Schutter filmt zelfquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:28 schreef Honeymoon het volgende:
hu? dus de camera man zit in het complot? of heeft de schutter gefilmd? wie heeft er gefilmd
Ja verbaasd mij niks.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij noemt de camerman ook in zijn tweets. Die is blijkbaar naar HR gegaan om hem ergens voor bij te lappen.
Nee, hij heeft het zelf ook gefilmd.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:28 schreef Honeymoon het volgende:
hu? dus de camera man zit in het complot? of heeft de schutter gefilmd? wie heeft er gefilmd
http://www.liveleak.com/view?i=225_1440602498quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:28 schreef Fylax het volgende:
Bah.![]()
Is dat filmpje nog ergens te zien?
quote:Alison made racist comments
quote:EEOC report filed
quote:They hired her after that???
quote:Adem went to hr on me after working with me one time!!!
quote:I filmed the shooting see Facebook
quote:**Video die eerder is gedeeld**
https://video-fra3-1.xx.f(...)778e0eee&oe=55DE07BFquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:28 schreef Fylax het volgende:
Bah.![]()
Verslaggeefster tijdens interview doodgeschoten op live-tvquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:28 schreef Fylax het volgende:
Bah.![]()
De cameraman van het item heeft gefilmd, want die stond dat interview te filmen, en de dader staat achter hem en heeft het zelf ook gefilmd.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:29 schreef Honeymoon het volgende:
[..]
maar je ziet de schutter toch lopen?
witte auto?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:31 schreef CherryLips het volgende:
O volgens het nieuws op de radio wordt de dader nu achtervolgd op de snelweg. Deja vu!
Duidelijk. 'Keeping it real'.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:29 schreef iBenny het volgende:
Zijn laatste tweets voordat het werd opgeschort:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Nee, die zijn met een interview bezig, dan zie je misschien wel iemand lopen maar niet wat die in zijn handen heeft meestal.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:31 schreef Yasmin23 het volgende:
Hebben ze nou door dat hij er staat?
Jaarlijks controle? Duh?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:01 schreef brojo het volgende:
[..]
Er zijn genoeg figuren die later pas 'gek' werden. Wat doe je daar tegen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |