Ja zooi zal ik het niet noemenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:42 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Nee. Zit bijna alleen maar zooi tussen en vaak helemaal niet zo goedkoop. En met die boxen doet de website het niet.
Eigenlijk niks, enkel zooi tot nu toe. Of dure wat mindere zooi.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wow
Wat heb je allemaal gekocht?
Wat dan? Zoveel dingen die voor al voor mannen zijn zie ik niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja zooi zal ik het niet noemenZitten wel echt veel dingen voor mannen tussen :p
Boren, survival messen. Veel van die serversquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat dan? Zoveel dingen die voor al voor mannen zijn zie ik niet.
Er is denk ik 1 leuk ding langsgekomen, maar toen was ik er nietquote:
Welke was dat?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er is denk ik 1 leuk ding langsgekomen, maar toen was ik er niet
Oke boren wel. Messen mwa, zijn genoeg vrouwen die op scouting enzo zitten. Een server kan iedereen thuis wel gebruiken.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Boren, survival messen. Veel van die servers
Ja dan ligt het denk ik aan mij :p Geen idee wat ik er mee moet. Vannacht waren er wel twee hoofdkussens voor een goede prijs denk ik.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oke boren wel. Messen mwa, zijn genoeg vrouwen die op scouting enzo zitten. Een server kan iedereen thuis wel gebruiken.
Wacom tekentabletquote:
enorm verouderd. Zit niet eens USB op.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:47 schreef GekkePoes het volgende:
Lekker luchtje Calvin Klein One Summer EDT 2014
Hart: een levendige cocktail van tequila, witte fresia en cipressenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:47 schreef GekkePoes het volgende:
Lekker luchtje Calvin Klein One Summer EDT 2014
Server is wel handig hoor. Als opslag. Niet dat ik er 1 heb. Vind het veel te duur.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dan ligt het denk ik aan mij :p Geen idee wat ik er mee moet. Vannacht waren er wel twee hoofdkussens voor een goede prijs denk ik.
Had me wakker gebeld danquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vanochtend kwam er nog 1 voorbij dacht ik. Moest wel aan je denken ja :p
2 zelfs. de Medium en Small.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vanochtend kwam er nog 1 voorbij dacht ik. Moest wel aan je denken ja :p
Nee klopt, die ik nu heb is al iets te vaak koffie overheen gegaan dus echt lekker werken doet ie niet meerquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja wist niet dat je zoiets zocht toch :p
wrom dacht je da wel aan hem?? huh huh?? wat is dat tussen jullie???quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja wist niet dat je zoiets zocht toch :p
Oke. dan zal ik je waarschuwen als die er weer isquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee klopt, die ik nu heb is al iets te vaak koffie overheen gegaan dus echt lekker werken doet ie niet meer
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
wrom dacht je da wel aan hem?? huh huh?? wat is dat tussen jullie???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |