Bruma is echt wel beter dan die Isimat man, die kan niet opbouwen en ziet er ook een beetje uit als een houten klaas. Pure middelmaat.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:21 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Achterlijk weer
Ik snap best dat die Fransoos veel minuten gaat maken aangezien PSV vaak 2x per week gaat spelen maar dan nog snap ik de voorkeur voor die idioot niet
Heel misschien Lyons als die een beetje kut draaien.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:26 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Sowieso, maar ik bedoel dat dat de enige club is uit pot 3 die je gunstig kan loten. Bij de rest ben je bij voorbaad al kansloos.
Dat je thuis blijft zitten voor een wedstrijd tegen Apoelquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bruma is echt wel beter dan die Isimat man, die kan niet opbouwen en ziet er ook een beetje uit als een houten klaas. Pure middelmaat.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bruma is echt wel beter dan die Isimat man, die kan niet opbouwen en ziet er ook een beetje uit als een houten klaas. Pure middelmaat.
2x thuis, leukquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:44 schreef 1312-FRFC het volgende:
[..]
Dat je thuis blijft zitten voor een wedstrijd tegen Apoel
Allebei shit, al vind ik Bruma gewoon een mongool die er niks van kan. Ik gun die andere liever een kans.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je gaat er toch heen om je club te steunen, lijkt mij?quote:
hij is voor feyenoordquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:45 schreef 1312-FRFC het volgende:
[..]
Je gaat er toch heen om je club te steunen, lijkt mij?
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:45 schreef 1312-FRFC het volgende:
[..]
Je gaat er toch heen om je club te steunen, lijkt mij?
Ik support niemand in NLquote:
dan liegt mijn bron. Buiten nl wel danquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:48 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
[..]
Ik support niemand in NL
Oh oke, dan heb ik niks gezegd.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:48 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
[..]
Ik support niemand in NL
jij support zeker alleen het NL elftal?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:48 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
[..]
Ik support niemand in NL
Dat welquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:50 schreef hafcfan het volgende:
[..]
dan liegt mijn bron. Buiten nl wel dan
natuurlijkquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
jij support zeker alleen het NL elftal?
Als t je geluksdag is loot je psv vanmiddagquote:
lood?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als t je geluksdag is lood je psv vanmiddag
Ik wil Alexis graag tegenover Bruma zien ja.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als t je geluksdag is lood je psv vanmiddag
Ga je er dan heen?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 00:02 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik wil Alexis graag tegenover Bruma zien ja.
Zouden ze ook in de competitie moeten dragen. Erg mooi en traditioneel met het Philips blauw.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:53 schreef Kotsdrol het volgende:
Tadaa! Het nieuwe 3de shirt! Wat vinden we ervan?
[ afbeelding ]
Damn, dies mooi! Mooiste van de 3 denk ikquote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:53 schreef Kotsdrol het volgende:
[ afbeelding ]
Ticket Borisov net geboekt! Thanks!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:35 schreef satecl het volgende:
PSV Eindhoven (Nederland)
Manchester United (Engeland)
Olympique Lyon (Frankrijk)
BATE Borisov (Wit-Rusland)
Dan weten jullie dat alvast.
Volgend seizoen als vast uitshirt nemen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:53 schreef Kotsdrol het volgende:
[ [url=]afbeelding[/url] ]
Philips blauw is donkerder. Neemt niet weg dat het een uitzonderlijk stijlvol tenue is. Met precies genoeg retro knipoog.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Zouden ze ook in de competitie moeten dragen. Erg mooi en traditioneel met het Philips blauw.
Philips heeft verschillende kleuren in t logo gehad waaronder ook dit baby blauw achtige.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Philips blauw is donkerder. Neemt niet weg dat het een uitzonderlijk stijlvol tenue is. Met precies genoeg retro knipoog.
In dat lichtblauwe logo zat veel meer groentint.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:41 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Philips heeft verschillende kleuren in t logo gehad waaronder ook dit baby blauw achtige.
Even twee voorbeelden gegoogled. Zijn in verschillende takken van Philips verschillende stalen blauw gebruikt.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
In dat lichtblauwe logo zat veel meer groentint.
Ik kan me deze kleur niet herinneren in een logo. Zeker niet in een logo dat erg lang gebruikt is.
Mooi hoor. Als op de achterkant tenminste niet zo'n achterlijk wit vlak staat als op het thuisshirt.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:53 schreef Kotsdrol het volgende:
[ afbeelding ]
Die bovenste had ik in mijn hoofd, die is groener. Die onderste lijkt er redelijk op. Maar ik geloof niet dat dat een bewuste keuze is geweest, denk je wel?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 11:57 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Even twee voorbeelden gegoogled. Zijn in verschillende takken van Philips verschillende stalen blauw gebruikt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
No clue. Mooi shirt in ieder gevalquote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die bovenste had ik in mijn hoofd, die is groener. Die onderste lijkt er redelijk op. Maar ik geloof niet dat dat een bewuste keuze is geweest, denk je wel?
Doet me denken aan de oude City shirts, NICE!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:53 schreef Kotsdrol het volgende:
[ afbeelding ]
Goed tenuequote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:53 schreef Kotsdrol het volgende:
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op donderdag 27 augustus 2015 09:53 schreef Kotsdrol het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ja, dat is dan niet van PSV. En dat is de enige club die er toe doet!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:11 schreef Doublepain het volgende:
Ik dacht dat de prijs iets comfortabeler zou zijn met Umbro..
Maar een shirt kost 80, met naam is het 100 euro..
Voor 100 euro kan ik een trainingspak van elke topclub halen
Koop gewoon goedkoper bij de Chinees johquote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:11 schreef Doublepain het volgende:
Ik dacht dat de prijs iets comfortabeler zou zijn met Umbro..
Maar een shirt kost 80, met naam is het 100 euro..
Voor 100 euro kan ik een trainingspak van elke topclub halen
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 27-08-2015 om 17:18:33Nou, over een uurtje zijn de Champions League-tegenstanders van PSV bekend. #ballenbak #loting reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |