Wat knap!quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 09:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
Om Sir Edmund Hillary, nadat hij als eerste Mt.Everest bedwong. . "We knocked the bastard down"
Nooit aan getwijfeldquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 09:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
Om Sir Edmund Hillary, nadat hij als eerste Mt.Everest bedwong. . "We knocked the bastard down"
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 09:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
en het is dan meestal alweer zaterdag als je mag lopenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:13 schreef Mr.B. het volgende:
Ja de trackmeeting van volgende week! Ik zie er wel een beetje tegenop: 12,5 rondjes lang afzien, dat is toch een stuk langer dan de 7,5 bij de 3000m. Van vorig jaar weet ik nog dat ik de 5 ronden voor het einde echt geen zin meer had en bijna wou uitstappen. Wordt leuk dus!
Details, we want details!quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 09:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
Doe de groeten aan Team Twinnityquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 10:20 schreef Oceanonix het volgende:
Hier in de Alpen is inmiddels de transalpine run gestart. 300 teams bestaande uit 2 personen lopen in 8 dagen vanaf Duitsland, door Oostenrijk en Zwiserland naar italie. De paden pakken verschillende hoge toppen mee, asfalt zien ze alleen bij start en finish. 268 km met hoogteverschillen per dag van zo'n 2000 m.![]()
Maandag is het plan om de finish in Landeck te zien en woensdag de bergsprint in Samnaun.
en? Lol gehad?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 09:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
Nice! Goed bezig hoor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 21:47 schreef Quoi het volgende:
Ik heb gewoon 17,5 km gelopen![]()
Beetje verval wel en een kleine drinkpauze bij de 11 km, maar verder boven verwachting!
Haha wow, hoe was het? Knap dat je het overleefd hebt haha.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 09:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
Wacht maar totdat je gaat eten en rennen tegelijk dat wordt pas lastig.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 11:59 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Nice! Goed bezig hoor.
[..]
Haha wow, hoe was het? Knap dat je het overleefd hebt haha.
Ik heb gister voor het eerst gelopen met een hydrationbelt, was wel even wennen.Onder het rennen wel even bezig geweest hoe die riem het fijnste zit, en drinken onder het rennen is lastiger dan ik dacht.
Was wel echt heel fijn om te kunnen drinken na 5/6 km.
Heb gister 8.5km gerend in 52 minuten, redelijk netjes volgens mij toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |