quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
realiseer je je dat die vorig jaar kwartfinalist waren in de EL?
Dan kun je wel voetballen.
Ja het is geen Barcelona.quote:
Oke manquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja het is geen Barcelona.
Maar zulke clubs zijn er 4,5 op de wereld
Club Brugge heeft een paar heerlijke spelers.quote:
Ga ff uitloggen gekquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Club Brugge heeft een paar heerlijke spelers.
Die Oscar Duarte is beter dan elke verdediger in Nederland.
Ja is goedquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden pik jij mee van Club dat je dit beweert?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En de Fauw is slechter dan elke verdediger in Nederland.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is nooit beter dan Brumaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Fauw kwam tot Roda JC. Whooptidoo.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:53 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
En de Fauw is slechter dan elke verdediger in Nederland.
Noem mij eens 1 verdediger in Nederland die beter is dan Duartequote:
Moet het dan niet een knotsgekke wedstrijd worden?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik gok op verlenging in Leverkusen
Vooral gebaseerd op interlandpotjes. Maar nu kom jij met je bah interlands actquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden pik jij mee van Club dat je dit beweert?
Noem mij een aanvaller in België die beter is dan..quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Noem mij eens 1 verdediger in Nederland die beter is dan Duarte
Ja De Fauw is niks, dat snap ik.
Niemand moest lachen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:56 schreef GGMM het volgende:
Die Duarte kwam niet eens in de basis bij Ajax en die is nu de held van Club Brugge. Dat zegt al genoeg.
Omdat hij er niks van kan.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:56 schreef Kopsterk het volgende:
Waarom speelt Denswil eigenlijk niet? Geblesseerd?
Gepasseerd, simple as that.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:56 schreef Kopsterk het volgende:
Omdat Oscar Duarte veel beter is.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:56 schreef Kopsterk het volgende:
Denswil niet spelenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:56 schreef Kopsterk het volgende:
die teksten op flashscore.nl zijn geniaalquote:8' Georgiy Zhukov (FC Astana) wordt bestraft. Hij slaat een tegenstander neer. APOEL krijgt een vrije trap toegewezen.
http://www.nu.nl/dvn/4113(...)worden-verdeeld.htmlquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:56 schreef Kopsterk het volgende:
Mwah, ik moet in alle eerlijkheid bekennen dat jij ook niet kon tippen aan Jojoortje.quote:
Haha ja kom we gaan net doen alsof ik geen geweldige grappige lieve aardige begripvolle streng maar rechtvaardige moderator was.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:59 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Was me niet opgevallen, maar je zult ongetwijfeld gelijk hebben.
Hij zet die standaarden neer als jij als kopsterke verdediger fungeert op de amateurvelden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:59 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Was me niet opgevallen, maar je zult ongetwijfeld gelijk hebben.
Zondequote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
De Bruyne voor 74 miljoen naar Shitty
Stoke?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Geblesseerd.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:00 schreef Kopsterk het volgende:
Brugge zijnde had ik Simons opgesteld. Slot op de deur.
geldstrooi.gifquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Huh hoe weet je zoveel van mijquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij zet die standaarden neer als jij als kopsterke verdediger fungeert op de amateurvelden.
Vormer > Simons.quote:
Jammerquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ziekquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Matige club dat Bristol Sjittyquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Misschien moet je eens onthouden wat je over jezelf vertelt in het Live Eredivisieverslagen topic.quote:
Kampioenschap binnen dus.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:01 schreef GGMM het volgende:
WOW ik zie nu pas dat Groningen Maduro heeft gekocht.
Haha.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha ja kom we gaan net doen alsof ik geen geweldige grappige lieve aardige begripvolle streng maar rechtvaardige moderator was.
Dan zullen ze het wel afblazen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:02 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind de Bruyne geen 74 miljoen waard.
De bedragen gaan toch nergens meer over joh.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:02 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind de Bruyne geen 74 miljoen waard.
Als ik brb lees, moet ik altijd denken aan Chaka Demus en Pliers.quote:
Volgend jaar Madrid.quote:
twitter:SocialRMadrid twitterde op dinsdag 18-08-2015 om 21:50:50.@Memphis See you soon. http://t.co/9H5AmHlE2Z reageer retweet
Je bent feitelijk onjuist bezig. Ik zal het correcte verhaal vertellen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:01 schreef GGMM het volgende:
Echt een geniale zet van meesterbrein Nijlandquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:01 schreef GGMM het volgende:
no plsquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Volgend jaar Madrid.twitter:SocialRMadrid twitterde op dinsdag 18-08-2015 om 21:50:50.@Memphis See you soon. http://t.co/9H5AmHlE2Z reageer retweet
Waarom noem je mij in dit enorme kutverhaal?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent feitelijk onjuist bezig. Ik zal het correcte verhaal vertellen.
Danny Hoesen, de ex-topper van Ajax, werd door Hans Nijland (Cavaliers) gepolst voor een enkele versterking aan te prijzen. Hedwiges is goede vriendjes met 'm en dankzij Danny weet hij dat GRONINGEN EEN WARME CLUB IS.
Hedwiges wilde best komen maar dan moest hij eerst zijn contract AFKOPEN.
Dus TRANSFERVRIJ
SUKKEL.
Danny Hoesen is het tactisch meesterbrein achter deze transfer.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Echt een geniale zet van meesterbrein Nijland
Fijn dat er nog iemand is die mijn onzin niet vergeetquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien moet je eens onthouden wat je over jezelf vertelt in het Live Eredivisieverslagen topic.
Ik vind Erwin van de Zooi ook een heel warme trainer.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Danny Hoesen, de ex-topper van Ajax, werd door Hans Nijland (Cavaliers) gepolst voor een enkele versterking aan te prijzen. Hedwiges is goede vriendjes met 'm en dankzij Danny weet hij dat GRONINGEN EEN WARME CLUB IS.
Dus TRANSFERVRIJ
SUKKEL.
Jij bent toch het account van Hans Nijland?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom noem je mij in dit enorme kutverhaal?
Van de Zooi haahahaha xdquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Erwin van de Zooi ook een heel warme trainer.
Stijn ik heb het gevoel dat je jezelf overcompenseert de laatste tijd.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus TRANSFERVRIJ
SUKKEL.
Hier is GGMM KEIHARD gedisst.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus TRANSFERVRIJ
SUKKEL.
Leuke he!quote:
Genot. Een scheids die een vrije trap tegen krijgt.quote:19' Svein Moen krijgt een vrije trap tegen vanwege een pittige tackle op de tegenstander.
Wat kiinderachtig om het zo op deze wijze te vertellen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus TRANSFERVRIJ
SUKKEL.
Graag gedaan. Stuur me alsjeblieft een DM als je meer info over bepaalde zaken wil.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat kiinderachtig om het zo op deze wijze te vertellen.
Maar toch bedankt voor de info.
Ik heb je zojuist in DM gevraagd om je pincode.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Graag gedaan. Stuur me alsjeblieft een DM als je meer info over bepaalde zaken wil.
Da Memphis!!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik kijk nu ook
Wat een assistPrecies op tijd.
Dit was heel belabberd achterin ja. Neemt niet weg dat Wayne hem mooi afrondtquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar die van Brugge kunnen niet verdedigen he, dus hahaha dit was eigenlijk niks waard!
Dan heb jij een kapotte TV want ik heb HD.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:06 schreef Cavaliers het volgende:
Ik kijk nu naar Leverkusen-Lazio.
Niet in HD.
Op Sport1?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan heb jij een kapotte TV want ik heb HD.
Ik wacht op de DM.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb je zojuist in DM gevraagd om je pincode.
Ze missen een goede coachquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:06 schreef Kopsterk het volgende:
Mooie goal. Als Rooney eindelijk eens loskomt, wordt het nog wat met United. Ze missen op dit moment echt een afmaker.
Dat zou werkelijk waar heel wat zijn, nooit eerder vertoond.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:58 schreef Rickertman96 het volgende:
Bij Manchester United zullen ongetwijfeld Memphis en Daley Blind weer hun opwachting maken...
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:07 schreef Cavaliers het volgende:
Ik kijk nu Leverkusen-Lazio.
In HD.
Dagelijks.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Vragen jullie ook wel eens aan elkaar wat zijn/haar pincode is?
Dit zeg je gewoon vanuit je kruistocht tegen Hans Nijlandquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Danny Hoesen is het tactisch meesterbrein achter deze transfer.
Ja regelmatigquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:08 schreef Buitendam het volgende:
30 miljoen.
Brands heeft hem voor wisselgeld de deur uit gedaan
Nou nou nou. Daar doe je de eredivisie wat mee tekort.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:05 schreef Sked het volgende:
Memphis doet het weer tegen niveautje Eredivisie
Leugens.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit zeg je gewoon vanuit je kruistocht tegen Hans Nijland
twitter:sander_dvries twitterde op woensdag 26-08-2015 om 17:16:40Maduro werd eind vorige week uit het niets kandidaat bij FC Groningen. Danny Hoesen, vriend van Maduro, speelde daarbij een belangrijke rol. reageer retweet
1234quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Passende naam wel , moet 88 als rugnummer krijgen
Ik kijk nu naar BRU - MU in 480p op een U-HD schermquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:07 schreef Cavaliers het volgende:
Ik kijk nu Leverkusen-Lazio.
In HD.
Danny Hoesen geeft het opzetje maar het grote lobbywerk zal ongetwijfeld zijn verricht door Nijland, met wat hulp van tactisch meesterbrein Van de Looi.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leugens.twitter:sander_dvries twitterde op woensdag 26-08-2015 om 17:16:40Maduro werd eind vorige week uit het niets kandidaat bij FC Groningen. Danny Hoesen, vriend van Maduro, speelde daarbij een belangrijke rol. reageer retweet
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
volgens mij krijg je niet op alle vragen antwoord van Ajacied422.
Ik heb hem al diverse malen gevraagd naar zijn smaak in vrouwenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
volgens mij krijg je niet op alle vragen antwoord van Ajacied422.
Virgin, neat.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb hem al diverse malen gevraagd naar zijn smaak in vrouwen
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Lazio ontsnapt opnieuw.
Kyriakos.
Stijn houdt niet van vrouwenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb hem al diverse malen gevraagd naar zijn smaak in vrouwen
Die informatie is zeer discreetquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van wie heb je dat doorgekregen?
De mijne is 4045quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn pincode schijnt 1312 te zijn.
Op naar de volgende 876quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ramon Min @MijlpaalMin
De doelpuntloze reeks van @WayneRooney bij @ManUtd (876 minuten) is voorbij!
Zeker weten!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:15 schreef Kopsterk het volgende:
Rooney en Memphis worden nog wel een goed duo
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was zeker iemand boos dat ie niet naar 'geld maakt gelukkig' of utopia kon kijken
Neequote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Da's toch gewoon een overtreding?
Duw in de rugquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, een steward die onderuit gaat.
Altijd lollig.
Nu weet je hoe een tegenstander van Feyenoord zich voelt.quote:
Goede actie.quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:19 schreef Buitendam het volgende:
Als ie moet nadenken gaat het fout.
Ook bij voetbal, dus
klopt.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Keita moest naar de grond gaan
Komt uit dezelfde stad als ik.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Teofilio Gutierrez. Colombiaantje. Juichen.
iddquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
moet je ff hafc.nl kijken. Geniale actie met Schreuder uitgehaald
was jij erbij ?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
moet je ff hafc.nl kijken. Geniale actie met Schreuder uitgehaald
Musa, Dzagoev, Tosic en Doumbia.. Man man, die moeten gauw naar Primera Division of Bundesliga of Premier Leaguequote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daar staat het bejaardentehuis achterin
Nee want dan gaan ze minder verdienenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Musa, Dzagoev, Tosic en Doumbia.. Man man, die moeten gauw naar Primera Division of Bundesliga of Premier League
Ja. Gezien het feit er geen afzonderlijk draadje voor alle wedstrijden zijn en 'de gewone' consument het moet doen met 1 wedstrijd uit het zenderpakket.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je weet dat je in het CL topic zit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. tag nietwaar?![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:25 schreef Replicat het volgende:
[..]
Ja. Gezien het feit er geen afzonderlijk draadje voor alle wedstrijden zijn en 'de gewone' consument het moet doen met 1 wedstrijd uit het zenderpakket.
Het kan / mag best discreet dmv eenEr staat dat het alleen SBS is inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. tag nietwaar?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
...Okéquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Walgelijk van me inderdaad.
Zal het nooit meer doen.
xxxxx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:26 schreef Geo4kant het volgende:
Een Turkse voetballer die alles zorgvuldig doet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
RED ONS HENNIEGOD
Nog geen baardgroei.quote:
...Dus laten we Minister Dekker een brief sturen voor open-source CL wedstrijden op (nog) lege frequenties met reclames voor de staatskas. Win/Winquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er staat dat het alleen SBS is inderdaad.
Waar?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:29 schreef Lange_Lans het volgende:
Hoe kan er zoveel ruimte achter de verdediging liggen?
Juve ookquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:29 schreef hafcfan het volgende:
Lazio mag blij zijn als ze EL halen dit jaar jezus
ManU.quote:
Heb je dit van je bron gehoord?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:30 schreef Intellectueel het volgende:
Die Memphis wisselt briljante momenten af met enorm zwakke. Veel te wisselvallig als speler om ManU daadwerkelijk bij de hand te nemen dit seizoen.
Dan heeft Evert ten Napel ook nog wat te doen in z'n twilight yearsquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:29 schreef Replicat het volgende:
[..]
...Dus laten we Minister Dekker een brief sturen voor open-source CL wedstrijden op (nog) lege frequenties met reclames voor de staatskas. Win/Win
Nee, van je moeder.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heb je dit van je bron gehoord?
goede keuzequote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jongens ik eet nu gele rijst met gekruide kip en ik heb er een fles koud water bij
lekkerquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jongens ik eet nu gele rijst met gekruide kip en ik heb er een fles koud water bij
Die heeft er wel verdomd weinig verstand van danquote:
Gekruide kip bij de supermarkt gehaald?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |