Gefeliciteerd!!! Ik ben benieuwd naar de foto, maar doe het vooral rustig aanquote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:49 schreef J0ycie88 het volgende:
Heb net even teruggelezen. En vind het zo lief hoe jullie hebben meegeleeft! Ik ga zo L. opdracht geven om de foto's op de laptop te zetten dan kan ik er vanavond eentje uploaden.
Over anderhalf uur ga ik weer even zwijmelen voor de couveuse!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:08 schreef mignonne het volgende:
je klinkt heerlijk verliefd joycie![]()
ik ga straks naar kruidvat want ik had begrepen dat die kruidnootjes hebben![]()
het komt met bakken uit de hemel hier nu dus het mag vind ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kruidnoten
![]()
jahquote:
We zijn gelukkig nog niet zķ ver, maar je moet zoiets regelen op moment dat iemand nog wilsbekwaam is enz. Maar het gaat wel vreselijk hard ja en ik word er ontzettend verdrietig van.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:29 schreef pinquit het volgende:
He get Mignonnedat is snel gegaan, aggressieve prutziekte. Sterkte met alles eromheen, komt nog veel bij kijken geloof ik.
Twee kilozakken mag ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Geen lotusbevalling voor mij, nee. Dat we alvast wel kamillebloemen moesten kopen, want dat was goed voor alles. En dat ze straks na de bevalling altijd een koffer bij zich heeft met homeopatsche dingen, en dat we haar daar maar in moesten vertrouwen en het uitproberen enzo. natuurlijk, baadt het niet dan schaadt het ook niet, maar ik kan me daar nooit zo in vinden...quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:18 schreef Moppert het volgende:
Wat was er zo zweverig ?dus geen lotusbevalling voor jou?
Oh gatsie daar zou ik ook weinig mee kunnen neequote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Geen lotusbevalling voor mij, nee. Dat we alvast wel kamillebloemen moesten kopen, want dat was goed voor alles. En dat ze straks na de bevalling altijd een koffer bij zich heeft met homeopatsche dingen, en dat we haar daar maar in moesten vertrouwen en het uitproberen enzo. natuurlijk, baadt het niet dan schaadt het ook niet, maar ik kan me daar nooit zo in vinden...
Sowieso zijn veel duitse medische mensen wat aan de zweverige kant van het spectrum, merk ik. Groot verschil met wat ik in NL en Zweden heb meegemaakt..
Nee, we hebben het nu niet aangegeven. Als het moment daar is zullen we het absoluut aangeven, want de duutser en ik staan er allebei hetzelfde in, gelukkig.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:25 schreef mignonne het volgende:
[..]
Oh gatsie daar zou ik ook weinig mee kunnen nee![]()
Heb je wel aangegeven dat dat niet zo jouw kopje (kamille)thee is?
Mijn stagepraktijk is nu ook in zee met een klassiek homeopathe gegaan en biedt her en der ook homeopathie aan. Prima als mensen er zelf om vragen enzo hoor. Maar ik kan me ontzettend niet in homeopathie vinden en zal het om die reden niet actief zelf aanbieden aan mensen als reëele optie voor behandeling van allerlei dingen.
Euhm... ik zou die baby goed in de gaten houden dan met zulke spidersensesquote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:31 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, we hebben het nu niet aangegeven. Als het moment daar is zullen we het absoluut aangeven, want de duutser en ik staan er allebei hetzelfde in, gelukkig.
Hetzelfde op de cursus die we het weekend hadden. Daar vertelde de verloskundige een verhaal over een baby die in de couveuse lag, en ademhalingsproblemen had. Totdat de vader op dezelfde verdieping was als de baby (ook al was de vader 300 meter verder weg), dan waren die problemen over. Dat geloof ik nu echt niet...
Ik vind het vaak lastig dat dit soort dingen als een 'waarheid' worden verkocht door verloskundingen, en dat veel mensen alles maar aannemen omdat een verloskundige nou eenmaal een persoon met een autoriteit is op het gebied van bevallen en baby's enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |