quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 04:52 schreef Hazzard het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die ongeoorloofde staatsteun van PSV. Kan me een EU rapport herinneren en een PSV dat daar tegen in beroep ging, maar daarna eigenlijk weinig meer van meegekregen. Net op google berichten uit 2014 waarin stond dat het anderhalf jaar kan duren, maar er is inmiddels dus niet nog meer duidelijkheid over een eventuele datum waarop er iets besloten wordt en/of eventuele consequenties?Doofpot. Grote belangen bij grootindustriëlen en regeringsleiders over de hele wereld die heimelijk PSV-supporter zijn. Ga je nooit meer iets van horen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterker, achter de schermen wordt gewerkt aan een deal waarbij de Europese Centrale Bank de middenstip van het veld in het stadion gaat kopen voor 8 miljard. Dat geld wordt vervolgens via een geniale constructie geïnvesteerd in chemische wapens voor IS.
Allemaal een groot Islamitisch complot met als doel om die Jodenclub uit Amsterdam op het tweede plan te zetten en om de begroting bij PSV op te hogen naar 400 miljoen per jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door BadderHaring op 28-08-2015 07:37:32 ]![]()
jijquote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik had niet gedacht dat jij net zo dom zou reageren als bianconeri, ik zou maar snel je reactie wijzigenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 04:52 schreef Hazzard het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die ongeoorloofde staatsteun van PSV. Kan me een EU rapport herinneren en een PSV dat daar tegen in beroep ging, maar daarna eigenlijk weinig meer van meegekregen. Net op google berichten uit 2014 waarin stond dat het anderhalf jaar kan duren, maar er is inmiddels dus niet nog meer duidelijkheid over een eventuele datum waarop er iets besloten wordt en/of eventuele consequenties?En jij, zijn verschrikkelijk grote mongolenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als het je niet lukt om inhoudelijk te discussiëren zeg dan niks.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 07:39 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
jij
[..]
En jij, zijn verschrikkelijk grote mongolenMet dit gescheld los etaleer je alleen maar je onkunde..
![]()
Hoe zit het eigenlijk met die ongeoorloofde staatsteun van PSV. Kan me een EU rapport herinneren en een PSV dat daar tegen in beroep ging, maar daarna eigenlijk weinig meer van meegekregen. Net op google berichten uit 2014 waarin stond dat het anderhalf jaar kan duren, maar er is inmiddels dus niet nog meer duidelijkheid over een eventuele datum waarop er iets besloten wordt en/of eventuele consequenties?Dat speelt in jouw hoofd om 04:52 in de nacht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pffff![]()
Hij was net het EU bulletin aan het lezen over ongeoorloofde staatssteun en kon PSV niet vindenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 07:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat speelt in jouw hoofd om 04:52 in de nacht?
Pffff![]()
Tering man, ik had altijd wel een klein beetje respect voor jou en ook het idee dat je nog ietwat verstand had van voetbal. Maar als jij kneuzen in bescherming gaat nemen die CONSTANT de fucking non-discussie over "staatssteun" proberen aan te wakkeren, ben jij net zo'n downie als zij zijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 07:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het je niet lukt om inhoudelijk te discussiëren zeg dan niks.Met dit gescheld los etaleer je alleen maar je onkunde..
PSV heeft als laatste top-club in de geschiedenis van de eredivisie "hulp" gehad van de gemeente in de vorm van stadion/grond verkopen en terug huren. Ajax en Feyenoord hebben dit jaren/decennia geleden al gedaan en daar hoor je niemand over. PSV is juist de enige club die het zo lang vol gehouden heeft zonder hulp van buitenaf![]()
![]()
Jeetje, schat.. calm your tits!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 08:10 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Tering man, ik had altijd wel een klein beetje respect voor jou en ook het idee dat je nog ietwat verstand had van voetbal. Maar als jij kneuzen in bescherming gaat nemen die CONSTANT de fucking non-discussie over "staatssteun" proberen aan te wakkeren, ben jij net zo'n downie als zij zijn.
PSV heeft als laatste top-club in de geschiedenis van de eredivisie "hulp" gehad van de gemeente in de vorm van stadion/grond verkopen en terug huren. Ajax en Feyenoord hebben dit jaren/decennia geleden al gedaan en daar hoor je niemand over. PSV is juist de enige club die het zo lang vol gehouden heeft zonder hulp van buitenafIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 08:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Jeetje, schat.. calm your tits!![]()
![]()
Eens, met de kanttekening dat Ajax nog altijd indirecte staatssteun ontvangt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 08:10 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
PSV heeft als laatste top-club in de geschiedenis van de eredivisie "hulp" gehad van de gemeente in de vorm van stadion/grond verkopen en terug huren. Ajax en Feyenoord hebben dit jaren/decennia geleden al gedaan en daar hoor je niemand over. PSV is juist de enige club die het zo lang vol gehouden heeft zonder hulp van buitenaf![]()
Hoe zit het eigenlijk met die ongeoorloofde staatsteun van PSV. Kan me een EU rapport herinneren en een PSV dat daar tegen in beroep ging, maar daarna eigenlijk weinig meer van meegekregen. Net op google berichten uit 2014 waarin stond dat het anderhalf jaar kan duren, maar er is inmiddels dus niet nog meer duidelijkheid over een eventuele datum waarop er iets besloten wordt en/of eventuele consequenties?HMF?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 08:10 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Tering man, ik had altijd wel een klein beetje respect voor jou en ook het idee dat je nog ietwat verstand had van voetbal. Maar als jij kneuzen in bescherming gaat nemen die CONSTANT de fucking non-discussie over "staatssteun" proberen aan te wakkeren, ben jij net zo'n downie als zij zijn.
PSV heeft als laatste top-club in de geschiedenis van de eredivisie "hulp" gehad van de gemeente in de vorm van stadion/grond verkopen en terug huren. Ajax en Feyenoord hebben dit jaren/decennia geleden al gedaan en daar hoor je niemand over. PSV is juist de enige club die het zo lang vol gehouden heeft zonder hulp van buitenafLand of the free. Home of the brave.![]()
Hoe zit het eigenlijk met die ongeoorloofde staatsteun van PSV. Kan me een EU rapport herinneren en een PSV dat daar tegen in beroep ging, maar daarna eigenlijk weinig meer van meegekregen. Net op google berichten uit 2014 waarin stond dat het anderhalf jaar kan duren, maar er is inmiddels dus niet nog meer duidelijkheid over een eventuele datum waarop er iets besloten wordt en/of eventuele consequenties?Als het goed is krijgen we weer een relatief 'goed' bedrag om de CL te winnen. Dus ik denk dat het geoorloofd is. De premier moet alleen nog instemmen en dan staan we een bedrag rond de 2/300 miljoen belastingvrij te wachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik informeer je meer als we meer weten.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2015 10:05:29 ]![]()
Ik hoor iedereen over een lood en loodzware poule maar ben ik de enige die denkt dat PSV tegen Wolfsburg en CSKA niet geheel kansloos is? Ik denk dat het redelijk gelijk op kan gaan om de 2de plaats tussen PSV, Wolfsburg en CSKA in deze poule als je er rekening mee houdt dat Man United de favoriet is.JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
Ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:18 schreef JenHermes het volgende:
Ik hoor iedereen over een lood en loodzware poule maar ben ik de enige die denkt dat PSV tegen Wolfsburg en CSKA niet geheel kansloos is? Ik denk dat het redelijk gelijk op kan gaan om de 2de plaats tussen PSV, Wolfsburg en CSKA in deze poule als je er rekening mee houdt dat Man United de favoriet is.![]()
PSV heeft al alle moeite in de Eredivisie en nu moeten ze Wolfsburg en CSKA gaan pakken?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:18 schreef JenHermes het volgende:
Ik hoor iedereen over een lood en loodzware poule maar ben ik de enige die denkt dat PSV tegen Wolfsburg en CSKA niet geheel kansloos is? Ik denk dat het redelijk gelijk op kan gaan om de 2de plaats tussen PSV, Wolfsburg en CSKA in deze poule als je er rekening mee houdt dat Man United de favoriet is.![]()
![]()
Ik zeg toch niet dat PSV ze wel even overklast. Ik zeg alleen dat ik de loting persoonlijk niet zo heel zwaar vind. PSV had ook een minder gunstige loting kunnen treffen. En onthoud wel dat PSV in de CL bovengemiddeld presteert op de een of andere manier. Als je uit het op een gelijk spel of een minimaal verlies houd, dan is er in Eindhoven nog van alles mogelijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
PSV heeft al alle moeite in de Eredivisie en nu moeten ze Wolfsburg en CSKA gaan pakken?JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
Het had veel maar dan ook echt veel erger gekund dat klopt. Maar door ga je sowieso niet alle puntjes zijn meegenomen en dan kun je beter tegen top clubs spelen dan tegen Wolfsburg en CSKA.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:26 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat PSV ze wel even overklast. Ik zeg alleen dat ik de loting persoonlijk niet zo heel zwaar vind. PSV had ook een minder gunstige loting kunnen treffen. En onthoud wel dat PSV in de CL bovengemiddeld presteert op de een of andere manier. Als je uit het op een gelijk spel of een minimaal verlies houd, dan is er in Eindhoven nog van alles mogelijk![]()
Thuis hebben we tegen iedereen wel een kansje. Uit lijkt me een ander geval.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:18 schreef JenHermes het volgende:
Ik hoor iedereen over een lood en loodzware poule maar ben ik de enige die denkt dat PSV tegen Wolfsburg en CSKA niet geheel kansloos is? Ik denk dat het redelijk gelijk op kan gaan om de 2de plaats tussen PSV, Wolfsburg en CSKA in deze poule als je er rekening mee houdt dat Man United de favoriet is.
Lijkt me niet dat we CSKA moeten 'onderschatten'. Vorig gingen we er al redelijk kansloos af tegen Zenit. CSKA is de Russische kanpioen..
Wolfsburg zonder KdB scheelt natuurlijk een slok op de borrel. Maar goed.
Het ken vrieze en t ken dooie. We kunnen kansloos laatste worden met 0 punten, maar met de juiste instelling kan je ook zomaar overwinteren.
Zullen 't zien. Spannende poule in ieder gevalIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Tegen CSKA ben je niet kansloos, vooral thuis heb je kansen. Uit is weer kut in dat land. Tegen Wolfsburg acht ik PSV wel kansloos, die hebben op 10 posities een betere lopen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:18 schreef JenHermes het volgende:
Wauw wat overschatten mensen PSV tochquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:18 schreef JenHermes het volgende:
Ik hoor iedereen over een lood en loodzware poule maar ben ik de enige die denkt dat PSV tegen Wolfsburg en CSKA niet geheel kansloos is? Ik denk dat het redelijk gelijk op kan gaan om de 2de plaats tussen PSV, Wolfsburg en CSKA in deze poule als je er rekening mee houdt dat Man United de favoriet is.Met Wijnaldum en Depay gingen jullie KANSLOOS ten onder in Rusland, vorig seizoen. Dat zal nu niet veel minder zijn haha.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Thuis hebben we tegen iedereen wel een kansje?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Thuis hebben we tegen iedereen wel een kansje. Uit lijkt me een ander geval.
Lijkt me niet dat we CSKA moeten 'onderschatten'. Vorig gingen we er al redelijk kansloos af tegen Zenit. CSKA is de Russische kanpioen..
Wolfsburg zonder KdB scheelt natuurlijk een slok op de borrel. Maar goed.
Het ken vrieze en t ken dooie. We kunnen kansloos laatste worden met 0 punten, maar met de juiste instelling kan je ook zomaar overwinteren.
Zullen 't zien. Spannende poule in ieder geval![]()
Probeer van de CL te genieten en alle punten zijn meegenomen maar blijf vooral realistisch. PSV met Depay en Wijnaldum had grote kans gehad om deze poule door te komen die armoe die er nu staat niet.![]()
Klopt ja, sommige vergeten dat PSV een minder team heeft dan vorig jaarquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:32 schreef satecl het volgende:
[..]
Wauw wat overschatten mensen PSV tochMet Wijnaldum en Depay gingen jullie KANSLOOS ten onder in Rusland, vorig seizoen. Dat zal nu niet veel minder zijn haha.
![]()
Dat klopt, Ajax loot vanavond Dnepperdeper, Grtoetskje en Tel Acabia nog wat.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het had veel maar dan ook echt veel erger gekund dat klopt. Maar door ga je sowieso niet alle puntjes zijn meegenomen en dan kun je beter tegen top clubs spelen dan tegen Wolfsburg en CSKA.JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
Nou, als jij t zegt zal 't wel zo zijn he Jari.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Thuis hebben we tegen iedereen wel een kansje?![]()
Probeer van de CL te genieten en alle punten zijn meegenomen maar blijf vooral realistisch. PSV met Depay en Wijnaldum had grote kans gehad om deze poule door te komen die armoe die er nu staat niet.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Bal is rond, gras is nat, 11 tegen 11. Natuurlijk ben je de zwakste ploeg uit de poule, maar er gebeuren wel meer gekke dingen. Hoop doet leven zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Thuis hebben we tegen iedereen wel een kansje?![]()
Probeer van de CL te genieten en alle punten zijn meegenomen maar blijf vooral realistisch. PSV met Depay en Wijnaldum had grote kans gehad om deze poule door te komen die armoe die er nu staat niet.![]()
Dat is ook niks inderdaad maar daar maar je tenminste nog kans om ver te komen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:33 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Dat klopt, Ajax loot vanavond Dnepperdeper, Grtoetskje en Tel Acabia nog wat.![]()
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is ook niks inderdaad maar daar maar je tenminste nog kans om ver te komen.Ajax komt de poulefase van de EL echt niet door hoor
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
Hoe cliché het ook is. Het is inderdaad wel zo. Ajax heeft ook thuis tegen Barca weten te winnen met hun stuntelaars.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:35 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Bal is rond, gras is nat, 11 tegen 11. Natuurlijk ben je de zwakste ploeg uit de poule, maar er gebeuren wel meer gekke dingen. Hoop doet leven zullen we maar zeggen.
Wil je punten halen dan moet dat in ieder geval thuis gebeuren. Laat de rest PSV maar onderschatten, altijd wel mogelijkhedenIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Ik zei niet dat ik het inhoudelijk met hun eens waik zei dat je door schelden behoorlijk dom overkomt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 08:10 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Beter leren lezen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:37 schreef JenHermes het volgende:
[..]Ajax komt de poulefase van de EL echt niet door hoor
![]()
En zoals ik al zei: PSV speelt in Europa nooit helemaal onverdienstelijk. Voorgaande jaren in de EL was het vooral pech wat PSV overkwam, in de uitwedstrijden haalde ze vaak wel goede resultaten. Oke, er staat een compleet ander elftal maar ik denk dat dit elftal wel veel routine heeft.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hoe cliché het ook is. Het is inderdaad wel zo. Ajax heeft ook thuis tegen Barca weten te winnen met hun stuntelaars.
Wil je punten halen dan moet dat in ieder geval thuis gebeuren. Laat de rest PSV maar onderschatten, altijd wel mogelijkheden
Met Guardado, Moreno, en Luuk de Jong heb je wel ervaren en evenwichtige pionnen in het veld staan die je elftal net de goede kant op kunnen richten. Luuk de Jong is op dit moment samen met Haller van Utrecht wel de beste spits van NLJenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
Reageren op LitmanenAFCA
Sorry hoor maar de man die in Huppers een ideale opvolger van Robben zag die neem ik niet serieus.![]()
Hupperts. Als je het niet weet rot dan gewoon op.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:43 schreef GGMM het volgende:
Reageren op LitmanenAFCA
Sorry hoor maar de man die in Huppers een ideale opvolger van Robben zag die neem ik niet serieus.![]()
oh dan heb je gelijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hupperts. Als je het niet weet rot dan gewoon op.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: