Is alleen in story mode toch?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wordt aangeraden om die op lvl 18 te doen voor de crown drop. Ruby er in en dan heb je een mooie exp boost.

Volgens mij wel ja. Maar op lvl 18 loop je daar zo heen natuurlijk en heb je e vervolgens enorm veel profijt van.quote:

Dat is de Story mode, niet de bounty. Maar ja, wordt inderdaad aangeraden om de skeleton king story mode te doen ergens boven level 18 (vanaf level 18 guaranteed socket). Sommige zeggen om het gelijk te halen, anderen zeggen weer dat je moet wachten tot je een star ruby hebt gevonden...quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:18 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wordt aangeraden om die op lvl 18 te doen voor de crown drop. Ruby er in en dan heb je een mooie exp boost.

Maak lvl 70 ceremonial knife vanuit de BS en dan gewoon transmuten naar legendaries.. Heb je best snel alle soortenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 09:20 schreef Black-Hole het volgende:
Wat is die cube een hele fijne toevoeging. Gisteren voor m'n WD de RoRG en mijn slechte Carnevil ge-extract en de twee missende Zunimassa set stukken kunnen converten. Heb nu voor een groot deel de items compleet voor de Carnivel build die ik op IcyVeins vond.
Mis nog cruciale stukken zoals een Star Metal Kukri en een Dagger of Darts en ook de Focus ring zodat ik de Bastion set kan gebruiken. Ook nog alle legendary gems moeten nog geplaatst worden maar ben al wel begonnen om ze te levelen van de build.
Gebruikte nog een standaard Pet build met de Tall Mans Finger maar de nieuwe Carnevil build is nu al vele malen beter en dan mis ik zog veel cruciale items. Zit volgens mij heel veel potentie in die build
Nu hopen dat ik snel over een SMK en DoD zie droppen of dat de Cube meewerkt en op die manier aan de wapens kan komen. Zal wel niet gezien mijn ervaringen met RNG maar we zullen het zien.
Wat is trouwens qua hoeveelheid drops beter qua riften, een reguliere of een greater rift? Of zit daar weinig verschil in? Zal sowieso eerst de greater rifts doen zodat ik de gems kan levelen.
Wij zou mij trouwens kunnen toevoegen aan de Fok! clan? Alleen solo wordt op een gegeven moment ook saai
Season 4 laat ik lekker aan me voorbij schieten overigens, wel een keer season gedaan maar speel toch liever met m'n WD in plaats van overnieuw te beginnen.

Mja, lvlen tot 70 is doorgaans niet het 'leuke' gedeelte van Diablo dus hoe sneller je daar klaar mee bent, des te beter.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon spelen en doen wat je leuk vindt jo

Nee dat klopt, maar ik denk dat er wel genoeg mensen actief zijn in het begin, dan zal het wel rap genoeg gaanquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, lvlen tot 70 is doorgaans niet het 'leuke' gedeelte van Diablo dus hoe sneller je daar klaar mee bent, des te beter.

Ja er zullen vast ook wel mensen in de clan zijn die vrij snel op lvl 70 zitten. In dat geval zijn andere mensen met een paar torment games leechen ook zo lvl 70.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee dat klopt, maar ik denk dat er wel genoeg mensen actief zijn in het begin, dan zal het wel rap genoeg gaan

Wie weet dat ik vanavond nog wat tijd heb, maar zo niet, dan kan ik na het weekend vast wel ergens even met je meeliften.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:05 schreef Sapstengel het volgende:
Ik hoop vanavond wel 70 te zijn. In 5-6 uur moet het wel lukken, dan is het uiteindelijk nog maar 11 uur. Tenzij ik er eerder genoeg van krijg.
Vooral dat stuk van 63-70 is altijd zo zwaar

Jep gisteren stuk of 25 gedaan op deze manier maar nog geen DoD of SMK. En dat terwijl je op YouTube een filmpje hebt van een gast die gewoon binnen 15 pogingen zowel een DoD en SMK krijgtquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:17 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Maak lvl 70 ceremonial knife vanuit de BS en dan gewoon transmuten naar legendaries.. Heb je best snel alle soorten

De RNG heeft al vele mensen tot waanzin gedreven.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:10 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Jep gisteren stuk of 25 gedaan op deze manier maar nog geen DoD of SMK. En dat terwijl je op YouTube een filmpje hebt van een gast die gewoon binnen 15 pogingen zowel een DoD en SMK krijgt

Was ik net over m'n Kadala trauma heen om Tasker&Theo's te krijgen begin jij er weer overquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
De RNG heeft al vele mensen tot waanzin gedreven.
Heb al zo vaak gehad dat je zelf iets zoekt en bij Kadala duizenden shards had verspild zonder resultaat, waarna iemand anders doodleuk met 3 pogingen de item krijgt die jij wil.

Mijn groep gaat zoals altijd voor de max 4.5 uurquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:05 schreef Sapstengel het volgende:
Ik hoop vanavond wel 70 te zijn. In 5-6 uur moet het wel lukken, dan is het uiteindelijk nog maar 11 uur. Tenzij ik er eerder genoeg van krijg.
Vooral dat stuk van 63-70 is altijd zo zwaar

Nee niet bekend, thanks !quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:44 schreef Black-Hole het volgende:
Misschien al bekend hier maar het Youtube kanaal van J Macc is wel erg aan te raden als je witch doctor speelt.
 leuke speedclear build heeft die
 leuke speedclear build heeft die  zoeits wil ik nu ook wel eens bereiken
 zoeits wil ik nu ook wel eens bereiken  

Yep, ziek hoe snel het gaat en het regent legs en set itemsquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:48 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Nee niet bekend, thanks !leuke speedclear build heeft die
zoeits wil ik nu ook wel eens bereiken

Goed idee. Group play is altijd beterquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wie weet dat ik vanavond nog wat tijd heb, maar zo niet, dan kan ik na het weekend vast wel ergens even met je meeliften.

Heb eerst een borrel met barbecue vanavond hoor, dus weet niet of ik vanavond al kan joinen (of eigenlijk meer of ik dan nog zin heb om D3 aan te slingeren).quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goed idee. Group play is altijd beter
Daarom levelt Friday natuurlijk zo snel, met 3 anderen en de xp bonus.

Oh maakt niet uit, als je later dit weekend joined ben je ook snel genoeg 70 om daarna rifts en bounties te farmen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Heb eerst een borrel met barbecue vanavond hoor, dus weet niet of ik vanavond al kan joinen (of eigenlijk meer of ik dan nog zin heb om D3 aan te slingeren).

En ook de group setupquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Goed idee. Group play is altijd beter
Daarom levelt Friday natuurlijk zo snel, met 3 anderen en de xp bonus.

We dragen allemaal max xp gear lolquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:47 schreef Sapstengel het volgende:
Dat helpt ook idd, en als die support ook nog xp gear gaat dragen gaat het helemaal lekker.
Las nog iets wat ik niet wist over die 60 wapens: zorgen dat je er eentje krijgt met eens secondary als "x chance to freeze on hit" omdat het een enorme berg affixes weghaalt en dus grotere kans voor reduced level req.

Helemaal met 4 man idd, dan kun je gewoon vol XP gaan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
We dragen allemaal max xp gear lol
als er xp vs dps is wint xp meestal omdat alles toch supersnel dood gaat

Mjah echt hardcore voor lange tijd wel, zoals raiden in WoW.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:59 schreef Monolith het volgende:
De tijd van dergelijke hardcore gaming ligt toch wel aardig achter me.

Het is een weekend veel spelen en dan gewoon ru stig paragons doen enzoquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 15:59 schreef Monolith het volgende:
De tijd van dergelijke hardcore gaming ligt toch wel aardig achter me.

Ja klopt hoor, D3 kun je gelukkig redelijk casual spelen. Even inloggen, paar potjes en weer weg. Ik heb Final Fantasy XI redelijk serieus gespeeld en dan had je voor een sessie toch wel minimaal 2-3 uur nodig eigenlijk. Je moest sowieso vaak eerst een tijdje zoeken naar een party, dan nog rustig 15-30 minuten reizen en om een beetje wat exp te krijgen moest je ook wel een tijdje spelen. En voor een drop van bepaalde bosses had je gewoon 2 weken nodig met alle prereqs, terwijl de droprate dan iets van 25% was en er 5 man mee lootten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mjah echt hardcore voor lange tijd wel, zoals raiden in WoW.
Diablo is redelijk on/off dat bevalt me wel. Start van het nieuwe seizoen even een weekendje grinden en dan gewoon rustig verder spelen.

quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:46 schreef Abdus18 het volgende:
nu nog een pizzaatje eten en we kunnen ervoor gaan zitten

Barbiequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:56 schreef BarryOSeven het volgende:
Weten jullie al wat jullie gaan spelen?
Ben zelf van plan WD te doen, maar hoorde dat deze slecht is deze patch.
Maakt dat erg veel uit? Ik hoef niet de beste van de wereld te worden.

Ja barb is het beste. Maar als het niet betekent dat ik helemaal niet meer met een group mee kan komen dan zou ik het liefst WD spelen straks.quote:

18 uur zou hij up zijn toch? Moet nog even een quest bij Hearthstone halen voordat ik aan diablo kan beginnenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:02 schreef Abdus18 het volgende:
"There was a problem creating your hero"

Nope 17.00quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:04 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
18 uur zou hij up zijn toch? Moet nog even een quest bij Hearthstone halen voordat ik aan diablo kan beginnen

Hmm minder, nouja hoe hangen de servers erbij? Valt er in te loggen? Anders blijf ik wel even bij hearthstonequote:

Hahah we zijn al bij de 20 en we hebben lut socks + gundho gearquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:14 schreef Abdus18 het volgende:
nu werkt het allemaal wel, soms eff wachten tot een game gemaakt wordt

Iemand?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:54 schreef RickoKun het volgende:
Heb sinds gisteren diablo 3 voor de ps4 gehaald. Momenteel speel ik op hard met mn barbaartje lvl 3.
Dr zit me iets dwars though, kan ik nergens zien hoeveel damage ik doe met welke skill?

Even kijken bij je skills daar staat hetquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Iemand?
Met mijn nieuwe barb beun ik simpel door de levels solo heen trouwens.
Had twee dagen geleden met een kameraad de witch doctor aangemaakt, maar die deed nauwelijks damage.
Had ik dan ook niet veel aan als ik met een zwaard rondliep terwijl de standaard aanval schieten met een buisje was

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |