quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
realiseer je je dat die vorig jaar kwartfinalist waren in de EL?
Dan kun je wel voetballen.
Ja het is geen Barcelona.quote:
Oke manquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja het is geen Barcelona.
Maar zulke clubs zijn er 4,5 op de wereld
Club Brugge heeft een paar heerlijke spelers.quote:
Ga ff uitloggen gekquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Club Brugge heeft een paar heerlijke spelers.
Die Oscar Duarte is beter dan elke verdediger in Nederland.
Ja is goedquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden pik jij mee van Club dat je dit beweert?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En de Fauw is slechter dan elke verdediger in Nederland.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is nooit beter dan Brumaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Fauw kwam tot Roda JC. Whooptidoo.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:53 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
En de Fauw is slechter dan elke verdediger in Nederland.
Noem mij eens 1 verdediger in Nederland die beter is dan Duartequote:
Moet het dan niet een knotsgekke wedstrijd worden?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik gok op verlenging in Leverkusen
Vooral gebaseerd op interlandpotjes. Maar nu kom jij met je bah interlands actquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden pik jij mee van Club dat je dit beweert?
Noem mij een aanvaller in België die beter is dan..quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Noem mij eens 1 verdediger in Nederland die beter is dan Duarte
Ja De Fauw is niks, dat snap ik.
Niemand moest lachen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:56 schreef GGMM het volgende:
Die Duarte kwam niet eens in de basis bij Ajax en die is nu de held van Club Brugge. Dat zegt al genoeg.
Omdat hij er niks van kan.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:56 schreef Kopsterk het volgende:
Waarom speelt Denswil eigenlijk niet? Geblesseerd?
Gepasseerd, simple as that.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:56 schreef Kopsterk het volgende:
Omdat Oscar Duarte veel beter is.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:56 schreef Kopsterk het volgende:
Denswil niet spelenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:56 schreef Kopsterk het volgende:
die teksten op flashscore.nl zijn geniaalquote:8' Georgiy Zhukov (FC Astana) wordt bestraft. Hij slaat een tegenstander neer. APOEL krijgt een vrije trap toegewezen.
http://www.nu.nl/dvn/4113(...)worden-verdeeld.htmlquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:56 schreef Kopsterk het volgende:
Mwah, ik moet in alle eerlijkheid bekennen dat jij ook niet kon tippen aan Jojoortje.quote:
Haha ja kom we gaan net doen alsof ik geen geweldige grappige lieve aardige begripvolle streng maar rechtvaardige moderator was.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:59 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Was me niet opgevallen, maar je zult ongetwijfeld gelijk hebben.
Hij zet die standaarden neer als jij als kopsterke verdediger fungeert op de amateurvelden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:59 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Was me niet opgevallen, maar je zult ongetwijfeld gelijk hebben.
Zondequote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
De Bruyne voor 74 miljoen naar Shitty
Stoke?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Geblesseerd.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:00 schreef Kopsterk het volgende:
Brugge zijnde had ik Simons opgesteld. Slot op de deur.
geldstrooi.gifquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Huh hoe weet je zoveel van mijquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij zet die standaarden neer als jij als kopsterke verdediger fungeert op de amateurvelden.
Vormer > Simons.quote:
Jammerquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ziekquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Matige club dat Bristol Sjittyquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Misschien moet je eens onthouden wat je over jezelf vertelt in het Live Eredivisieverslagen topic.quote:
Kampioenschap binnen dus.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:01 schreef GGMM het volgende:
WOW ik zie nu pas dat Groningen Maduro heeft gekocht.
Haha.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha ja kom we gaan net doen alsof ik geen geweldige grappige lieve aardige begripvolle streng maar rechtvaardige moderator was.
Dan zullen ze het wel afblazen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:02 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind de Bruyne geen 74 miljoen waard.
De bedragen gaan toch nergens meer over joh.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:02 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind de Bruyne geen 74 miljoen waard.
Als ik brb lees, moet ik altijd denken aan Chaka Demus en Pliers.quote:
Volgend jaar Madrid.quote:
twitter:SocialRMadrid twitterde op dinsdag 18-08-2015 om 21:50:50.@Memphis See you soon. http://t.co/9H5AmHlE2Z reageer retweet
Je bent feitelijk onjuist bezig. Ik zal het correcte verhaal vertellen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:01 schreef GGMM het volgende:
Echt een geniale zet van meesterbrein Nijlandquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:01 schreef GGMM het volgende:
no plsquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Volgend jaar Madrid.twitter:SocialRMadrid twitterde op dinsdag 18-08-2015 om 21:50:50.@Memphis See you soon. http://t.co/9H5AmHlE2Z reageer retweet
Waarom noem je mij in dit enorme kutverhaal?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent feitelijk onjuist bezig. Ik zal het correcte verhaal vertellen.
Danny Hoesen, de ex-topper van Ajax, werd door Hans Nijland (Cavaliers) gepolst voor een enkele versterking aan te prijzen. Hedwiges is goede vriendjes met 'm en dankzij Danny weet hij dat GRONINGEN EEN WARME CLUB IS.
Hedwiges wilde best komen maar dan moest hij eerst zijn contract AFKOPEN.
Dus TRANSFERVRIJ
SUKKEL.
Danny Hoesen is het tactisch meesterbrein achter deze transfer.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Echt een geniale zet van meesterbrein Nijland
Fijn dat er nog iemand is die mijn onzin niet vergeetquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien moet je eens onthouden wat je over jezelf vertelt in het Live Eredivisieverslagen topic.
Ik vind Erwin van de Zooi ook een heel warme trainer.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Danny Hoesen, de ex-topper van Ajax, werd door Hans Nijland (Cavaliers) gepolst voor een enkele versterking aan te prijzen. Hedwiges is goede vriendjes met 'm en dankzij Danny weet hij dat GRONINGEN EEN WARME CLUB IS.
Dus TRANSFERVRIJ
SUKKEL.
Jij bent toch het account van Hans Nijland?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom noem je mij in dit enorme kutverhaal?
Van de Zooi haahahaha xdquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Erwin van de Zooi ook een heel warme trainer.
Stijn ik heb het gevoel dat je jezelf overcompenseert de laatste tijd.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus TRANSFERVRIJ
SUKKEL.
Hier is GGMM KEIHARD gedisst.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus TRANSFERVRIJ
SUKKEL.
Leuke he!quote:
Genot. Een scheids die een vrije trap tegen krijgt.quote:19' Svein Moen krijgt een vrije trap tegen vanwege een pittige tackle op de tegenstander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |