abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155587424
Gefeliciteerd Joycie *O*
pi_155587441
Yes Joycie, van harte! *O*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_155587604
Jaaa Joycie. Daar is ze dan! *O*
pi_155587625
Joycie yea!!!! *O* *O* Allervanhartelijkst met jullie kleine stoere dame. Wát een prestatie zeg. En wat goed dat je het er zonder keizersnede vanaf hebt weten te brengen! Top. En haar gewicht _O_ dat is gewoon bijna p10 man! Superfijn.
Kom lekker bij, voor zover dat gaat in de hectische momenten nu. En ik hoop dat je je meisje snel bij je hebt. Gefeliciteerd :*
:)
pi_155587673
Joycie gefeliciteerd! :)
pi_155587677
Gefeliciteerd Joycie!! Wat heb je dat top gedaan! *O* En ze heeft een prachtige naam gekregen O+!
pi_155588392
Gefeliciteerd Joycie! *O*
pi_155588863
Heb net even teruggelezen. En vind het zo lief hoe jullie hebben meegeleeft! Ik ga zo L. opdracht geven om de foto's op de laptop te zetten dan kan ik er vanavond eentje uploaden.

Over anderhalf uur ga ik weer even zwijmelen voor de couveuse!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_155588888
Joyce gefeliciteerd *O* *O*
pi_155588910
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 13:49 schreef J0ycie88 het volgende:
Heb net even teruggelezen. En vind het zo lief hoe jullie hebben meegeleeft! Ik ga zo L. opdracht geven om de foto's op de laptop te zetten dan kan ik er vanavond eentje uploaden.

Over anderhalf uur ga ik weer even zwijmelen voor de couveuse!
Gefeliciteerd!!! Ik ben benieuwd naar de foto, maar doe het vooral rustig aan :)
pi_155588963
Gefeliciteerd Joycie, ik ben heel blij met deze goede update. Ik hoopte de hele tijd zo dat alles goed met jullie was & ging! Rust maar lekker uit :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
  donderdag 27 augustus 2015 @ 13:55:05 #62
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_155589008
*O* gefeliciteerd Joycie!
pi_155589308
Gefeliciteerd met jullie kleine meid Joycie! *O* Wat ontzettend goed dat het je gelukt is het helemaal zelf te doen! Heel veel geluk samen. O+
pi_155589319
je klinkt heerlijk verliefd joycie O+

ik ga straks naar kruidvat want ik had begrepen dat die kruidnootjes hebben :9 :+ het komt met bakken uit de hemel hier nu dus het mag vind ik O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_155589368
Gefeliciteerd Joycie! Wat fijn dat het goed met haar! Jij ook succes met herstellen!
  donderdag 27 augustus 2015 @ 14:10:23 #66
50430 Yuki
Student Midwife
pi_155589373
J0ycie, van harte gefeliciteerd met jullie meisje! Een voorspoedig herstel voor jullie allebei en veel geluk met z'n drieën :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_155589633
Gefeliciteerd Joycie! *O* voorspoedig herstel gewenst!
  donderdag 27 augustus 2015 @ 14:34:57 #68
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_155590057

Mignonne ;( :*
pi_155590090
gegeliciteerd, joycie! goed gedaan! *O* *O* *O*

en mignonne, sterkte :*
  donderdag 27 augustus 2015 @ 14:40:17 #70
50430 Yuki
Student Midwife
pi_155590196
Oh shit mignonne, helemaal overheen gelezen ;(
Sterkte :*
♥ || Baby catcher in training || ♥
  Moderator donderdag 27 augustus 2015 @ 14:40:37 #71
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_155590205
Gefeliciteerd Joycie! *O* Ben heel benieuwd naar de eerste foto's O+
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_155590425
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 14:08 schreef mignonne het volgende:
je klinkt heerlijk verliefd joycie O+

ik ga straks naar kruidvat want ik had begrepen dat die kruidnootjes hebben :9 :+ het komt met bakken uit de hemel hier nu dus het mag vind ik O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:* Kruidnoten O+
pi_155590512
Joycie!!! Gefeliciteerd met jullie moppie met mooie naam! Nu lekker zwijmelen, heel veel geluk en gezondheid voor jullie! *O*
pi_155590993
pi_155591076
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 14:49 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

:* Kruidnoten O+
jah O+
alleen waren ze op. En als added bonus zaten we net middenin een enorme hoosbui en waren we alledrie letterlijk nat tot op ons ondergoed :') maarrrr... ik heb toastjes en zulks met beleg gehaald. Ook lekk0r.
pi_155591101
Sterkte mignonne :*
pi_155591228
Dankjulliewel ♡
het is echt niet leuk en mn hoofd staat er enerzijds helemaal niet naar, zulke dingen. Gewoon omdat je niet wilt dat het echt is zeg maar. Maar anderzijds is het wel heel fijn om je steentje bij te kunnen dragen en een beetje te ontzorgen.
pi_155591272
Whoeiii!!! Gefeliciteerd Joycie! Fijn dat alles naar omstandigheden goed gaat!

En Mignonne.. sterkte.. Nooit leuk zulke dingen!
pi_155591518
Wauw Joycie. Gefeliciteerd, super! Lekker zwijmelen bij jullie meisje hoor!
pi_155591554
He get Mignonne ;( dat is snel gegaan, aggressieve prutziekte. Sterkte met alles eromheen, komt nog veel bij kijken geloof ik.
Twee kilozakken mag ook :*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_155591695
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 15:29 schreef pinquit het volgende:
He get Mignonne ;( dat is snel gegaan, aggressieve prutziekte. Sterkte met alles eromheen, komt nog veel bij kijken geloof ik.
Twee kilozakken mag ook :*
We zijn gelukkig nog niet zķ ver, maar je moet zoiets regelen op moment dat iemand nog wilsbekwaam is enz. Maar het gaat wel vreselijk hard ja en ik word er ontzettend verdrietig van.
SPOILER
pi_155591732
Joycie! Je meisje is er!!

En met de allermooiste meisjesnaam die er is O+ ;) Gefeliciteerd en lekker zwijmelen bij de couveuse! Hopelijk gauw ook op je arm en zulks *;
pi_155591748
Boh mignonne dat klinkt allemaal heel nasty ;( Sterkte!
pi_155592627
Hier was net de verloskundige er die na de bevalling elke dag een uur langskomt om te kijken hoe het met mij en de baby gaat. Op zich een hartstikke lief mens, maar ze is wel een beetje zweverig. Vind ik soms wel lastig, want ik ben niet zo van al die zweverige, homeopathie zaken enzo...
  donderdag 27 augustus 2015 @ 16:18:14 #85
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_155592703
Wat was er zo zweverig ? :D dus geen lotusbevalling voor jou?
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_155592770
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 16:18 schreef Moppert het volgende:
Wat was er zo zweverig ? :D dus geen lotusbevalling voor jou?
Geen lotusbevalling voor mij, nee. Dat we alvast wel kamillebloemen moesten kopen, want dat was goed voor alles. En dat ze straks na de bevalling altijd een koffer bij zich heeft met homeopatsche dingen, en dat we haar daar maar in moesten vertrouwen en het uitproberen enzo. natuurlijk, baadt het niet dan schaadt het ook niet, maar ik kan me daar nooit zo in vinden...

Sowieso zijn veel duitse medische mensen wat aan de zweverige kant van het spectrum, merk ik. Groot verschil met wat ik in NL en Zweden heb meegemaakt..
pi_155592784
Joycie gefeliciteerd met jullie dochter!! Wat fijn dat ze het na omstandigheden zo goed doet.

Welkom appelientje en skjor

Leonietje een goede echo gehad, fijn om alvast een kloppend hartje gezien te hebben. Hopelijk vliegen komende weken voorbij en zit je snel in het 2de trimester.

Frummeltje een meisje, had jezelf ook dat voorgevoel?

Mignonne sterkte, met zo'n aanvraag regelen word je wel erg met je neus op de feiten gedrukt.
pi_155592880
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 16:20 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Geen lotusbevalling voor mij, nee. Dat we alvast wel kamillebloemen moesten kopen, want dat was goed voor alles. En dat ze straks na de bevalling altijd een koffer bij zich heeft met homeopatsche dingen, en dat we haar daar maar in moesten vertrouwen en het uitproberen enzo. natuurlijk, baadt het niet dan schaadt het ook niet, maar ik kan me daar nooit zo in vinden...

Sowieso zijn veel duitse medische mensen wat aan de zweverige kant van het spectrum, merk ik. Groot verschil met wat ik in NL en Zweden heb meegemaakt..
Oh gatsie daar zou ik ook weinig mee kunnen nee :X
Heb je wel aangegeven dat dat niet zo jouw kopje (kamille)thee is?

Mijn stagepraktijk is nu ook in zee met een klassiek homeopathe gegaan en biedt her en der ook homeopathie aan. Prima als mensen er zelf om vragen enzo hoor. Maar ik kan me ontzettend niet in homeopathie vinden en zal het om die reden niet actief zelf aanbieden aan mensen als reëele optie voor behandeling van allerlei dingen.
pi_155592935
Joycie gefeliciteerd *O* fijn dat alles goed is gegaan en ik hoop dat jullie snel thuis mogen genieten van elkaar.

Mignonne sterkte :*
pi_155592993
Joycie *O* gefeliciteerd met jullie dochter.
Mignonne :*.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_155593033
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 16:25 schreef mignonne het volgende:

[..]

Oh gatsie daar zou ik ook weinig mee kunnen nee :X
Heb je wel aangegeven dat dat niet zo jouw kopje (kamille)thee is?

Mijn stagepraktijk is nu ook in zee met een klassiek homeopathe gegaan en biedt her en der ook homeopathie aan. Prima als mensen er zelf om vragen enzo hoor. Maar ik kan me ontzettend niet in homeopathie vinden en zal het om die reden niet actief zelf aanbieden aan mensen als reëele optie voor behandeling van allerlei dingen.
Nee, we hebben het nu niet aangegeven. Als het moment daar is zullen we het absoluut aangeven, want de duutser en ik staan er allebei hetzelfde in, gelukkig.

Hetzelfde op de cursus die we het weekend hadden. Daar vertelde de verloskundige een verhaal over een baby die in de couveuse lag, en ademhalingsproblemen had. Totdat de vader op dezelfde verdieping was als de baby (ook al was de vader 300 meter verder weg), dan waren die problemen over. Dat geloof ik nu echt niet...

Ik vind het vaak lastig dat dit soort dingen als een 'waarheid' worden verkocht door verloskundingen, en dat veel mensen alles maar aannemen omdat een verloskundige nou eenmaal een persoon met een autoriteit is op het gebied van bevallen en baby's enzo.
pi_155593186
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 16:31 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Nee, we hebben het nu niet aangegeven. Als het moment daar is zullen we het absoluut aangeven, want de duutser en ik staan er allebei hetzelfde in, gelukkig.

Hetzelfde op de cursus die we het weekend hadden. Daar vertelde de verloskundige een verhaal over een baby die in de couveuse lag, en ademhalingsproblemen had. Totdat de vader op dezelfde verdieping was als de baby (ook al was de vader 300 meter verder weg), dan waren die problemen over. Dat geloof ik nu echt niet...

Ik vind het vaak lastig dat dit soort dingen als een 'waarheid' worden verkocht door verloskundingen, en dat veel mensen alles maar aannemen omdat een verloskundige nou eenmaal een persoon met een autoriteit is op het gebied van bevallen en baby's enzo.
Euhm... ik zou die baby goed in de gaten houden dan met zulke spidersenses :') :D
Ik kan daar idd ook slecht tegen. Met niet onderbouwde-onderbuik weetjes mensen om de oren slaan en dat als feiten verkopen enzo daar heb ik weinig mee. Je kunt over veel dingen van mening verschillen natuurlijk die wel te onderbouwen zijn en dat is prima, dat kan en mag ook gewoon. Maar dit soort dingen is gewoon jammer.
pi_155593298
Blegh gezeik met collega's op het werk en iedereen wil volgende week nog allerlei afspraken inplannen, ja nu het nog een week is hebben ze ineens haast terwijl ik het al maanden aangeef dat het zo september is. Heb ineens werk voor 6 weken nog liggen, en ik moet nog drie dagen. Ik ga mij volgende week eens ziek melden denk ik. Eens kijken wat er dan gebeurt...
ti amo pių di ieri ma meno di domani
  donderdag 27 augustus 2015 @ 16:42:03 #94
149959 SQ
snelle trees
pi_155593319
Gefeliciteerd met je dochter, joyce! Wat een ontzettende achtbaan is het geweest voor jullie! Ik hoop dat jullie allebei snel aansterken en dat ze snel uit de couveuse mag :*
disclaimer
pi_155593845
Oh daar is niks aan Estrys. Ze wisten toch al tijden wanneer je laatste week is. Sterkte ermee!

Hier weer glansrijk door de keuring bij de gyn. CTG was mooi, vruchtwater nog voldoende, bloeddruk 100/60 dus volgende week pas weer terug :).
Wel waren de uitslagen van het lab terug en mijn ijzer was te laag?? Bij 20 weken was het 7.5, nu was het 6.1. Nu zeggen me die waardes niet zo veel, ik dacht dat het wel mee viel? Maar nu dus aan de ijzerpillen :9.
pi_155595715
Joycie gefeliciteerd *O* Wat klink je verliefd! Nu goed aansterken alletwee :*
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_155597190
Gefeliciteerd joycie!! *O* fijn dat alles goed met jullie gaat!

Hier de groeiecho gehad. We verwachten een spekbuik baby! Gewicht werd nu op 1800 gram geschat.

En kennelijk waren de krampen die ik had inderdaad van een verhuizende baby, want die ligt al helemaal onderin. :o
pi_155598176
Mooi van de goede echo sillie!

Hier alleen flowmeting gehad, geen idee wat de genoemde cijfers betekenen. Volgende week weer een groei echo. Als de achterstand verder oploopt gaan ze een plan van aanpak maken, als de groei achterstand gelijk is gebleven is er niet zoveel aan de hand, maar hoogst waarschijnlijk blijf ik onder controle van t ziekenhuis zodat ze mini goed in de gaten houden. Grote voordeel voor mij is dat de bushalte tegenover t ziekenhuis is, ik loop steeds moeilijker :') Gyn achtte de kans klein dat ik de veertig weken zou halen omdat <p3 kindjes vaak toch gehaald worden rond de 38 weken.
Maar eerst maar even afwachten wat de groeiecho volgende week uitwijst
pi_155598931
Gefeliciteerd Joycie met jullie dochter met mooie naam! Ik hoop dat ze snel lekker bij je mag en jullie thuis van de roze wolk kunnen genieten!

Wie van jullie doet mee/heeft mee gedaan aan moeders voor moeders en hoe bevalt dat? Ik had me vorige zwangerschap aangemeld maar hoorde daarna horrorverhalen over stankflessen van buurvrouw dat ik nu toch twijfel...
  donderdag 27 augustus 2015 @ 19:28:28 #100
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_155599036
Jaaaa Joycie daar is ze dan! Wat klink je gelukkig O+ gefeliciteerd met jullie dame! *O*

Mignonne, heel veel sterkte gewenst :*

Zou je trouwens achter mijn naam in de op ajb meisje willen zetten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')