SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Daywalk3r op 27-08-2015 17:50:19 ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Die snap ik niet helemaal.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:41 schreef La_Tramposa het volgende:
Och, ik denk altijd, de kans dat ik gewond raak door onweer of vallende takken is miljoen keer kleiner dan de kans dat ik gewond raak door auto's en fietsers en die ontwijk ik ook niet..Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb ook wel eens gehoord dat bliksems enkele kilometers ver kunnen 'reiken'. Dus dat je ook 'gevaar loopt' wanneer de bui niet zo dichtbij is. Dus misschien kunnen we maar beter binnen blijven. Op de bank. The Great British Bake Off kijkenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:21 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Onweersbuien kunnen binnen 15 minuten vanuit het niets ontstaan, dus je hebt niet altijd wat aan de neerslagradar. Maar het is allemaal waar wat je zegt, al zou ik met onweersbuien in de buurt ook niet onder bomen of zo gaan lopen.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik ook niet. Ze ontwijkt geen auto's en fietsers, maar de kans dat ze gewond raakt is klein. Superwoman.quote:![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:09 schreef Quoi het volgende:
Goede TTEn Daywalk3r, nog bedankt voor de Brooks Cascadia tip. Ze staan op 1.
Graag gedaan. Heb de mijne vandaag ook weer uitgelaten.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wij trainen gewoon vanavond. Volgens de trainer "mits het onweert". Ik heb maar even gepolst of hij niet tenzij bedoelde...![]()
Nou, je gaat toch ook hardlopen op wegen waar auto's of fietsers langs rijden of oversteken. Kans dat je daardoor iets overkomt is vele malen groter dan door onweer..quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja, maar het is wel een gekke beredenering.. Maar ik ben dan ook een beetje bang voor onweer dus ik zou iedereen voor gek verklaren die dat doet.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:45 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nou, je gaat toch ook hardlopen op wegen waar auto's of fietsers langs rijden of oversteken. Kans dat je daardoor iets overkomt is vele malen groter dan door onweer..Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Bedankt voor de tips, het gaat inderdaad om de bal onder mijn voorvoet. Ik heb inmiddels zelf even zitten googelen en denk dat het met mijn middenvoetsbeentje te maken heeft.
http://voetenenkelklacht.nl/voetklachten/metatarsalgie/oorzaken
Nu ik er wast langer over nadenk kom ik ook tot de conclusie dat de klacht eigenlijk eerder is ontstaan, namelijk op vakantie bij het afdalen van de heuvels aldaar. Dat gaf toch grotere klappen op mijn voorvoet dan ik gewend ben.
Misschien aankomende keer even op mijn oude schoenen lopen, misschien scheelt dat.Life is what you make it.![]()
Metatarsalgie. Ik betwijfel of het met je oude schoenen beter gaat omdat ze juist aanraden om met meer demping (nieuwe schoenen) te lopen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:03 schreef Schanulleke het volgende:
Bedankt voor de tips, het gaat inderdaad om de bal onder mijn voorvoet. Ik heb inmiddels zelf even zitten googelen en denk dat het met mijn middenvoetsbeentje te maken heeft.
http://voetenenkelklacht.nl/voetklachten/metatarsalgie/oorzaken
Nu ik er wast langer over nadenk kom ik ook tot de conclusie dat de klacht eigenlijk eerder is ontstaan, namelijk op vakantie bij het afdalen van de heuvels aldaar. Dat gaf toch grotere klappen op mijn voorvoet dan ik gewend ben.
Misschien aankomende keer even op mijn oude schoenen lopen, misschien scheelt dat.
Er van uitgaande dat je nieuwe schoenen een beetje dezelfde demping als je oude demping hebben alleen dan dus nog nieuw zijn.
Maar niet geschoten is altijd mis natuurlijk. Als het niet beter wordt dan toch ff naar de dokter.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
de lange wel maar de 5 en de 10 km niet. Zeer teleurstellend als je het de vlasakkersrun noemt en dus naast de vlasakkers gehouden wordt....quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:42 schreef McTwente het volgende:
En Oceanotrix, de langere afstanden gaan toch wel over de Vlasakkers? Ik liep vorig jaar 10 EM.![]()
Het is juist een gekke beredenering om niet de deur uit te gaan met onweer omdat je bang bent dat je geraakt wordtquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel een gekke beredenering.. Maar ik ben dan ook een beetje bang voor onweer dus ik zou iedereen voor gek verklaren die dat doet.Maarja dat is een trekje van mij, ik ben bovengemiddeld bang voor alledaagse gevaren en minder bang voor de dingen waar veel mensen bang voor zijn. Ik ben altijd weer blij als ik een verre autoreis overleefd heb, en heb het ook niet op roltrappen of langs vrachtwagens fietsen. Maar als iemand mij op vakantie verteld dat er slangen gezien zijn waar wij kamperen denk ik, och, zal wel loslopen
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Juist niet, veel vrouwen hebben irrationele angsten zoals spinnen of hoogtevrees of niet alleen door het donker willen fietsen. Daar heb ik dan weer geen last van.quote:
Anyway, nog geen tekenen van onweer te zien hier!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja zo heeft iedereen z'n dingetjesquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Het is juist een gekke beredenering om niet de deur uit te gaan met onweer omdat je bang bent dat je geraakt wordtMaarja dat is een trekje van mij, ik ben bovengemiddeld bang voor alledaagse gevaren en minder bang voor de dingen waar veel mensen bang voor zijn. Ik ben altijd weer blij als ik een verre autoreis overleefd heb, en heb het ook niet op roltrappen of langs vrachtwagens fietsen. Maar als iemand mij op vakantie verteld dat er slangen gezien zijn waar wij kamperen denk ik, och, zal wel loslopen
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Waarschuwingen gelden voor Utrecht dan ook pas vanaf 20 uur.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Anyway, nog geen tekenen van onweer te zien hier!![]()
Ik weet dat je niet alleen van buienradar uit moet gaan, maar als ik die zo even bekijk dan duurt het nog wel wat langer. Het kan inderdaad zo ontstaan, maar als je de waarden zo bekijkt dan lijkt me het niet heel verrassend ontstaan.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:08 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Waarschuwingen gelden voor Utrecht dan ook pas vanaf 20 uur.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Het onweer komt Zeeland al binnen. O nee LT. Daar ga je.
http://www.lightningmaps.org/realtime?lang=nl![]()
Zo nog FF een 10tje doen voor het noodweer losbarst.so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea![]()
Het begint nu wel iets af te koelen dat is wel lekker.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:54 schreef Glijdt_licht het volgende:
Zo nog FF een 10tje doen voor het noodweer losbarst.![]()
Pff vanmiddag rond 16:00 in de volle zon 8.5 km gerend. Was echt heel zwaar en misschien niet heel handig.Ik had ook nog geen water bij me dus dat was behoorlijk afzien. Heb nog steeds dorst.
![]()
![]()
Dan heb je vooraf ook niet veel gedronken?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:56 schreef HenkieVdV het volgende:
Pff vanmiddag rond 16:00 in de volle zon 8.5 km gerend. Was echt heel zwaar en misschien niet heel handig.Ik had ook nog geen water bij me dus dat was behoorlijk afzien. Heb nog steeds dorst.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Forum Opties Forumhop: Hop naar: