Jullie hebben de pech dat jullie United eerst thuis treffen in de eerste wedstrijd, ze zullen dan vol gas gaan en ook met veel geluk denk ik niet dat jullie dan kans maken, evenals op Old Trafford. Was het andersom geweest dan had je, mits United al geplaatst was na 4 wedstrijden, thuis misschien nog wel kans gemaakt, maar nu moet je gewoon genieten van zo'n tegenstanderquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:06 schreef Ciscus het volgende:
Ik denk dat we gaan verrassen tegen Utd en Wolfsburg, en vervolgens 3e worden door verliespotten tegen de moskovieten. Het belangrijkste vind ik dat het leuke aansprekende tegenstanders zijn. Geen maribor, helsinki en astranacutkluppies
Maar zo is er altijd wel wat. Gewoon genieten, aanmoedigen en trots zijn.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jullie hebben de pech dat jullie United eerst thuis treffen in de eerste wedstrijd, ze zullen dan vol gas gaan en ook met veel geluk denk ik niet dat jullie dan kans maken, evenals op Old Trafford. Was het andersom geweest dan had je, mits United al geplaatst was na 4 wedstrijden, thuis misschien nog wel kans gemaakt, maar nu moet je gewoon genieten van zo'n tegenstander
PSV heeft de laagste begroting. Maar ik vind het teamspel van Wolfsburg ook niet geweldig hoor.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:12 schreef Buitendam het volgende:
PSV is gewoon het slechtste team van de poule.
Dan maar hopen op een dosis mazzel en kijken waar het schip strandt.
Ja, dat is wat ik bedoelde met hopen op een flinke dosis mazzel.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
PSV heeft de laagste begroting. Maar ik vind het teamspel van Wolfsburg ook niet geweldig hoor.
Gewoon vanuit een gesloten verdediging spelen en hopen dat ons aanvalsspel snel up to speed is.
Daar ben ik niet van overtuigd. Ik wil zo ook niet denken. Champions League. Eindelijk weer!!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat is wat ik bedoelde met hopen op een flinke dosis mazzel.
Want speel tegen elk team 10 wedstrijden en je komt op een negatief saldo uit.
Ja, ik denk dat daar iedereen het wel over eens is. Maar CSKA of Wolfsburg op een vierde plek krijgen zou een stunt zijn.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Daar ben ik niet van overtuigd. Ik wil zo ook niet denken. Champions League. Eindelijk weer!!
Misschien ook niet zo erg. Kunnen we ons op de competitie concentreren na de winterstop. De concurrentie zal dan Europees ook wel klaar zijn.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat daar iedereen het wel over eens is. Maar CSKA of Wolfsburg op een vierde plek krijgen zou een stunt zijn.
Weet ik het. Ze roeptoeteren wel meer in Amsterdam.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Misschien ook niet zo erg. Kunnen we ons op de competitie concentreren na de winterstop. De concurrentie zal dan Europees ook wel klaar zijn.
Ohnee, Ajax ging de halve finale halen hè....
Wij maken het tenminste waarquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Weet ik het. Ze roeptoeteren wel meer in Amsterdam.
Als wat zo zou zijn?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:17 schreef BadderHaring het volgende:
Als dat zo zou zijn, dan zou Ajax ook een paar klassen beter moeten zijn dan Rapid Wien.
Ik zeg niet dat PSV kansloos is en thuis tegen CSKA en Wolfsburg zijn er best wel kansen, maar een derde plek is echt het allerhoogst haalbare, of er moeten echt hele gekke dingen gebeuren.
Ajax maakt wat waar?quote:
Thuis moeten winnen van Wolfsburg?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:45 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Als wat zo zou zijn?
Ik zeg alleen dat Psv/CSKA en Wolfsburg gelijkwaardig zijn, hoezo zou Ajax dan vele klassen beter moeten zijn dan Rapid Wien?
Ajax is beter dan Rapid Wien, maar geen klassen. Bleek wel dit jaar he.
Thuis tegen CSKA en Wolfsburg moet je als Psv gewoon wel winnen hoor.
Ploegen zijn gewoon gelijkwaardig dus dan met thuisvoordeel.
Maar ja met gelijkwaardige ploegen kun je ook net zo goed met 0 punten eindigen maar ook net zo goed uit winnen.
Gewoon lastig te voorspellen, Man Utd lijkt 1e te worden.
En de andere 3 ploegen zijn vrijwel gelijkwaardig en daar is gewoon geen voorspelling voor te doen.
Liggen best wat kansjes voor Psv.
Wij halen elk jaar in Europa een hoog niveau in tegenstelling tot PSV, om over de Eredivisie nog maar te zwijgenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:47 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ajax maakt wat waar?
Ze vliegen er in de CL elk jaar kansloos uit?
Laten zich in de EL kansloos vernederen. Ook dit jaar tegen Rapid een groot drama.
Ook vanavond met het grootste geluk de groepsfase van de EL gehaald.
Enige mazzeltje wat Ajax telkens had is dat er een 4e mindere ploeg/gelijkwaardige ploeg bij zat.
Waardoor ze EL konden halen, vaak zelfs met mazzel.
Psv heeft nu 3 lastige tegenstanders geloot.
De Bruyne gaat weg he. De ster van Wolfsburg.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:48 schreef tja77 het volgende:
Thuis moeten winnen van Wolfsburg?
Ik denk dat je Wolfsburg ietwat onderschat dan wel PSV ietwat overschat. Tuurlijk kan PSV thuis winnen, maar Wolfsburg heeft een betere selectie.
Noem mij een rare jongen, maar als ie ook nog de optie tot gelijkspel erbij zet kan ik er geen gelogen woord in ontdekkenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:50 schreef bianconeri het volgende:
Maar thuis zou je tegen Wolfsburg gewoon moeten kunnen winnen.
Maar ja net zo goed verlies je dat.
Ajax haalt een hoog niveau in Europa?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:49 schreef Heeinz het volgende:
Wij halen elk jaar in Europa een hoog niveau in tegenstelling tot PSV, om over de Eredivisie nog maar te zwijgen
Ik denk dat Man Utd er wat bovenuit steekt, zeker als die wat meer ingespeeld raken met al hun nieuwe aankopen. Wat dat betreft is thuis starten tegen hen wel voordelig. En verder moeten we vooral hopen dat Wolfsburg en CSKA onderling wat punten morsen, zodat wij stiekem met niet al teveel punten en wat stuntjes thuis derde kunnen worden. Maar hoe dan ook, ik ga vooral ontzettend genieten van deze wedstrijden en eindelijk weer die echte Champions League spanning en sfeer.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:45 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Als wat zo zou zijn?
Ik zeg alleen dat Psv/CSKA en Wolfsburg gelijkwaardig zijn, hoezo zou Ajax dan vele klassen beter moeten zijn dan Rapid Wien?
Ajax is beter dan Rapid Wien, maar geen klassen. Bleek wel dit jaar he.
Thuis tegen CSKA en Wolfsburg moet je als Psv gewoon wel winnen hoor.
Ploegen zijn gewoon gelijkwaardig dus dan met thuisvoordeel.
Maar ja met gelijkwaardige ploegen kun je ook net zo goed met 0 punten eindigen maar ook net zo goed uit winnen.
Gewoon lastig te voorspellen, Man Utd lijkt 1e te worden.
En de andere 3 ploegen zijn vrijwel gelijkwaardig en daar is gewoon geen voorspelling voor te doen.
Liggen best wat kansjes voor Psv.
Maar er is een verschil tussen iets wat realistisch is en wat theoretisch kan.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:50 schreef perro. het volgende:
alles kan. theoretisch kan psv de champions league winnen.
Waarom wordt net gedaan alsof Wolfsburg en CSKA van het niveau Barca, Bayern, Real en Juve zijn?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:52 schreef Buitendam het volgende:
Noem mij een rare jongen, maar als ie ook nog de optie tot gelijkspel erbij zet kan ik er geen gelogen woord in ontdekken
Het zou inderdaad heel goed kunnen dat de wedstrijden tussen Wolfsburg en CSKA de beslissing brengen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:54 schreef Lemming22 het volgende:
Ik denk dat Man Utd er wat bovenuit steekt, zeker als die wat meer ingespeeld raken met al hun nieuwe aankopen. Wat dat betreft is thuis starten tegen hen wel voordelig. En verder moeten we vooral hopen dat Wolfsburg en CSKA onderling wat punten morsen, zodat wij stiekem met niet al teveel punten en wat stuntjes thuis derde kunnen worden. Maar hoe dan ook, ik ga vooral ontzettend genieten van deze wedstrijden en eindelijk weer die echte Champions League spanning en sfeer.
Voor het gemak vergeet je, Perisic, Luiz Gustavo, Naldo, Bendtner en doe je Schurrle af als iemand die niet veel meer is.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:50 schreef bianconeri het volgende:
[..]
De Bruyne gaat weg he. De ster van Wolfsburg.
Dost speelt ook niet zo best meer. Dan heb je nog die Schurrle. Maar geloof dat dat ook niet alles meer is.
Wolfsburg is gelijkwaardig aan de selectie van Psv, hooguit een heel klein beetje beter.
Maar thuis zou je tegen Wolfsburg gewoon moeten kunnen winnen.
Maar ja net zo goed verlies je dat.
Verschillende redenen. Willems is bijvoorbeeld de eerste wedstrijd(en) nog niet fit. Sta je daar met Brenet. Diezelfde Brenet die door Slagveer helemaal dolgedraaid werd. Die moet dan aantreden tegen de (sub)top van Rusland, Duitsland en Engeland. Zelfde geldt voor meerdere basisspelers van ons die het in bijvoorbeeld Engeland niet waar konden maken.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:55 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Waarom wordt net gedaan alsof Wolfsburg en CSKA van het niveau Barca, Bayern, Real en Juve zijn?
En ja het is een inkopper, maar dat is toch logisch? Als ploegen gelijkwaardig zijn kan het gewoon alle kanten op, en dat maakt de groep van Psv interessant.
Ik zeg dat Schurrle ''niet alles meer is''. Dus in de zin van minder dan wat hij geweest is.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:59 schreef tja77 het volgende:
Voor het gemak vergeet je, Perisic, Luiz Gustavo, Naldo, Bendtner en doe je Schurrle af als iemand die niet veel meer is.
Overigens wordt nog altijd ontkent dat de Bruyne weggaat, mocht ie vertrekken voor 75 miljoen, dan zullen er de komende 3-4 dagen echt nog wel versterkingen gaan komen.
Nee, Wolfsburg (nummer 2 van Duitsland), is echt wel beter dan PSV.
Ach, Willems is verdedigend ook niet alles.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:01 schreef Buitendam het volgende:
Verschillende redenen. Willems is bijvoorbeeld de eerste wedstrijd(en) nog niet fit. Sta je daar met Brenet. Diezelfde Brenet die door Slagveer helemaal dolgedraaid werd. Die moet dan aantreden tegen de (sub)top van Rusland, Duitsland en Engeland. Zelfde geldt voor meerdere basisspelers van ons die het in bijvoorbeeld Engeland niet waar konden maken.
Het is altijd hetzelfde riedeltje; in de Eredivisie is het super leuk, maar gaan we Europa in dan sta je weer met je beide beentjes op de grond.
Leuk dat je Salzburg eruit pikt, dat was gewoon pech. Over twee wedstrijden waren we de betere ploeg en domineerden we de wedstrijd. Ze hebben zes kansen gehad en zes doelpunten gemaaktquote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ajax haalt een hoog niveau in Europa?
Mahahahaha![]()
![]()
Ik geloof dat jij herhalingen kijkt van 20 jaar geleden![]()
![]()
Vooral dat jaar met Salzburg, vond ik erg mooie wedstrijd. Gekeken met wat ajacieden,
ik heb een kostelijke avond gehad en genoten van het zeer hoge niveau van Ajax.
Wel jammer dat ze keihard een vernedering moesten ondergaan.
Net als elk jaar![]()
Over de Eredivisie kun je inderdaad beter maar zwijgen, want man o man wat heeft Ajax al zeker 10 jaar een dramatisch slecht elftal zeg. Ongelofelijk.
Je maakt een grapje neem ik aan?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wij halen elk jaar in Europa een hoog niveau in tegenstelling tot PSV, om over de Eredivisie nog maar te zwijgen
Ik had niet gedacht dat jij net zo dom zou reageren als bianconeri, ik zou maar snel je reactie wijzigenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je maakt een grapje neem ik aan?
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik had niet gedacht dat jij net zo dom zou reageren als bianconeri, ik zou maar snel je reactie wijzigen
Pcies, het is belachelijk dat mensen uberhaupt nog niet doorhebben dat de Eredivisie niets meer voorstelt internationaal. PSV zou niet eens makkelijk van Club Brugge winnen in twee wedstrijden.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:01 schreef Buitendam het volgende:
Het is altijd hetzelfde riedeltje; in de Eredivisie is het super leuk, maar gaan we Europa in dan sta je weer met je beide beentjes op de grond.
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zo ontzettend kut dat Willems er thuis nog niet bij is tegen Man. Utd. Als Brenet in de basis staat, ga ik naar het kapelletje hier in het dorp om een kaarsje aan te steken. Want dat gaat gvd pijn doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 04:52 schreef Hazzard het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die ongeoorloofde staatsteun van PSV. Kan me een EU rapport herinneren en een PSV dat daar tegen in beroep ging, maar daarna eigenlijk weinig meer van meegekregen. Net op google berichten uit 2014 waarin stond dat het anderhalf jaar kan duren, maar er is inmiddels dus niet nog meer duidelijkheid over een eventuele datum waarop er iets besloten wordt en/of eventuele consequenties?Doofpot. Grote belangen bij grootindustriëlen en regeringsleiders over de hele wereld die heimelijk PSV-supporter zijn. Ga je nooit meer iets van horen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterker, achter de schermen wordt gewerkt aan een deal waarbij de Europese Centrale Bank de middenstip van het veld in het stadion gaat kopen voor 8 miljard. Dat geld wordt vervolgens via een geniale constructie geïnvesteerd in chemische wapens voor IS.
Allemaal een groot Islamitisch complot met als doel om die Jodenclub uit Amsterdam op het tweede plan te zetten en om de begroting bij PSV op te hogen naar 400 miljoen per jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door BadderHaring op 28-08-2015 07:37:32 ]![]()
jijquote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik had niet gedacht dat jij net zo dom zou reageren als bianconeri, ik zou maar snel je reactie wijzigenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 04:52 schreef Hazzard het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die ongeoorloofde staatsteun van PSV. Kan me een EU rapport herinneren en een PSV dat daar tegen in beroep ging, maar daarna eigenlijk weinig meer van meegekregen. Net op google berichten uit 2014 waarin stond dat het anderhalf jaar kan duren, maar er is inmiddels dus niet nog meer duidelijkheid over een eventuele datum waarop er iets besloten wordt en/of eventuele consequenties?En jij, zijn verschrikkelijk grote mongolenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Als het je niet lukt om inhoudelijk te discussiëren zeg dan niks.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 07:39 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
jij
[..]
En jij, zijn verschrikkelijk grote mongolenMet dit gescheld los etaleer je alleen maar je onkunde..
![]()
Hoe zit het eigenlijk met die ongeoorloofde staatsteun van PSV. Kan me een EU rapport herinneren en een PSV dat daar tegen in beroep ging, maar daarna eigenlijk weinig meer van meegekregen. Net op google berichten uit 2014 waarin stond dat het anderhalf jaar kan duren, maar er is inmiddels dus niet nog meer duidelijkheid over een eventuele datum waarop er iets besloten wordt en/of eventuele consequenties?Dat speelt in jouw hoofd om 04:52 in de nacht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pffff![]()
Hij was net het EU bulletin aan het lezen over ongeoorloofde staatssteun en kon PSV niet vindenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 07:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat speelt in jouw hoofd om 04:52 in de nacht?
Pffff![]()
Tering man, ik had altijd wel een klein beetje respect voor jou en ook het idee dat je nog ietwat verstand had van voetbal. Maar als jij kneuzen in bescherming gaat nemen die CONSTANT de fucking non-discussie over "staatssteun" proberen aan te wakkeren, ben jij net zo'n downie als zij zijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 07:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het je niet lukt om inhoudelijk te discussiëren zeg dan niks.Met dit gescheld los etaleer je alleen maar je onkunde..
PSV heeft als laatste top-club in de geschiedenis van de eredivisie "hulp" gehad van de gemeente in de vorm van stadion/grond verkopen en terug huren. Ajax en Feyenoord hebben dit jaren/decennia geleden al gedaan en daar hoor je niemand over. PSV is juist de enige club die het zo lang vol gehouden heeft zonder hulp van buitenaf![]()
![]()
Jeetje, schat.. calm your tits!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 08:10 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Tering man, ik had altijd wel een klein beetje respect voor jou en ook het idee dat je nog ietwat verstand had van voetbal. Maar als jij kneuzen in bescherming gaat nemen die CONSTANT de fucking non-discussie over "staatssteun" proberen aan te wakkeren, ben jij net zo'n downie als zij zijn.
PSV heeft als laatste top-club in de geschiedenis van de eredivisie "hulp" gehad van de gemeente in de vorm van stadion/grond verkopen en terug huren. Ajax en Feyenoord hebben dit jaren/decennia geleden al gedaan en daar hoor je niemand over. PSV is juist de enige club die het zo lang vol gehouden heeft zonder hulp van buitenafIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 08:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Jeetje, schat.. calm your tits!![]()
![]()
Eens, met de kanttekening dat Ajax nog altijd indirecte staatssteun ontvangt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 08:10 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
PSV heeft als laatste top-club in de geschiedenis van de eredivisie "hulp" gehad van de gemeente in de vorm van stadion/grond verkopen en terug huren. Ajax en Feyenoord hebben dit jaren/decennia geleden al gedaan en daar hoor je niemand over. PSV is juist de enige club die het zo lang vol gehouden heeft zonder hulp van buitenaf![]()
Hoe zit het eigenlijk met die ongeoorloofde staatsteun van PSV. Kan me een EU rapport herinneren en een PSV dat daar tegen in beroep ging, maar daarna eigenlijk weinig meer van meegekregen. Net op google berichten uit 2014 waarin stond dat het anderhalf jaar kan duren, maar er is inmiddels dus niet nog meer duidelijkheid over een eventuele datum waarop er iets besloten wordt en/of eventuele consequenties?HMF?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 08:10 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Tering man, ik had altijd wel een klein beetje respect voor jou en ook het idee dat je nog ietwat verstand had van voetbal. Maar als jij kneuzen in bescherming gaat nemen die CONSTANT de fucking non-discussie over "staatssteun" proberen aan te wakkeren, ben jij net zo'n downie als zij zijn.
PSV heeft als laatste top-club in de geschiedenis van de eredivisie "hulp" gehad van de gemeente in de vorm van stadion/grond verkopen en terug huren. Ajax en Feyenoord hebben dit jaren/decennia geleden al gedaan en daar hoor je niemand over. PSV is juist de enige club die het zo lang vol gehouden heeft zonder hulp van buitenafLand of the free. Home of the brave.![]()
Hoe zit het eigenlijk met die ongeoorloofde staatsteun van PSV. Kan me een EU rapport herinneren en een PSV dat daar tegen in beroep ging, maar daarna eigenlijk weinig meer van meegekregen. Net op google berichten uit 2014 waarin stond dat het anderhalf jaar kan duren, maar er is inmiddels dus niet nog meer duidelijkheid over een eventuele datum waarop er iets besloten wordt en/of eventuele consequenties?Als het goed is krijgen we weer een relatief 'goed' bedrag om de CL te winnen. Dus ik denk dat het geoorloofd is. De premier moet alleen nog instemmen en dan staan we een bedrag rond de 2/300 miljoen belastingvrij te wachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik informeer je meer als we meer weten.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2015 10:05:29 ]![]()
Ik hoor iedereen over een lood en loodzware poule maar ben ik de enige die denkt dat PSV tegen Wolfsburg en CSKA niet geheel kansloos is? Ik denk dat het redelijk gelijk op kan gaan om de 2de plaats tussen PSV, Wolfsburg en CSKA in deze poule als je er rekening mee houdt dat Man United de favoriet is.JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
Ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:18 schreef JenHermes het volgende:
Ik hoor iedereen over een lood en loodzware poule maar ben ik de enige die denkt dat PSV tegen Wolfsburg en CSKA niet geheel kansloos is? Ik denk dat het redelijk gelijk op kan gaan om de 2de plaats tussen PSV, Wolfsburg en CSKA in deze poule als je er rekening mee houdt dat Man United de favoriet is.![]()
PSV heeft al alle moeite in de Eredivisie en nu moeten ze Wolfsburg en CSKA gaan pakken?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:18 schreef JenHermes het volgende:
Ik hoor iedereen over een lood en loodzware poule maar ben ik de enige die denkt dat PSV tegen Wolfsburg en CSKA niet geheel kansloos is? Ik denk dat het redelijk gelijk op kan gaan om de 2de plaats tussen PSV, Wolfsburg en CSKA in deze poule als je er rekening mee houdt dat Man United de favoriet is.![]()
![]()
Ik zeg toch niet dat PSV ze wel even overklast. Ik zeg alleen dat ik de loting persoonlijk niet zo heel zwaar vind. PSV had ook een minder gunstige loting kunnen treffen. En onthoud wel dat PSV in de CL bovengemiddeld presteert op de een of andere manier. Als je uit het op een gelijk spel of een minimaal verlies houd, dan is er in Eindhoven nog van alles mogelijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
PSV heeft al alle moeite in de Eredivisie en nu moeten ze Wolfsburg en CSKA gaan pakken?JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
Het had veel maar dan ook echt veel erger gekund dat klopt. Maar door ga je sowieso niet alle puntjes zijn meegenomen en dan kun je beter tegen top clubs spelen dan tegen Wolfsburg en CSKA.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:26 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat PSV ze wel even overklast. Ik zeg alleen dat ik de loting persoonlijk niet zo heel zwaar vind. PSV had ook een minder gunstige loting kunnen treffen. En onthoud wel dat PSV in de CL bovengemiddeld presteert op de een of andere manier. Als je uit het op een gelijk spel of een minimaal verlies houd, dan is er in Eindhoven nog van alles mogelijk![]()
Thuis hebben we tegen iedereen wel een kansje. Uit lijkt me een ander geval.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:18 schreef JenHermes het volgende:
Ik hoor iedereen over een lood en loodzware poule maar ben ik de enige die denkt dat PSV tegen Wolfsburg en CSKA niet geheel kansloos is? Ik denk dat het redelijk gelijk op kan gaan om de 2de plaats tussen PSV, Wolfsburg en CSKA in deze poule als je er rekening mee houdt dat Man United de favoriet is.
Lijkt me niet dat we CSKA moeten 'onderschatten'. Vorig gingen we er al redelijk kansloos af tegen Zenit. CSKA is de Russische kanpioen..
Wolfsburg zonder KdB scheelt natuurlijk een slok op de borrel. Maar goed.
Het ken vrieze en t ken dooie. We kunnen kansloos laatste worden met 0 punten, maar met de juiste instelling kan je ook zomaar overwinteren.
Zullen 't zien. Spannende poule in ieder gevalIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Tegen CSKA ben je niet kansloos, vooral thuis heb je kansen. Uit is weer kut in dat land. Tegen Wolfsburg acht ik PSV wel kansloos, die hebben op 10 posities een betere lopen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:18 schreef JenHermes het volgende:
Wauw wat overschatten mensen PSV tochquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:18 schreef JenHermes het volgende:
Ik hoor iedereen over een lood en loodzware poule maar ben ik de enige die denkt dat PSV tegen Wolfsburg en CSKA niet geheel kansloos is? Ik denk dat het redelijk gelijk op kan gaan om de 2de plaats tussen PSV, Wolfsburg en CSKA in deze poule als je er rekening mee houdt dat Man United de favoriet is.Met Wijnaldum en Depay gingen jullie KANSLOOS ten onder in Rusland, vorig seizoen. Dat zal nu niet veel minder zijn haha.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Thuis hebben we tegen iedereen wel een kansje?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Thuis hebben we tegen iedereen wel een kansje. Uit lijkt me een ander geval.
Lijkt me niet dat we CSKA moeten 'onderschatten'. Vorig gingen we er al redelijk kansloos af tegen Zenit. CSKA is de Russische kanpioen..
Wolfsburg zonder KdB scheelt natuurlijk een slok op de borrel. Maar goed.
Het ken vrieze en t ken dooie. We kunnen kansloos laatste worden met 0 punten, maar met de juiste instelling kan je ook zomaar overwinteren.
Zullen 't zien. Spannende poule in ieder geval![]()
Probeer van de CL te genieten en alle punten zijn meegenomen maar blijf vooral realistisch. PSV met Depay en Wijnaldum had grote kans gehad om deze poule door te komen die armoe die er nu staat niet.![]()
Klopt ja, sommige vergeten dat PSV een minder team heeft dan vorig jaarquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:32 schreef satecl het volgende:
[..]
Wauw wat overschatten mensen PSV tochMet Wijnaldum en Depay gingen jullie KANSLOOS ten onder in Rusland, vorig seizoen. Dat zal nu niet veel minder zijn haha.
![]()
Dat klopt, Ajax loot vanavond Dnepperdeper, Grtoetskje en Tel Acabia nog wat.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het had veel maar dan ook echt veel erger gekund dat klopt. Maar door ga je sowieso niet alle puntjes zijn meegenomen en dan kun je beter tegen top clubs spelen dan tegen Wolfsburg en CSKA.JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
Nou, als jij t zegt zal 't wel zo zijn he Jari.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Thuis hebben we tegen iedereen wel een kansje?![]()
Probeer van de CL te genieten en alle punten zijn meegenomen maar blijf vooral realistisch. PSV met Depay en Wijnaldum had grote kans gehad om deze poule door te komen die armoe die er nu staat niet.If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Bal is rond, gras is nat, 11 tegen 11. Natuurlijk ben je de zwakste ploeg uit de poule, maar er gebeuren wel meer gekke dingen. Hoop doet leven zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Thuis hebben we tegen iedereen wel een kansje?![]()
Probeer van de CL te genieten en alle punten zijn meegenomen maar blijf vooral realistisch. PSV met Depay en Wijnaldum had grote kans gehad om deze poule door te komen die armoe die er nu staat niet.![]()
Dat is ook niks inderdaad maar daar maar je tenminste nog kans om ver te komen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:33 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Dat klopt, Ajax loot vanavond Dnepperdeper, Grtoetskje en Tel Acabia nog wat.![]()
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is ook niks inderdaad maar daar maar je tenminste nog kans om ver te komen.Ajax komt de poulefase van de EL echt niet door hoor
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
Hoe cliché het ook is. Het is inderdaad wel zo. Ajax heeft ook thuis tegen Barca weten te winnen met hun stuntelaars.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:35 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Bal is rond, gras is nat, 11 tegen 11. Natuurlijk ben je de zwakste ploeg uit de poule, maar er gebeuren wel meer gekke dingen. Hoop doet leven zullen we maar zeggen.
Wil je punten halen dan moet dat in ieder geval thuis gebeuren. Laat de rest PSV maar onderschatten, altijd wel mogelijkhedenIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Ik zei niet dat ik het inhoudelijk met hun eens waik zei dat je door schelden behoorlijk dom overkomt.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 08:10 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Beter leren lezen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:37 schreef JenHermes het volgende:
[..]Ajax komt de poulefase van de EL echt niet door hoor
![]()
En zoals ik al zei: PSV speelt in Europa nooit helemaal onverdienstelijk. Voorgaande jaren in de EL was het vooral pech wat PSV overkwam, in de uitwedstrijden haalde ze vaak wel goede resultaten. Oke, er staat een compleet ander elftal maar ik denk dat dit elftal wel veel routine heeft.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hoe cliché het ook is. Het is inderdaad wel zo. Ajax heeft ook thuis tegen Barca weten te winnen met hun stuntelaars.
Wil je punten halen dan moet dat in ieder geval thuis gebeuren. Laat de rest PSV maar onderschatten, altijd wel mogelijkheden
Met Guardado, Moreno, en Luuk de Jong heb je wel ervaren en evenwichtige pionnen in het veld staan die je elftal net de goede kant op kunnen richten. Luuk de Jong is op dit moment samen met Haller van Utrecht wel de beste spits van NLJenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
Reageren op LitmanenAFCA
Sorry hoor maar de man die in Huppers een ideale opvolger van Robben zag die neem ik niet serieus.![]()
Hupperts. Als je het niet weet rot dan gewoon op.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:43 schreef GGMM het volgende:
Reageren op LitmanenAFCA
Sorry hoor maar de man die in Huppers een ideale opvolger van Robben zag die neem ik niet serieus.![]()
oh dan heb je gelijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hupperts. Als je het niet weet rot dan gewoon op.![]()
haha wat een stommerdquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:43 schreef GGMM het volgende:
Reageren op LitmanenAFCA
Sorry hoor maar de man die in Huppers een ideale opvolger van Robben zag die neem ik niet serieus.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2015 12:50:18 ]![]()
En zelf vertrouwen hebben in PSV, en daarna dat zeggen. Joeeeee ik ga bier drinken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:37 schreef JenHermes het volgende:
[..]Ajax komt de poulefase van de EL echt niet door hoor
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Laten we maar niet in gaan op JenHerpes.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:50 schreef satecl het volgende:
[..]
En zelf vertrouwen hebben in PSV, en daarna dat zeggen. Joeeeee ik ga bier drinken.
Nooit meer. Nooit meer doen![]()
Had Litmanenafca ooit niet verkondigd dat als hij serieus over voetbal wou praten hij dat met z´n vrienden zou doen, en niet op een internetforum.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Lijkt me nogal logisch. Dit is gewoon vermakelijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:59 schreef Rabieluh het volgende:
Had Litmanenafca ooit niet verkondigd dat als hij serieus over voetbal wou praten hij dat met z´n vrienden zou doen, en niet op een internetforum.![]()
Lijkt me nogal onlogisch. Hij heeft geen vrienden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:59 schreef Rabieluh het volgende:
Had Litmanenafca ooit niet verkondigd dat als hij serieus over voetbal wou praten hij dat met z´n vrienden zou doen, en niet op een internetforum.![]()
Waarom?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 07:39 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
jij
[..]
En jij, zijn verschrikkelijk grote mongolen![]()
Je doet niets anders dan trollenquote:En zo niet, ben je gewoon dom. Ajax heeft de afgelopen jaren niets klaargespeeld in europa, net als de andere nederlandse teams. Dus doe niet alsof jullie joden zo goed zijn
![]()
![]()
Niets anders dan trollen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:20 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Je doet niets anders dan trollenEn zo niet, ben je gewoon dom. Ajax heeft de afgelopen jaren niets klaargespeeld in europa, net als de andere nederlandse teams. Dus doe niet alsof jullie joden zo goed zijn
Gisteren wel tegen bianconeri omdat dat de grootste mongool ooit is ja, normaal ben ik wel in voor goede discussies ook in andere topics
![]()
![]()
Het niveau gaat wel heel triest omlaag vandaag. Laten we het gewoon op PSV houden graag👍 Dankjewel
We vergten alweer bijna dat we zondag tegen Feyenoord mogen
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Nee, als brabander op kantoor met alleen maar Rotterdammers, vind ik die wedstrijd belangrijker dan alle CL wedstrijden bij elkaarquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Het niveau gaat wel heel triest omlaag vandaag. Laten we het gewoon op PSV houden graag👍 Dankjewel
We vergten alweer bijna dat we zondag tegen Feyenoord mogen![]()
![]()
quote:
[ Bericht 55% gewijzigd door DonRaja op 28-08-2015 14:51:19 (Niet op in gaan.) ]If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Maar je noemde mij dom en dan is dit je lot. Ik had je hoger ingeschat.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 13:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Niets anders dan trollen?Gisteren wel tegen bianconeri omdat dat de grootste mongool ooit is ja, normaal ben ik wel in voor goede discussies ook in andere topics
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Laten we even rationeel kijken:
Manchester United - Heel lastig maar niet onmogelijk, spelen matig, op Old Trafford vrijwel onmogelijk maar misschien een stunt in eigen huis zeker als ze PSV een beetje onderschatten:
3-1.
Manchester United stelde toen wel een B-team op, maar dat is dus die onderschatting, alhoewel die kans met Van Gaal en Memphis een stuk kleiner zal zijn.
CSKA Moskou - Iedereen heeft het over een ongeslagen reeks van zes wedstrijden maar vergeten erbij te zeggen dat hier welgeteld een lastige wedstrijd bij zat en dat is tegen Spartak Moskou. Voor de rest is het ook een beetje, zonder uitschieters echt heel kleine overwinningen, tegen de degradatiekandidaten vooral. Bovendien won SL in Lissabon van Moskou, hebben niet een sterk team dit jaar, CSKA mag je niet onderschatten maar zeker in Eindhoven moet er gewonnen worden en minstens een gelijkspel zien te forceren in Rusland.
Wolfsburg - Nu Kevin De Bruyne weg is vind ik die ploeg minder voorstellen. Die Bas Dost is toch best een beperkte aanvaller, die club gaat nu heel veel goals inleveren, al is het alleen al de belangrijke vrijwel onmisbare schakel die De Bruyne is in de voorhoede van Wolfsburg bijvoorbeeld.
Tegen Moskou en Wolfsburg heb je echt wel kansen, dan moeten we het laten zien, tegen Manchester United zou al een punt mooi meegenomen zijn in ieder geval maar we gaan natuurlijk voor de volle bak![]()
(wat Ajax enkele seizoenen geleden kon dat zou PSV al helemaal moeten kunnen).
![]()
Erg optimistisch. Ik denk dat je blij moet zijn als je tegen elke club een keer gelijk kan spelen als maximaal haalbaar resultaat.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:53 schreef Slaro het volgende:
Manchester United - Heel lastig maar niet onmogelijk, spelen matig, op Old Trafford vrijwel onmogelijk maar misschien een stunt in eigen huis zeker als ze PSV een beetje onderschatten:
3-1.
Manchester United stelde toen wel een B-team op, maar dat is dus die onderschatting, alhoewel die kans met Van Gaal en Memphis een stuk kleiner zal zijn.
CSKA Moskou - Iedereen heeft het over een ongeslagen reeks van zes wedstrijden maar vergeten erbij te zeggen dat hier welgeteld een lastige wedstrijd bij zat en dat is tegen Spartak Moskou. Voor de rest is het ook een beetje, zonder uitschieters echt heel kleine overwinningen, tegen de degradatiekandidaten vooral. Bovendien won SL in Lissabon van Moskou, hebben niet een sterk team dit jaar, CSKA mag je niet onderschatten maar zeker in Eindhoven moet er gewonnen worden en minstens een gelijkspel zien te forceren in Rusland.
Wolfsburg - Nu Kevin De Bruyne weg is vind ik die ploeg minder voorstellen. Die Bas Dost is toch best een beperkte aanvaller, die club gaat nu heel veel goals inleveren, al is het alleen al de belangrijke vrijwel onmisbare schakel die De Bruyne is in de voorhoede van Wolfsburg bijvoorbeeld.
Tegen Moskou en Wolfsburg heb je echt wel kansen, dan moeten we het laten zien, tegen Manchester United zou al een punt mooi meegenomen zijn in ieder geval maar we gaan natuurlijk voor de volle bak![]()
Land of the free. Home of the brave.![]()
Wat een lading BS zit er in deze post.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 14:53 schreef Slaro het volgende:
3-1.
Het thuis moeten winnen van CSKA en Wolfsburg. Heb je PSV überhaupt zien spelen de laatste weken? Je mag blij zijn als je thuis gelijkspeelt tegen die ploegen.
Zonder de Bruyne stelt Wolfsburg minder voor? Wat de neuk? die gozer is "as we speak" niet eens definitief weg. Het wordt nog steeds tegengesproken, maar jij vindt Wolfsburg al minder voorstellen? Bij een eventueel verkoop gaat die gozer 75 miljoen opleveren. Jij denkt dat er geen waardige opvolger(s) gehaald gaan worden? Tis niet Ajax hè?
Wat er buiten de Bruyne rondloopt kan er natuurlijk helemaal niks van? Zo'n Naldo en Schurrle verdwijnen in het niks tegenover Isimat en Brenet.
Misschien is Wolfsburg de Bruyne kwijt, maar wij Memphis en Wijnaldum, en diegene die er voor terug zijn gehaald, renderen nog niet echt. Pröpper doet het redelijk, maar het rendement van de gehele ploeg is niet best. Tegen de betere Europese ploegen creeer je geen 20 kansen, dus dat rendement moet DRASTISCH omhoog.
Tevens de 6 gewonnen wedstrijden op rij van Moskou bekritiseren terwijl PSV deze competitie nog maar 1 keer gewonnen heeft. Laat me niet lachen zeg.
We hebben fucking Brenet in de basis staan, enig idee hoe vaak je moet scoren om al zijn fouten weg te werken?
De wedstrijd tegen Man. Utd. zal normaal gesproken gewoonweg pijnlijk gaan worden. Je mag hopen dat je niet 2 keer voetballes krijgt.
Alle 3 de ploegen zijn kwalitatief beter dan PSV, het enige voordeel dat PSV heeft is dat ze niks te verliezen hebben en de underdog zijn, plus het feit dat niet altijd de beste ploeg wint. Zo kon afgelopen weekend Real Madrid uit tegen Sporting Gijon ook punten laten liggen.
Maarre thuis moeten winnen van Wolfsburg en Moskou? Ik vind het best een mooie poule waar PSV in zit, maar ik maak me geen illusies.
Je mag deze post bewaren als je wilt.
Na 3 wedstrijden heeft PSV 0 punten en een doelsaldo van -7
Na 6 wedstrijden 2-3 punten, en daarmee houdt het gewoon op.![]()
Dat pessimisme van jou zal punten gaan opleveren, maar ik vind het echt een grove onderschatting van Wolfsburg en Moskou, clubs waar je punten tegen moet oppakken, in eigen huis zelfs moet winnen, dat zou in een eventuele EL of tweede ronde ook moeten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:00 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Erg optimistisch. Ik denk dat je blij moet zijn als je tegen elke club een keer gelijk kan spelen als maximaal haalbaar resultaat.
Dat het lastige clubs zijn staat als een paal boven water maar dat is PSV ook te noemen.
Verder bevalt jouw UI me niet, dat dit kan en mag op FOK, zegt wel weer iets over de teloorgang van onze maatschappelijke normen en waarden.![]()
Ach... Als je je daar al druk om gaat maken. Dat is gewoon met een knipoog naar onze vrienden uit Amsterdam.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 16:05 schreef Slaro het volgende:
[..]
Verder bevalt jouw UI me niet, dat dit kan en mag op FOK, zegt wel weer iets over de teloorgang van onze maatschappelijke normen en waarden.Land of the free. Home of the brave.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: