een SMK en DoD zie droppen of dat de Cube meewerkt en op die manier aan de wapens kan komen. Zal wel niet gezien mijn ervaringen met RNG maar we zullen het zien.
Wat is trouwens qua hoeveelheid drops beter qua riften, een reguliere of een greater rift? Of zit daar weinig verschil in? Zal sowieso eerst de greater rifts doen zodat ik de gems kan levelen.
Wij zou mij trouwens kunnen toevoegen aan de Fok! clan? Alleen solo wordt op een gegeven moment ook saai![]()
Season 4 laat ik lekker aan me voorbij schieten overigens, wel een keer season gedaan maar speel toch liever met m'n WD in plaats van overnieuw te beginnen.

Mja, lvlen tot 70 is doorgaans niet het 'leuke' gedeelte van Diablo dus hoe sneller je daar klaar mee bent, des te beter.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon spelen en doen wat je leuk vindt jo

Nee dat klopt, maar ik denk dat er wel genoeg mensen actief zijn in het begin, dan zal het wel rap genoeg gaanquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, lvlen tot 70 is doorgaans niet het 'leuke' gedeelte van Diablo dus hoe sneller je daar klaar mee bent, des te beter.

Ja er zullen vast ook wel mensen in de clan zijn die vrij snel op lvl 70 zitten. In dat geval zijn andere mensen met een paar torment games leechen ook zo lvl 70.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee dat klopt, maar ik denk dat er wel genoeg mensen actief zijn in het begin, dan zal het wel rap genoeg gaan

Wie weet dat ik vanavond nog wat tijd heb, maar zo niet, dan kan ik na het weekend vast wel ergens even met je meeliften.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:05 schreef Sapstengel het volgende:
Ik hoop vanavond wel 70 te zijn. In 5-6 uur moet het wel lukken, dan is het uiteindelijk nog maar 11 uur. Tenzij ik er eerder genoeg van krijg.
Vooral dat stuk van 63-70 is altijd zo zwaar

Jep gisteren stuk of 25 gedaan op deze manier maar nog geen DoD of SMK. En dat terwijl je op YouTube een filmpje hebt van een gast die gewoon binnen 15 pogingen zowel een DoD en SMK krijgtquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Maak lvl 70 ceremonial knife vanuit de BS en dan gewoon transmuten naar legendaries.. Heb je best snel alle soorten

De RNG heeft al vele mensen tot waanzin gedreven.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:10 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Jep gisteren stuk of 25 gedaan op deze manier maar nog geen DoD of SMK. En dat terwijl je op YouTube een filmpje hebt van een gast die gewoon binnen 15 pogingen zowel een DoD en SMK krijgt

Was ik net over m'n Kadala trauma heen om Tasker&Theo's te krijgen begin jij er weer overquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
De RNG heeft al vele mensen tot waanzin gedreven.
Heb al zo vaak gehad dat je zelf iets zoekt en bij Kadala duizenden shards had verspild zonder resultaat, waarna iemand anders doodleuk met 3 pogingen de item krijgt die jij wil.

Mijn groep gaat zoals altijd voor de max 4.5 uurquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:05 schreef Sapstengel het volgende:
Ik hoop vanavond wel 70 te zijn. In 5-6 uur moet het wel lukken, dan is het uiteindelijk nog maar 11 uur. Tenzij ik er eerder genoeg van krijg.
Vooral dat stuk van 63-70 is altijd zo zwaar

Nee niet bekend, thanks !quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:44 schreef Black-Hole het volgende:
Misschien al bekend hier maar het Youtube kanaal van J Macc is wel erg aan te raden als je witch doctor speelt.

Yep, ziek hoe snel het gaat en het regent legs en set itemsquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:48 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Nee niet bekend, thanks !leuke speedclear build heeft die
zoeits wil ik nu ook wel eens bereiken

Goed idee. Group play is altijd beterquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wie weet dat ik vanavond nog wat tijd heb, maar zo niet, dan kan ik na het weekend vast wel ergens even met je meeliften.

Heb eerst een borrel met barbecue vanavond hoor, dus weet niet of ik vanavond al kan joinen (of eigenlijk meer of ik dan nog zin heb om D3 aan te slingeren).quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goed idee. Group play is altijd beter
Daarom levelt Friday natuurlijk zo snel, met 3 anderen en de xp bonus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |